V
vierailija
Vieras
Puhdasta ilkeyttään se onkin, puettuna trollailun kaapuun.Tällaista trollailua mun on vaikea käsittää. Ehkä en vain ymmärrä koko trollailun ydintä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhdasta ilkeyttään se onkin, puettuna trollailun kaapuun.Tällaista trollailua mun on vaikea käsittää. Ehkä en vain ymmärrä koko trollailun ydintä.
Miksi pitäisi näkyä, B on vapaa-ajalla siinä, minä uskon vain ystävyyteen, enkä jaksaisi näitä instatykkäyskyttäystarinoita yhtään.Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?
Kiitos kysymästä. Olen lähinnä sivustaseuraaja, viisufani. Käärijästä en tiennyt mitään ennen esc2023:a. Ihastuin CCC:hen heti ja sittemmin olen tutustunut K:n muuhunkin tuotantoon. JO:n viisubiisi ei innostanut, mutta tutustuin heidänkin muuhun tuotantoon ja löysin sieltä paljon hyvää, parempaa kuin CD. En ole viime aikoina kuunnellut K tai JO aktiivisesti. Lähimpänä sydäntäni on metalli.Oletko itse K, B tai JO-fani vai vain sivustaseuraaja?
Puhdasta ilkeyttään se onkin, puettuna trollailun kaapuun.
Tää on mielipide, ei trollausta, vaikkei sinua miellyttäisikään.Älä viitsi trollata tollasella paksulla pupulla. Onneksi tossa biisissä on mukan Kärtsän tiimi, joten balkanilainen tekopyhyys saadaan varmaan eliminoitua.
Tää on mielipide, ei trollausta, vaikkei sinua miellyttäisikään.
Vaan kun tuo ei ollutkaan trolli, vaan aidosti vihamielinen henkilö, joka ei fanita näköjään kumpaakaan.Ei ole. Kun täällä alkaa pskanpuhuminen, alkaa myös trollaus. Sitä saa, mitä tilaa.
No kaikkihan alkaa jostakin. Paitsi sillå joku notkuu aina vaan sivussa lukemassa ja viidennenkymmenennen kommentin jälkeen epävarman peukunTämä. Puhdasta ilkeilyn halua se on. Aamuisin huomaa että haukut ovat saattaneet alkaa keskellä yötäkin jolloin ei ole muita keskustelijoita paikallakaan. Muun väittäminen on valkopesua. Yhtä ällöttävää on Kärden haukkuminen, joka alkaa myös tyhjästä usein.
Älä viitsi trollata tollasella paksulla pupulla. Onneksi tossa biisissä on mukan Kärtsän tiimi, joten balkanilainen tekopyhyys saadaan varmaan eliminoitua.
Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?
Kiitos kysymästä. Olen lähinnä sivustaseuraaja, viisufani. Käärijästä en tiennyt mitään ennen esc2023:a. Ihastuin CCC:hen heti ja sittemmin olen tutustunut K:n muuhunkin tuotantoon. JO:n viisubiisi ei innostanut, mutta tutustuin heidänkin muuhun tuotantoon ja löysin sieltä paljon hyvää, parempaa kuin CD. En ole viime aikoina kuunnellut K tai JO aktiivisesti. Lähimpänä sydäntäni on metalli.
Mä lähden syömään italialaiseen ravintolaan lounaaksi kanapastaa!
Cipolla ai funcghi di pollo-pastaa, broileria, herkkusieniä,punasipulia,kirsikkatomaattia ja paprikaa kermaisella tomaattikastikkeella
ommnommmm!
Mä lähden syömään italialaiseen ravintolaan lounaaksi kanapastaa!
Cipolla ai funcghi di pollo-pastaa, broileria, herkkusieniä,punasipulia,kirsikkatomaattia ja paprikaa kermaisella tomaattikastikkeella
ommnommmm!
Eikä ripaus curryakaan ois ollu pahitteeksPlääh, olipa mautonta. Ois pitäny ottaa omat kaprikset ja sitruunaa mukaan.
Täysin tyhjästä alkaa usein.Ei ole. Kun täällä alkaa pskanpuhuminen, alkaa myös trollaus. Sitä saa, mitä tilaa.
Maistuisko korianteriPlääh, olipa mautonta. Ois pitäny ottaa omat kaprikset ja sitruunaa mukaan.
Ei ole tainnut olla enää kesän 23 jälkeen lavalla muuta kuin vettä. Pari poikkeusta tästä muistan ja silloinkin on suunnilleen kerran hörpännyt tölkistä. Huomionarvoista on se, että Kärtsällä ei ole kertaakaan keikat menneet poskelleen juopottelun takia. Esim. Gaala-podissa puhui alkoholinkäytöstä ja tiedostaa varmasti riskit.
Öljykeskustelun muistan, tai ainakin osia siitä. Nää jankkaukset on parhaitaOlitko täällä silloin kun ruotsinkieliset hiihtolomalaiset valtasivat ketjun, tai suuren öljykeskustelun aikaan
Se on ihan ok. Mutta miksi sinua häiritsee niin paljon jos joku muu uskoo, että ovat enemmän kuin ystäviä? Ei sinun uskominen tee asiasta faktaa.Miksi pitäisi näkyä, B on vapaa-ajalla siinä, minä uskon vain ystävyyteen, enkä jaksaisi näitä instatykkäyskyttäystarinoita yhtään.
Koska siitä pitäisi olla todisteet, muutoin on juoruamista mistä Bojan on jo haastattelussa maininnut.Se on ihan ok. Mutta miksi sinua häiritsee niin paljon jos joku muu uskoo, että ovat enemmän kuin ystäviä? Ei sinun uskominen tee asiasta faktaa.
Jos yksi ihminen sadasta ei osaa lukea jotain niin eiköhän vika ole lukijan korvien välissä.Niin pilkkasitte öljystä, vaikka vika oli sen tilan sivujen sekavuudessa. Ei kenenkään aivojen toiminnassa niin.
No ei ole todisteita mistään Bn rakastumisesta Khon myöskään, voit lopettaa niiden juttujen jankkaaminen sitten.Koska siitä pitäisi olla todisteet, muutoin on juoruamista mistä Bojan on jo haastattelussa maininnut.
Tai sitten yhden lukijan aivot toimivat analyyttisemmin kuin standardi palsta-aivotJos yksi ihminen sadasta ei osaa lukea jotain niin eiköhän vika ole lukijan korvien välissä.
Anteeksi nyt vaan mutta analyyttisemmin???Tai sitten yhden lukijan aivot toimivat analyyttisemmin kuin standardi palsta-aivot