Paitsi se norjalainen nainenOnko mitään viisucollabia edes sanottu tulevan ??
Ukko tais syöksyä sinne krapuloissa jäkiksestäKumma juttu ettei nyt ollenkaan ole hehkua Kssa vaikka vihdoin pääsi sinne kaikkien odottamalle reissulle...
Pitääkö tässä lopettaa kuumistelut kun ukko näyttää turhapuron ja tauskin sekotukselta
Alessandra-collabista ei ole ollut mitään puhetta ja tuskin tulee. Ovat vaan hauskoja kavereita.Paitsi se norjalainen nainen
LOTL-collab tulee syksyllä. Ja K:n sanoin joku myös joku yllättävä.Onko mitään viisucollabia edes sanottu tulevan ??
oisko yllättävä collab BL?LOTL-collab tulee syksyllä. Ja K:n sanoin joku myös joku yllättävä.
En usko. Ehkä tämä Bojan on se yllättävä. Ei kai kukaan ole siihen tosissaan uskonut. Shippaajia ei lasketa.oisko yllättävä collab BL?
No tämä!Mä salaa toivon, että jättäis nämä viisucollabit pois ja tekis muita yhteistöitä ja albumin, joka ei millään tavalla ois liitettynä viisuihin🥹 Mutta ymmärrän, että nyt täytyy tehdä asioita myös, jotka resonoi viisufaneihin. Hooja-collab oli fressi ja tervetullut, lisää tällaisia, niin pääsee eroon pelkistä viisujutuista.
Käy kattoo Bojanin instaAattelet et se ois nimenomaan b yksin ei joksut?
Vois jopa olla ja niiden musatyyli kuitenkin menee yksii, vaikka en tätä toivokaan.oisko yllättävä collab BL?
Toi oli siis viitaten siihen collabiinKäy kattoo Bojanin insta
Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinenToi oli siis viitaten siihen collabiin
Vai olisko vaan väsynyt. Tuskin nyt olis jakanut stooria heti, jos jotenkin juttu vaivaisi.Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen![]()
Normi krapulaMä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Tekemällä tehty fanserviceMä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen![]()
Näytti kyllä, että hittooko kuvaat. Tää yhteistyö alkaa ahdistaa jo itseäkin, tekeekö vaan äänekkään fanipaineen vuoksi.Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Älkää nyt hemmetti alkako jaella taas niitä persesilmällä aistittuja syviä fiiliksiä. Johta on ketjun päässä ikiaikaiset dissosiaatiot.Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Mistään dissosiaatiosta olla puhuttu vaan K:n ilmeestä!Älkää nyt hemmetti alkako jaella taas niitä persesilmällä aistittuja syviä fiiliksiä. Johta on ketjun päässä ikiaikaiset dissosiaatiot.
Allekirjoitan tämänVai olisko vaan väsynyt. Tuskin nyt olis jakanut stooria heti, jos jotenkin juttu vaivaisi.
En ole Bojanisti enkä shippari. Pelkkä K-fani
Tekis mieli laittaa, että tarviitko apua. Toi tuntui kuin poliisikuulustelultaNäytti kyllä, että hittooko kuvaat. Tää yhteistyö alkaa ahdistaa jo itseäkin, tekeekö vaan äänekkään fanipaineen vuoksi.