K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko täällä jo mietitty, että jos biisi ei ole Vain Elämää -kipale, niin saataisko sille kuitenkin 3 x yhteisesitys elokuussa? Katselin jo sittenkin sekä niitä Turun JO lippuja, että Käärijän Espoon.. 😜

vierailija
Jokin noissa videoissa sai mut tajuamaan että turhaan olen elättänyt toiveita. Ei ne ole enää viisu K ja B, jotain on tapahtunut. Kumpikin näyttää normaalilta perheenisältä nykyään. He eivät herätä yhdessä enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin.
No ei tietenkään ole enää. Kaksi vuotta mennyt. Omat jutut ja Euroviisut 2023 elää vain muistoissa.

vierailija
Jokin noissa videoissa sai mut tajuamaan että turhaan olen elättänyt toiveita. Ei ne ole enää viisu K ja B, jotain on tapahtunut. Kumpikin näyttää normaalilta perheenisältä nykyään. He eivät herätä yhdessä enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin.
Ihan tervettä se on palata todellisuuteen. Siinä on kaksi hyvää kaverusta, ihania höpönassuja, joiden touhuista fanit saa iloa. Kaikki me vanhetaan ja muututaan, mutta vaikka ulkoisesti muuttuu, niin ei sen söpön höpsöilijän tarvi sieltä mihinkään kadota.

vierailija
Mä en elä näiden kahden kautta, enkä ole todishippari, mutta ymmärrän mistä nämä pettyneet puhuvat. Se jokin taika on hävinnyt, sitä ei enää ole.
Ei ole ei. Onhan se haikeeta. Mut itse onneks pääsin irti tarinasta jo kauan sitten. Niin paljon hyviä ja hauskoja hetkiä kuin se mukanaan toikin. Estronaudat, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Rakastin sitä yhteisöä. Oli ihanaa kuulua johonkin. Ja ihanaa elää siinä taiassa.

vierailija
Ihan tervettä se on palata todellisuuteen. Siinä on kaksi hyvää kaverusta, ihania höpönassuja, joiden touhuista fanit saa iloa. Kaikki me vanhetaan ja muututaan, mutta vaikka ulkoisesti muuttuu, niin ei sen söpön höpsöilijän tarvi sieltä mihinkään kadota.
Ei niin, mutta olen silti pettynyt. En toki heihin, vaan itseäni tästä saan syyttää, että uskoin johonkin suurempaan.

vierailija
Ei ole ei. Onhan se haikeeta. Mut itse onneks pääsin irti tarinasta jo kauan sitten. Niin paljon hyviä ja hauskoja hetkiä kuin se mukanaan toikin. Estronaudat, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Rakastin sitä yhteisöä. Oli ihanaa kuulua johonkin. Ja ihanaa elää siinä taiassa.
Ei toi oikein auta, kun mulla on paha olo tällä hetkellä asian takia. Uskoin että heillä on jotakin ystävyyttä enemmän.

Yhteistyössä