K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hauska tää "poliiseja kiinnostaa" -kiihottuja. Ketään poliisia kiinnosta, mutta nämä ihmiset oikeasti tuntevia tai heitä itseään voi jo vähän kiinnostaakin...
Kyl täällä moni teksti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit ja tarkoitan niitä, joissa on ihmisten koko nimet mainittu. Sen lisäksi täällä misogyniaa, r* sismia ja homofobiaa. 99.9% näistä on todishippareiden kynästä. Ette taida edes ymmärtää mitä on ihmisyys tai inhimillisyys.

vierailija
Bojan on tehnyt ehkä sellaisen Lips-kappaleen Jere Pöyhösestä. Heavy breathing.... In our Gargen of Eden.... I belong to you, not the earth and not the sky... 💔 Niin koskettavasti kirjoitettu teksti 🥺

vierailija
Mutta näin he pääsevät jäljille, että joku yrittää tänne sellaista kirjoitella.
Ei tunnukaan enää niin kiihottavalta, kun joudut miettimään, että kyseiset ihmiset itse lukisivat noi juttusi heistä täältä?
Muuri katselee Saipan peliä aitiossa. Edellä olevassa hän tietää olevan erään jota on kaivannut ja janonnut pitkään. Nyt olisi se hetki. Hän kävelee aition etureunaan ja näkee tutun mustan hiuspehkon edessään. Hän ei malta odottaa enää hetkeäkään, ottaa isoilla käsivarsillaan miehen syleilyyn ja huulet löhestyvät kaulaa. Pottatukka ynähtää yllätyksestä ja mielihyvästä…

vierailija
Jos teet selväksi, että viittaat oikeisiin ihmisiin, jotka ei ole joitain Häärijöitä tms mukana olevia, ei ole kivaa. Todellakaan. Ja heidät nimeän.
Nro35 pitää kovasti kiinni pienestä emmanuellestaan, te muut pelaajat ette saa palaakaan, hän on minun. Emmanuelle yrittää pyristellä vastaan, mutta vahvat käsivarret pitävät tiukassa syleilyssä. Hän huokaiseen mielihyvästä, kun isot kädet vaeltavat alaspäin

vierailija
Nro35 pitää kovasti kiinni pienestä emmanuellestaan, te muut pelaajat ette saa palaakaan, hän on minun. Emmanuelle yrittää pyristellä vastaan, mutta vahvat käsivarret pitävät tiukassa syleilyssä. Hän huokaiseen mielihyvästä, kun isot kädet vaeltavat alaspäin
Eli Pekka Rinne koittaa haaveissasi päästä naiskentelemaan Jere Pöyhöstä?

vierailija
Kyl täällä moni teksti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit ja tarkoitan niitä, joissa on ihmisten koko nimet mainittu. Sen lisäksi täällä misogyniaa, r* sismia ja homofobiaa. 99.9% näistä on todishippareiden kynästä. Ette taida edes ymmärtää mitä on ihmisyys tai inhimillisyys.
Nyt menee hiukan liian pitkälle, yhtäkään r*sistista kirjoitusta en ole tänne tehnyt, etkä voi tietää kekä niitä tänne laatii.

vierailija
Hauska tää "poliiseja kiinnostaa" -kiihottuja. Ketään poliisia kiinnosta, mutta nämä ihmiset oikeasti tuntevia tai heitä itseään voi jo vähän kiinnostaakin...
Arvaan kyllä kuka tää kirjoittaja on. Kuulostaa täsmälleen siltä turvamiesjankkaajalta.
Ymmärrätkö tosiaan, että teet itsestäsi täysin pellen tässä, mikäli alat linkittelemään näitä nimettömästi kirjotettuja juttuja joillekin ihmisille. Sinä vaikutat heidän silmissään joltain pervolta. Ketään julkkista ei todellakaan hetkauta se, että heistä fantisoidaan NIMETTÖMÄSTI jollain anonyymipalstalla. Sinä itse tulet yhdistäneeksi ne jutut oikeisiin ihmisiin ja se olet SINÄ, joka toimit pervon tavoin.

Yhteistyössä