V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
+aikamoinen määrä tsekkaa videotAinakin 3ä4
Ai jossa nainen ajaa penkin takaa?No eihän ole, ihan normaali auto on kyseessä.
No minä avaan ne tosishippaajanakin ja sitten laitan ilmiantoon, toi nyt ei kerro yhtään mitään, etkä saa selville kekä oon, kun ei ole sitä omaa instaa.+aikamoinen määrä tsekkaa videott.tietäjä tietää
Ei ole mitään naista.Ai jossa nainen ajaa penkin takaa?
Mistä nyt suutut, siitä että autossa on keskirivi?Hanki elämä ja aivot, suutun kohta!!!!!
Köpiksestä on myös hyvät lentoyhteydet JenkkiläänVaikuttaa siltä että Bojan ja Jan olis ilmaantumassa K:n Ruotsin keikoille ja ehkä sinne laivallekin.
Maraboun kaakaotehtaalle Bojan on menossa. Ja Jan on saanut myytyä kaikki ylä- ja alakarvansa rikkaalle ruotsalaismiljonäärille hintaan 10e yläkarva, 25e alakarva. On matkalla poistattamaan!Vaikuttaa siltä että Bojan ja Jan olis ilmaantumassa K:n Ruotsin keikoille ja ehkä sinne laivallekin.
No kun joku yrittää väittää, ettei olisi normaali auto kyseessä, jossa on vain etu- ja takapenkki.Saatiin autojankkaus
Niinkuin onkin.No kun joku yrittää väittää, ettei olisi normaali auto kyseessä, jossa on vain etu- ja takapenkki.
Eli se nainen ajaa keskipentiltäNiinkuin onkin.
No kun joku yrittää väittää, ettei olisi normaali auto kyseessä, jossa on vain etu- ja takapenkki.
Billie Eilishin keikalle ovat menossaKöpiksestä on myös hyvät lentoyhteydet Jenkkilään Ja Ausseihin myös.
Ei ajaja ole nainen minusta.Eli se nainen ajaa keskipentiltä
Mitä näet kuskin takana?Ei ole mitään naista.
Penaaa!Eli se nainen ajaa keskipentiltä
Ei kun K itse ajaa sekä kuvaa.Eli se nainen ajaa keskipentiltä![]()
Mä en näe koko kuskia, vain keskirivin naisen ja miehen.Mitä näet kuskin takana?
Siis olethan trolli, olethan? Vai etkö ole edes katsonut sitä strooria? Selvästi näkee, että on kolme penkkiriviä.No kun joku yrittää väittää, ettei olisi normaali auto kyseessä, jossa on vain etu- ja takapenkki.