V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt yritä saada elämääsi jotain oikeaa sisältöä sen sijaan että yrität elää muiden kautta.
Mikä? Missä?Musta taas oli todella iso yllätys se video, missä ne istuu sohvalla ja Bojanin jalat on Jeren sylissä. Pitkästä aikaa tuli lämmin fiilis näiden kahden osalta.
Kai ne virretkin käy elämän sisällöksi, mutta valitse uudet jos samat vanhat noin kyllästyttää.Samat vanhat virret. Hohhoijaa.
No ei tietenkään ole enää. Kaksi vuotta mennyt. Omat jutut ja Euroviisut 2023 elää vain muistoissa.Jokin noissa videoissa sai mut tajuamaan että turhaan olen elättänyt toiveita. Ei ne ole enää viisu K ja B, jotain on tapahtunut. Kumpikin näyttää normaalilta perheenisältä nykyään. He eivät herätä yhdessä enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin.
Maatuska pakotti ottamaan ne mukaan.Miks siellä on noi muut suomiurpot mukana?
Ja kertoi, että on EKAA kertaa Sloveniassa!Jokereiden discordissa. Siellä missä on streampartyjä jne. Chat roomista löytyy keskustelusta. Olivat kohteliasti kysynyt onko ok ja Jere kehunut Sloveniaa kauniiksi.
Ihan tervettä se on palata todellisuuteen. Siinä on kaksi hyvää kaverusta, ihania höpönassuja, joiden touhuista fanit saa iloa. Kaikki me vanhetaan ja muututaan, mutta vaikka ulkoisesti muuttuu, niin ei sen söpön höpsöilijän tarvi sieltä mihinkään kadota.Jokin noissa videoissa sai mut tajuamaan että turhaan olen elättänyt toiveita. Ei ne ole enää viisu K ja B, jotain on tapahtunut. Kumpikin näyttää normaalilta perheenisältä nykyään. He eivät herätä yhdessä enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin.
Onko toi Espoo samoihin aikoihin vai?Onko täällä jo mietitty, että jos biisi ei ole Vain Elämää -kipale, niin saataisko sille kuitenkin 3 x yhteisesitys elokuussa? Katselin jo sittenkin sekä niitä Turun JO lippuja, että Käärijän Espoon..
Musta taas oli todella iso yllätys se video, missä ne istuu sohvalla ja Bojanin jalat on Jeren sylissä. Pitkästä aikaa tuli lämmin fiilis näiden kahden osalta.
Tasapainottamassa slovakkiurpojen määrää?Miks siellä on noi muut suomiurpot mukana?
Ei ole ei. Onhan se haikeeta. Mut itse onneks pääsin irti tarinasta jo kauan sitten. Niin paljon hyviä ja hauskoja hetkiä kuin se mukanaan toikin. Estronaudat, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Rakastin sitä yhteisöä. Oli ihanaa kuulua johonkin. Ja ihanaa elää siinä taiassa.Mä en elä näiden kahden kautta, enkä ole todishippari, mutta ymmärrän mistä nämä pettyneet puhuvat. Se jokin taika on hävinnyt, sitä ei enää ole.
Oisko jokeroutdiscordin insta-tilillä linkkiä?Miten tonne dc pääsee, haluan nähdä? Pitää vain luoda tunnus.
Ihan tervettä se on palata todellisuuteen. Siinä on kaksi hyvää kaverusta, ihania höpönassuja, joiden touhuista fanit saa iloa. Kaikki me vanhetaan ja muututaan, mutta vaikka ulkoisesti muuttuu, niin ei sen söpön höpsöilijän tarvi sieltä mihinkään kadota.
Mulla se taika ei koskaan ole liittynytkään mihinkään romanttiseen.Lämmin kaveruus joo, mutta se taika on hävinnyt. Mitään romanttista tässä ei ole.
No todellakin, mulla meni myös makuIhan hyvä et tuli julki. Selittää paljon.
Ei ole ei. Onhan se haikeeta. Mut itse onneks pääsin irti tarinasta jo kauan sitten. Niin paljon hyviä ja hauskoja hetkiä kuin se mukanaan toikin. Estronaudat, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Rakastin sitä yhteisöä. Oli ihanaa kuulua johonkin. Ja ihanaa elää siinä taiassa.
Kysyin sijoituksen arvaustasi Melloissa.Ei Kaj voita, vielä voit hetken iloita.
Kyl aina määki niin pal kauhiast tänäpänä tajusisin
Miks siellä on noi muut suomiurpot mukana?
Mulla se taika ei koskaan ole liittynytkään mihinkään romanttiseen.
Puhutaanko välillä perseistä.Mä halusin nähdä heidän päätyvän yhteen. Adoptoivan lapsia.
Tasapainottamassa slovakkiurpojen määrää?
Miksi kahden sinulle vieraan ihmisen tekemisillä on sinuun vaikutusta? Ei heidän tekemisensä elämääsi paranna tai pahenna. Anteeksi, mutta tuosta ajattelusta paistaa ärsyttävä minäkeskeisyys.Ei toi oikein auta, kun mulla on paha olo tällä hetkellä asian takia. Uskoin että heillä on jotakin ystävyyttä enemmän.