V
vierailija
Vieras
En minä tiedä missä pelataan ja mitä. Televisiossa näin mustaa ja keltaista väriä, se riitti minulle.
Nyt kyllä leikit i di oottia. Ei kai kukaan oikeasti ole noin pöl väs ti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä tiedä missä pelataan ja mitä. Televisiossa näin mustaa ja keltaista väriä, se riitti minulle.
Saipan erkkurengas-rannekkeen sais kierittää kolminkerroin jotta se pysyis Bojanin yllä.höpö höpö. Bojan on paljon kauniimpi.
Älä sitten kommentoi mitään. Kärtsä postasi stoorin kotoaan, jossa telkkarissa ottelu ja Saipan paita päällä kaverin kanssa. Haloo nyt.
Minä kommentoin jos haluat, sinä et täällä määrää. Jere mietti kokoajan Bojanin kauniita kaavoja sitäpaitsi.
Nyt kyllä leikit i di oottia. Ei kai kukaan oikeasti ole noin pöl väs ti.
Mutta kun just en halua että kommentoit. En ole pyytänyt.Minä kommentoin jos haluat, sinä et täällä määrää. Jere mietti kokoajan Bojanin kauniita kaavoja sitäpaitsi.
ai niin .troollolllloo. Mitkähän kaavat mahtaa olla kyseessä?
Tuleeko tästä nyt pitkä vääntö? Jääkiekko katkaisi kamelin selän tällä kertaa?
Kirjoitit, että "Minä kommentoin, jos haluat". Tajusitko, EN HALUA.
Jep. Ja taitaa olla korkki pullosta auki, kun teksti on mitä sattuu.
Höpö höpö. Jerellä on Bojanin kauniit kasvot mielessä eikä jääkiekko.
Varmasti sinne J:n mieleen mahtuvat sekä jääkiekko että B:n kauniit kasvot. Ja ehkä vielä jotain muutakin.Tuskinpa vaan ja hekoheko sun höpöhöpölle.
Kärppy hyppeli niin onnellisen näköisenä siellä keikallaan Kaistaa biisin lopulla. Tais olla kiva viikko hänellä
Höpö höpö. Jerellä on Bojanin kauniit kasvot mielessä eikä jääkiekko.
Varmasti sinne J:n mieleen mahtuvat sekä jääkiekko että B:n kauniit kasvot. Ja ehkä vielä jotain muutakin.
Söpö koira K:n stoorissa
Todennäköisemmin kiva viikonloppu edessä...Kärppy hyppeli niin onnellisen näköisenä siellä keikallaan Kaistaa biisin lopulla. Tais olla kiva viikko hänellä
Ihmettelen että K laitto sen vanhan lila-vihreän ruman asun keikalle.. voisi kyllä muutenkin esiintyä jo paita päällä.
DNäki rakkaan Bojaninsa.
Mitäs siellä vknloppuna on tiedossa?Todennäköisemmin kiva viikonloppu edessä...
D
No tämä! Oli varmasti ihanaa nähdä taas ja kova halu tavata vaikka noin pieneen väliin joutuivat sen käynnin laittamaan.