V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksei niitä nyt sit ole muuta kuin sinun törkykommenttisi? No katos jotkut täällä osaa kuumistella ilman noita sun panojuttujasikin.Niin, koska: "Mä haluan [siis ajatella sutinoita jääkiekkoilijoiden kanssa] Mutta en mitään panojuttuja kirjoittele täällä koko nimillä niin, että löytyy kaikkien google-haulla!"
Kohta sitä sontaa ois ollut ketju heistä täynnä.
Älä aloita tätä taas, artistista puhutaan.Tällä kolmen lapsen isällä ei taatusti ole. Häpäisit.
Mä kun puhun autistista, niin tarkoitan aina sua.Älä aloita tätä taas, artistista puhutaan.
Ei meillä, jotka emme kirjoittele noita panojuttuja ole täällä mitään hätää. Mutta jos kirjoittelet niitä oikeista henkilöistä, jotka eivät juttuun liity, laitan ne koko nimet tänne, ettet voi täällä piilossa porsastella.Miksei niitä nyt sit ole muuta kuin sinun törkykommenttisi? No katos jotkut täällä osaa kuumistella ilman noita sun panojuttujasikin.
Se ihana lentokenttävideo on edelleen Tumpussa
Minua ei mitkään naiset kiinnosta, B:tä koskevia vääriä juoruja olen kumonnut, menee hiukan nyt metsään väitöksesi.En puhu täällä jäätävää p*skaa ja levitä perättömiä valheita Jere Pöyhösestä. Enkä hauku hänen läheisiään naisvihamielisillä ja r*sistisilla kommenteille. Nyt jotain tolkkua teidän tosishippareiden toimintaan.
No eihän täällä kukaan ole panojuttuja kirjoitellut, vain sinä. Mitä ihmettä selität!Ei meillä, jotka emme kirjoittele noita panojuttuja ole täällä mitään hätää. Mutta jos kirjoittelet niitä oikeista henkilöistä, jotka eivät juttuun liity, laitan ne koko nimet tänne, ettet voi täällä piilossa porsastella.
Mutta taas Jere Pöyhönen ihanan rakastuneesti puhui Bojanille siinä Hesarin, maan suurimman päivälehden, haastattelussa näin ja lähetti hänelle terveiset: Bojan is my best friend. I love you Bojan. Come to Finland. With meMä kun puhun autistista, niin tarkoitan aina sua.
Tehän kehitytte!trollollooo, keksi jo parempia juttuja, ei nämä ärsytä enää ketään
Voi saada molempiaMikä on pahinta, mitä voi seurata, jos laittaa munakoison ja persikan prepartylankaan?
Mutta taas Jere Pöyhönen ihanan rakastuneesti puhui Bojanille siinä Hesarin, maan suurimman päivälehden, haastattelussa näin ja lähetti hänelle terveiset: Bojan is my best friend. I love you Bojan. Come to Finland. With me
Häh, kenellä?
Ei kai ollut tarkoituskaan, kuin faktan toteaminen.trollollooo, keksi jo parempia juttuja, ei nämä ärsytä enää ketään
Jere Pöyhösen toimista vain raportoin.Tosishippari häpäisee täällä kaikki suomen Jere Pöyhöset.
Äläs nyt, mä haluun nähdä mihin tää eskaloituu tällä kertaa
Höpö höpöTosishippari häpäisee täällä kaikki suomen Jere Pöyhöset.
25 nakua lätkänpelaajaa ja pikku-JerppaOllaankohan siellä jo pukukoppitunnelmissa
Ei kai ollut tarkoituskaan, kuin faktan toteaminen.
Älä aloita tätä taas, artistista puhutaan.
Ei meillä, jotka emme kirjoittele noita panojuttuja ole täällä mitään hätää. Mutta jos kirjoittelet niitä oikeista henkilöistä, jotka eivät juttuun liity, laitan ne koko nimet tänne, ettet voi täällä piilossa porsastella.
Jere Pöyhönen loves Bojan CvjeticaninEi ole ok tuoda nimeä Jere Pöyhönen täällä esiin. Häpeäisitte kun väitätte kolmen lapsen isällä olevan suhde Bojan nimiseen laulajaan. Ajattelisit edes näitä viattomia lapsia.
Minua ei mitkään naiset kiinnosta, B:tä koskevia vääriä juoruja olen kumonnut, menee hiukan nyt metsään väitöksesi.