V
vierailija
Vieras
Äsken väitit, ettei ole mitään naista. Osa kuskin kasvoista näkyy taustapeilissä.Mä en näe koko kuskia, vain keskirivin naisen ja miehen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äsken väitit, ettei ole mitään naista. Osa kuskin kasvoista näkyy taustapeilissä.Mä en näe koko kuskia, vain keskirivin naisen ja miehen.
Ei tietänkään, istuu takapenkillä ja vieressä se ruskeahiuksinen nainen, jonka hiuksiin osuu valoa, kumpikaan takapenkkiläisistä ei aja tietenkään.Ei kun K itse ajaa sekä kuvaa.
En ollut minä.Äsken väitit, ettei ole mitään naista. Osa kuskin kasvoista näkyy taustapeilissä.
Ei ole kolmea riviä, lopetas trollerska nytten.Siis olethan trolli, olethan? Vai etkö ole edes katsonut sitä strooria? Selvästi näkee, että on kolme penkkiriviä.
Kysyin siis siltä, joka väitti, ettei ole mitään naista, mitä hän näkee kuskin takana. Jospa hän voisi itse vastata.En ollut minä.
- En, siellä istuu jo joku nainen.Istuisitko kanssani keskipenkille, vastaisitko hellään suudelmaaaan?
- Mihin keskipenkille? Ei ole mitään keskipenkkejä
- Onpas
- Eipäs ole
Keskipena löytyy kyllä.Ei ole kolmea riviä, lopetas trollerska nytten.
Keskipena löytyy kyllä.
Onko se se, joka löytyy säkkien välistä takakontista?Mulla on keskipena niin pystyssä akkojen kinaamisen takia, et ihan kipeää tekee.
Keskipentillä on pitkä ohjaussauva!Eli se nainen ajaa keskipentiltä
Jota naisen on helppo ajaaKeskipentillä on pitkä ohjaussauva!
Billie Eilishin keikalle ovat menossa
Selittäis miks Bojan on yhtäkkiä noin hyvin pukeutunutBillie Eilishin keikalle ovat menossa
Billie Eilishin keikalle ovat menossa
Mies sitä ajaa.Jota naisen on helppo ajaa
Onkohan sillä kova ikäväKärtsä tykännyt Mårdiksen kuvasta
Ei B:llä ole sellaista, joku joksuista varmaan kuvaaja.Onkohan tyttikset mukana? No, se saadaan pian tietää, koska fanit kyllä käy ne tuolta etsimässä nyt kun tietävät niiden olevan kaupungissa.
Vaikuttaa siltä että Bojan ja Jan olis ilmaantumassa K:n Ruotsin keikoille ja ehkä sinne laivallekin.
Pyytäneet jotain vastaantulijaa ottamaan kuvan.Kuka on B ja Janin mukana? Joku kolmas sen kuvan on taas ottanut.
Voi se olla nainenkin, sitä ei näy.Mies sitä ajaa.
Miksi olisi, tuskin kiinnostaa kyseinen ihminen yhtään muuta kuin ammattimielessä.Onkohan sillä kova ikävä![]()
Onkohan sillä kova ikävä![]()