V
vierailija
Vieras
Et tiennyt, näkee selvästi.Eiköhän hoodeilta joku täysnimikaimakin löydy. Tiesin kyllä, että hänellä on yhden kirjaimen ero, mutta noin esimerkkinä vain
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et tiennyt, näkee selvästi.Eiköhän hoodeilta joku täysnimikaimakin löydy. Tiesin kyllä, että hänellä on yhden kirjaimen ero, mutta noin esimerkkinä vain
Missä mielessä jääkiekkoilija sitten Pöyhöstä vaani?Öö....jos kirjoitan, ettå Raipe on vanhana lätkäkonkarina "susi" niin vedät itse kyllä nyt aika sairaat setit! Varmaan parempi, että otat kamomillateet ja menet nukkumaan, ennenkuin joudut vaikeuksiin.
Haluamme vain suojella sinua
En mä halua ajatella mitään sutinoita Kärtsän ja jääkiekkoilijoiden välille.
Bojan Cvjeticanin niminen liikennelentäjä voi yhtä lailla älähtää jostain Mairejen naimisiinmenoista ja kyyhkystelystä ja pepunsilittelyistä ex euroviisutähden kanssa
Tiesin kyllä. Aikanani sen vauvalle toinkin, oikein linkeillä. Mutten ala tästä vääntämään.Et tiennyt, näkee selvästi.
Mä haluanEn mä halua ajatella mitään sutinoita Kärtsän ja jääkiekkoilijoiden välille.
Lol, te ette nimenomaan näitä kirjoituksissanne tarkoittamianne ihmisiä kunnioita!
Hyi!! Lopettaisitko nyt!Ei, minusta kaiken vihjalilun seksiin jääkiekiekkoilijoiden kanssa, varsinkin tosi iäkkäiden, voi hyvin lopettaa.
Mä avaan ne nimet kaikille, koska en halua että kirjoittelet sellaista oikeista ihmisistä.Mä haluan Mutta en mitään panojuttuja kirjoittele täällä koko nimillä niin, että löytyy kaikkien google-haulla! Jotain käytöstapoja pitäisi olla.
Kaikki tietävät, että julkkiksesta kirjoitetaan ja nyt kirjoitit kokonimen itsekin.Jere Pöyhösiä on myös useita Suomessa. Ei ole kivaa päätyä tosishippareiden kynsiin.
Tosishippaajat sitten ilmeisesti kunnioittavat Kärtsää ja Bojania, kun olettavat ja vaativat heiltä shippijuttuja ja olemattoman suhteen varmistelua ja päivityksiä ja vielä kirjoittelevat somekommentteja ja yksäreitä (silloin kun vielä pystyi) ja hierovat shippiä kohteidensa naamaan aina kun pystyvät. Ai niin ja siinä sivussa vielä haukutaan tosielämän läheiset ja kaikki muut, jotka jollain lailla "estävät" näiden kahden "romanssin". Ei stana. Tämäkö on sitä kunnioitusta.
Sinä olit ainut, joka panojuttuja kirjoitit. Ja vielä oikeista ihmisistä, ällöttävää.Mä avaan ne nimet kaikille, koska en halua että kirjoittelet sellaista oikeista ihmisistä.
Ei pidä paikkaansa, en edes ole enkä mene instaan, joten luonnollisesti silloin mitään ole vaatinutkaan ainakaan suoraan heiltä, minusta nämä pelleilyshippaajat enemmän odottaa jotain heidän toistensa postauksiin reagointia, itse olettaisin viestinnän tapahtuvan pitkälti yksityisenä ottaen huomioon J ja B läheiset välit.Tosishippaajat sitten ilmeisesti kunnioittavat Kärtsää ja Bojania, kun olettavat ja vaativat heiltä shippijuttuja ja olemattoman suhteen varmistelua ja päivityksiä ja vielä kirjoittelevat somekommentteja ja yksäreitä (silloin kun vielä pystyi) ja hierovat shippiä kohteidensa naamaan aina kun pystyvät. Ai niin ja siinä sivussa vielä haukutaan tosielämän läheiset ja kaikki muut, jotka jollain lailla "estävät" näiden kahden "romanssin". Ei stana. Tämäkö on sitä kunnioitusta.
Jokohan Jerpalla on kovastikin ikävä BoitsuaSiis Jere Pöyhösellä tota Bojan Cvjeticaninia.
Mikäs hahmo toi vois olla, joka mesooHEI HEI HEI!!!
Trollaushahmokisan piti alkaa vasta keskiviikkona, täällä on nyt otettu todella törkeä varaslähtö
Niin, koska: "Mä haluan [siis ajatella sutinoita jääkiekkoilijoiden kanssa]Sinä olit ainut, joka panojuttuja kirjoitit. Ja vielä oikeista ihmisistä, ällöttävää.
Ei pidä paikkaansa, en edes ole enkä mene instaan, joten luonnollisesti silloin mitään ole vaatinutkaan ainakaan suoraan heiltä, minusta nämä pelleilyshippaajat enemmän odottaa jotain heidän toistensa postauksiin reagointia, itse olettaisin viestinnän tapahtuvan pitkälti yksityisenä ottaen huomioon J ja B läheiset välit.
Höpön löpöSinä olit ainut, joka panojuttuja kirjoitit. Ja vielä oikeista ihmisistä, ällöttävää.
Kaikki tietävät, että julkkiksesta kirjoitetaan ja nyt kirjoitit kokonimen itsekin.
Mikäs hahmo toi vois olla, joka mesoo![]()
Jokohan Jerpalla on kovastikin ikävä Boitsua Siis Jere Pöyhösellä tota Bojan Cvjeticaninia.
Häh, kenellä?Tällä kolmen lapsen isällä ei taatusti ole. Häpäisit.