V
vierailija
Vieras
Tää se voisi muuten ollakin.Ilmankos he viihtyvät täällä kiusaamassa meitä tosishippareita. Yrittävät iskeä meitä. Minä ainakin pidän housut tiukasti kiinni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää se voisi muuten ollakin.Ilmankos he viihtyvät täällä kiusaamassa meitä tosishippareita. Yrittävät iskeä meitä. Minä ainakin pidän housut tiukasti kiinni.
Mikäänhän ei ole yhtä houkuttavaa kuin parasta ennen päiväyksen ylittänyt tosishippari.
Mikäänhän ei ole yhtä houkuttavaa kuin parasta ennen päiväyksen ylittänyt tosishippari.
Olen alle 30v ja meiltä on tuhottu keskustelupaikat joten käyn täällä.
Olen alle 30v ja meiltä on tuhottu keskustelupaikat joten käyn täällä.
Tosikuumistelu (=runkkufantasiointi) pitää nuorenaTosishippaaminen ikäännyttää ennenaikaisesti
Kellä on pieni väli?D
No tämä! Oli varmasti ihanaa nähdä taas ja kova halu tavata vaikka noin pieneen väliin joutuivat sen käynnin laittamaan.
ai niin .troollolllloo. Mitkähän kaavat mahtaa olla kyseessä?
Mulla, haluuks lisätietojaKellä on pieni väli?
Beigeissä sloggeissaan ka siinä on pienet välit kaukana.Mikäänhän ei ole yhtä houkuttavaa kuin parasta ennen päiväyksen ylittänyt tosishippari.
Klitti kalastaa vielä koira-rakkaan Boitsulin huomion somessaSöpö koira K:n stoorissa
Kyllä!Tosikuumistelu (=runkkufantasiointi) pitää nuorena
Siksi KalPan finaalipaikka ei ole sensaatio. Kristallinkirkas identiteetti, jatkuvuus, omavaraisuus ja huippuluokan urheilutyö ovat vieneet KalPan tähän pisteeseen. Avausfinaalissa kasetti petti pahasti.
SAIPAN finaalipaikka on supersensaatio. Marssi finaaleihin on järjenvastainen tuhkimotarina.
Vuodessa SaiPa on noussut konkurssikypsästä seurasta sellaisiin korkeuksiin, joihin ei syksyllä uskonut kukaan.
Raimo Helmisen nelisylinterinen teräspumppu pätkii vastustajiaan kumoon luisteluvoimallaan, aktiivisuudellaan ja aggressiivisella pystysuunnan lätkällään. SaiPa on liigan paras viemään kaiken ylimääräisen tilan ja ajan pois vastustajalta.
Tämä luo erityisen kiehtovan asetelman finaaleihin. Finaalisarjassa kohtaavat liigan pelinopeimmat joukkueet – eri painotusalueineen.
KALPALLA oli viime keväänä sarjan paras nelosketju, joka paahtoi hurjalla energialla ja pystyi myös tekemään tulosta.
Tämän kevään ylivoimaisesti paras nelosketju löytyy SaiPan riveistä. Niklas Appelgrenin klinikkaketju, laidoilla Juuso Heikkilä ja Eero Klintrup, pelaa häikäiseviä pudotuspelejä.
Herrat Klintrup, 22, ja Heikkilä, 24, ovat nousseet täysin puskista kevään hahmoiksi. Jos ei ole Imatran Ketterän tai Iisalmen Peli-Karhujen vihkiytynyt fani, näistä jätkistä ei todennäköisesti tiennyt yhtään mitään ennen tätä kautta.
Molemmat pohjoisen miehet loistivat viime kaudella Mestiksessä, mutta mitään takeita liigapaikasta ei ollut. Klintrup liittyi SaiPaan kesällä koeaikasopimuksella ennen kuin sai liigasopimuksen.
Nelosketju kuvastaa täydellisesti koko SaiPan tuhkimotarinaa. Nimettömästä ja vähätellystä lilliputista on kasvanut Idän jättiläinen, joka on kolmen voiton päässä seurahistorian ensimmäisestä Suomen mestaruudesta.
Pikkuisen pätkin juttua, mutta mukava lukea näin innostunutta tekstiä, Jere on varmaan nauttinut katsellessaan eilistä peliä
Laitellut Bojanillekin viestiä ja Boitsu aiemmin talvella niistä mäkihyppyjutuista Jerelle