V
vierailija
Vieras
Kulmakarva-analyysisi on täysin naurettavia, tosin nyt niitä sitten tehdään B ja J välillä ja näyttää kiinnostus Bojaniin eli sikäli.Pelleilyä sitten kummaltakin, ja pelleilyä Kärden kulmakarvoilta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kulmakarva-analyysisi on täysin naurettavia, tosin nyt niitä sitten tehdään B ja J välillä ja näyttää kiinnostus Bojaniin eli sikäli.Pelleilyä sitten kummaltakin, ja pelleilyä Kärden kulmakarvoilta
Kulmakarva-analyysisi on täysin naurettavia, tosin nyt niitä sitten tehdään B ja J välillä ja näyttää kiinnostus Bojaniin eli sikäli.
Ei ne olleet epäonnistuneita, vaan Jerellä tosiaan kohonneet kulmat, kun katsoo Bojania.Ei ollut yhtään naurettavaa, vaan vähän hämmentävää ja söpöä. Epäonnistuneiden hätäanalyysien teko Boitsulista oli lähinnä huvittavaa
Älä vadittele, ennustajahuutele tai aidottele täällä nimimerkittömiä kirjoittajia, kiitos.Vati pitää henkilökohtaisesti huolen siitä että kiinnostus Joker Outiin kuolee Suomessa. Kuka ties, ehkä se onkin ollut sen nerokas master plan koko ajan.
J/lähipiiriläinen voi lukea tätä välillä ajankulukseen. Älä väitä sellaista, mitä et voi todistaaEi ole, se on vain tulkintaa näistä asioista, eivätkä J ja B näitä ketjuja lue.
Sinä täällä k-fanittelet ja koirattelet.Älä vadittele, ennustajahuutele tai aidottele täällä nimimerkittömiä kirjoittajia, kiitos.
Älä puhu muiden suullaei kukaan täällä bojania vihaa, osa varmaan suhtautuu häneen neutraalisti, osa fanittaa ja sitten on nämä pari tosishippaajaa
piimäilyjutut on vastatrollausta, ei sen vakavampaa
ihan kun tossa äsken jo todettiin, te tosishippaajat olette vain tosikkoja ja seksuaalisesti rajoittuneita niin ette voi ymmärtää mitään muuta kuin sitä teidän väsynyttä bojereä. Teidän maailma olis paljon rikkaampi jos voisitte irrottaa pikku hiljaa siitä epätoivoisesta ”suhteen etenemisen” seuraamisesta ja kuumistella menemään vapaasti. teidän tosikkokäytös pilasi jo kaikki muutkin palstat
En ole puhunut nimimerkeistä.Sinä täällä k-fanittelet ja koirattelet.
Jatkuva tissuttelu + suolainen ruoka ja epäsääännöllisyys + vähä uni on pahimmat turvottajat.En mä ollutkaan tajunnut että se on noin pahasti turvonnut. Mitä tapahtui?
Mutta jatkan...jos siis viihtyy olossaan/näössään, niin okJatkuva tissuttelu + suolainen ruoka ja epäsääännöllisyys + vähä uni on pahimmat turvottajat.
Ja niiden korjaaminen energiajuomilla, joiden hiilihappo turvottaa lisää. Hiilihappo + viina vatsalaukussa yhdessä on muuten pahin aineenvaihdunnan jämäyttäjä.
Ei ole säännöissä kielletty se.Älä vadittele, ennustajahuutele tai aidottele täällä nimimerkittömiä kirjoittajia, kiitos.
En ymmärrä,miten jonkun muun käytös voi vaikuttaa fanittamiseen ja keikolla käymiseen.Jos tykkään jostain artistista ja hänen musiikistaan,ei siihen vaikuta muiden käytös.Olen siis K:n fani ja tykkään myös jonkin verran Joker outista.Molempia kuuntelen ja käyn keikoilla.Mutta olenkin jo iäkkäämpi.Silloin on itsevarmempi kuin nuorempana.Juuri näin on käynyt itsellenikin. Vielä Ruisrockissa olin aikeissa mennä katsomaan niiden keikan, mutta meninkin kuuntelemaan pääesiintyjää mieluummin. Ja sen jälkeen neutraali suhtautuminen on muuttunut enemmänkin tökkimiseksi. Syynä ei ole välttämättä edes tosishippaus, vaan niiden tosishippaajien harjoittama vastakkainasettelu, sillä trollaaminen ja kaikkien muiden yhteyksien alentaminen ja vähätteleminen. Joksut on punainen vaate nykyään.
Toi jatkuva tissuttelu on kyllä ihan oma keksintösi. Ei täällä kukaan tiedä asiasta mitään. Epäsäännöllinen rytmi (unen puute) ja suolainen ruoka kerää nestettä.Jatkuva tissuttelu + suolainen ruoka ja epäsääännöllisyys + vähä uni on pahimmat turvottajat.
Ja niiden korjaaminen energiajuomilla, joiden hiilihappo turvottaa lisää. Hiilihappo + viina vatsalaukussa yhdessä on muuten pahin aineenvaihdunnan jämäyttäjä.
Mulla vaikuttaa myös eikä se mun mielestä mistään itsevarmuudesta ole kiinni. Lähinnä se vie fiilistä fanituksesta kun päivästä toiseen lukee toksista keskustelua fanituksen kohteista. Palstoilta poissapysyminen yleensä auttaa.En ymmärrä,miten jonkun muun käytös voi vaikuttaa fanittamiseen ja keikolla käymiseen.Jos tykkään jostain artistista ja hänen musiikistaan,ei siihen vaikuta muiden käytös.Olen siis K:n fani ja tykkään myös jonkin verran Joker outista.Molempia kuuntelen ja käyn keikoilla.Mutta olenkin jo iäkkäämpi.Silloin on itsevarmempi kuin nuorempana.
Minä ymmärrän. Niin törkeää ja äänekästä tuo yhden käytös on ja itse yhdistää kaiken B:hen, joten tietysti siihen yhdistyy. Voisi siirtyä jo pelkkään B/JO fandomiin, mutta taitaa saada enemmän kiksejä K:n haukkumisesta kuin B fanituksesta. Surkea tapaus.En ymmärrä,miten jonkun muun käytös voi vaikuttaa fanittamiseen ja keikolla käymiseen.Jos tykkään jostain artistista ja hänen musiikistaan,ei siihen vaikuta muiden käytös.Olen siis K:n fani ja tykkään myös jonkin verran Joker outista.Molempia kuuntelen ja käyn keikoilla.Mutta olenkin jo iäkkäämpi.Silloin on itsevarmempi kuin nuorempana.
Tätä mäkin jäin ihmettelemään. Ei kai se kuitenkaan ikäkysymys ole, pikemminkin luonne-.En ymmärrä,miten jonkun muun käytös voi vaikuttaa fanittamiseen ja keikolla käymiseen.Jos tykkään jostain artistista ja hänen musiikistaan,ei siihen vaikuta muiden käytös.Olen siis K:n fani ja tykkään myös jonkin verran Joker outista.Molempia kuuntelen ja käyn keikoilla.Mutta olenkin jo iäkkäämpi.Silloin on itsevarmempi kuin nuorempana.
En minäkään ymmärrä ollenkaan ja ei kyllä vaikuta mihinkään suuntaan, muutenhan ällöäisin jo koko K näiden seksuaalipakottajien juttujen takia.En ymmärrä,miten jonkun muun käytös voi vaikuttaa fanittamiseen ja keikolla käymiseen.Jos tykkään jostain artistista ja hänen musiikistaan,ei siihen vaikuta muiden käytös.Olen siis K:n fani ja tykkään myös jonkin verran Joker outista.Molempia kuuntelen ja käyn keikoilla.Mutta olenkin jo iäkkäämpi.Silloin on itsevarmempi kuin nuorempana.
Kenen yhden? Toi haukkuja en ole ainakaan minä, jos näitä tämän päivän ulkonäköön viittaavista teksteistä puhutaan ja siitä tosipohjan shippaajien kontolle taas koitetaan laittaa vai.Minä ymmärrän. Niin törkeää ja äänekästä tuo yhden käytös on ja itse yhdistää kaiken B:hen, joten tietysti siihen yhdistyy. Voisi siirtyä jo pelkkään B/JO fandomiin, mutta taitaa saada enemmän kiksejä K:n haukkumisesta kuin B fanituksesta. Surkea tapaus.
Minustakin se johtuu siitä, että yksi(?) tuo mukanaan turhaa negatiivisuutta keskusteluun B:n varjolla, tietysti se yhdistetään B:hen. Siinä olet oikeassa, että aitoshippaajalla on selvästi huono itsetunto, kun kokee K:n menestyksen olevan B:lta pois ja haukkuu kaikki muut yhteiskumppanit ja artistit. Ei normaali itsetuntoisella ole tarvetta jatkuvasti haukkua ja alentaa muita.Mulla vaikuttaa myös eikä se mun mielestä mistään itsevarmuudesta ole kiinni. Lähinnä se vie fiilistä fanituksesta kun päivästä toiseen lukee toksista keskustelua fanituksen kohteista. Palstoilta poissapysyminen yleensä auttaa.
Mistä nimimerkistä? Toihan on käsite, mutta selvästi tunnistit itsesiEnkä tiedä kuka tosishippaaja? se on kellä pakkomielle puhua noista nimimerkeistä ne nimet mainiten, onkohan kateellinen niille vai ihastunut kenties.
Samoin tuntuu olevan muut shipit uhka sille omalle tosishipille kun niihin pitää olla jatkuvasti puuttumassa.Minustakin se johtuu siitä, että yksi(?) tuo mukanaan turhaa negatiivisuutta keskusteluun B:n varjolla, tietysti se yhdistetään B:hen. Siinä olet oikeassa, että aitoshippaajalla on selvästi huono itsetunto, kun kokee K:n menestyksen olevan B:lta pois ja haukkuu kaikki muut yhteiskumppanit ja artistit. Ei normaali itsetuntoisella ole tarvetta jatkuvasti haukkua ja alentaa muita.