vierailija
Lapseton on ja antanut kaulapusuja Bojanille. UuuuJerellä on vaimo ja kolme lasta. Silti väität että hänellä on suhde ulkomaalaisen miehen kanssa. Tuo ei ole ok.
Lapseton on ja antanut kaulapusuja Bojanille. UuuuJerellä on vaimo ja kolme lasta. Silti väität että hänellä on suhde ulkomaalaisen miehen kanssa. Tuo ei ole ok.
Mun fantasioissa kirjaimet ja hymiöt harrastaa mitä harrastaa. Vaikea selkeämmin selventää.Mä oon vaan ilmiantanut sinua ja muita seksijuttuja kirjoitelleita. Ei ihme, että oot iha hermona.
Kyl täällä moni teksti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit ja tarkoitan niitä, joissa on ihmisten koko nimet mainittu. Sen lisäksi täällä misogyniaa, r* sismia ja homofobiaa. 99.9% näistä on todishippareiden kynästä. Ette taida edes ymmärtää mitä on ihmisyys tai inhimillisyys.Hauska tää "poliiseja kiinnostaa" -kiihottuja. Ketään poliisia kiinnosta, mutta nämä ihmiset oikeasti tuntevia tai heitä itseään voi jo vähän kiinnostaakin...
En vihaa ja en osallistunut Saara Aalto riitaan.Kyllä me tiedetään että sinua ei naiset kiinnosta, mutta jostakin syystä vihaat heitä ja he ovat uhka sinulle. Et kestä sitäkään faktaa että Saara Aalto on menestyneempi kaikin tavoin kuin Bojan Cvjeticanin.
Mun fantasioissa kirjaimet ja hymiöt harrastaa mitä harrastaa. Vaikea selkeämmin selventää.
Muuri katselee Saipan peliä aitiossa. Edellä olevassa hän tietää olevan erään jota on kaivannut ja janonnut pitkään. Nyt olisi se hetki. Hän kävelee aition etureunaan ja näkee tutun mustan hiuspehkon edessään. Hän ei malta odottaa enää hetkeäkään, ottaa isoilla käsivarsillaan miehen syleilyyn ja huulet löhestyvät kaulaa. Pottatukka ynähtää yllätyksestä ja mielihyvästä…Mutta näin he pääsevät jäljille, että joku yrittää tänne sellaista kirjoitella.
Ei tunnukaan enää niin kiihottavalta, kun joudut miettimään, että kyseiset ihmiset itse lukisivat noi juttusi heistä täältä?
Kylhän se on selvää naisvihaa, kun toivot K:n eroavan B:n takia.En vihaa ja en osallistunut Saara Aalto riitaan.
Jos teet selväksi, että viittaat oikeisiin ihmisiin, jotka ei ole joitain Häärijöitä tms mukana olevia, ei ole kivaa. Todellakaan. Ja heidät nimeän.Mun fantasioissa kirjaimet ja hymiöt harrastaa mitä harrastaa. Vaikea selkeämmin selventää.
Entä jos se ois miehen kanssa, ja toivois samaa?Kylhän se on selvää naisvihaa, kun toivot K:n eroavan B:n takia.
Bojan on tehnyt ehkä sellaisen Lips-kappaleen Jere Pöyhösestä. Heavy breathing.... In our Gargen of Eden.... I belong to you, not the earth and not the sky... Niin koskettavasti kirjoitettu teksti
Nyt meni hiukan kirjoittajien määrittely pieleen, voi voi.niin, tällä tosishippaajalla ei ole työpäivä koska on vain osa-aikaisesti tukityöllistetty häntä säälivän sukulaisen puolesta
Sit hän toivoo sille miehelle pahaa. Normaali ihminen ei toivo toisille eroa, ei varsinkaan kun ei ees tunne kyseisiä henkilöitä.Entä jos se ois miehen kanssa, ja toivois samaa?
eri
Bojan ei oo niin moukka, että kirjottaisi kappaleita varatusta ystävästään vaikka sä harhoissas niin kovasti haluat uskoakin.Bojan on tehnyt ehkä sellaisen Lips-kappaleen Jere Pöyhösestä. Heavy breathing.... In our Gargen of Eden.... I belong to you, not the earth and not the sky...Niin koskettavasti kirjoitettu teksti
![]()
Se on kohta sun kirjoittelu mikä estyy, jos jatkat toimintaasi.Heidän kirjoittelunsa estyy, kun laitan tänne heidän kuitenkin oikeasti tarkoittamansa koko nimet.
Mut ei ois miesvihaa?Sit hän toivoo sille miehelle pahaa. Normaali ihminen ei toivo toisille eroa, ei varsinkaan kun ei ees tunne kyseisiä henkilöitä.
Kyl täällä moni teksti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit ja tarkoitan niitä, joissa on ihmisten koko nimet mainittu. Sen lisäksi täällä misogyniaa, r* sismia ja homofobiaa. 99.9% näistä on todishippareiden kynästä. Ette taida edes ymmärtää mitä on ihmisyys tai inhimillisyys.
Miten niin? Ainoastaan sen seurauksena henkilöt itse voivat löytää nämä typerät juttusi, joten voit lopettaa, kiitos.Se on kohta sun kirjoittelu mikä estyy, jos jatkat toimintaasi.
Nro35 pitää kovasti kiinni pienestä emmanuellestaan, te muut pelaajat ette saa palaakaan, hän on minun. Emmanuelle yrittää pyristellä vastaan, mutta vahvat käsivarret pitävät tiukassa syleilyssä. Hän huokaiseen mielihyvästä, kun isot kädet vaeltavat alaspäinJos teet selväksi, että viittaat oikeisiin ihmisiin, jotka ei ole joitain Häärijöitä tms mukana olevia, ei ole kivaa. Todellakaan. Ja heidät nimeän.
Sä voit pitää sitä vaikka p**lyn kaiveluna näsäviisastelija.Mut ei ois miesvihaa?
Kyllä mä uskon, että se on Jerestä. Varattuna olemisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.Bojan ei oo niin moukka, että kirjottaisi kappaleita varatusta ystävästään vaikka sä harhoissas niin kovasti haluat uskoakin.
Eli Pekka Rinne koittaa haaveissasi päästä naiskentelemaan Jere Pöyhöstä?Nro35 pitää kovasti kiinni pienestä emmanuellestaan, te muut pelaajat ette saa palaakaan, hän on minun. Emmanuelle yrittää pyristellä vastaan, mutta vahvat käsivarret pitävät tiukassa syleilyssä. Hän huokaiseen mielihyvästä, kun isot kädet vaeltavat alaspäin
Et sä ees tiedä mitä oon tänne kirjoittanut.Miten niin? Ainoastaan sen seurauksena henkilöt itse voivat löytää nämä typerät juttusi, joten voit lopettaa, kiitos.
Nyt menee hiukan liian pitkälle, yhtäkään r*sistista kirjoitusta en ole tänne tehnyt, etkä voi tietää kekä niitä tänne laatii.Kyl täällä moni teksti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit ja tarkoitan niitä, joissa on ihmisten koko nimet mainittu. Sen lisäksi täällä misogyniaa, r* sismia ja homofobiaa. 99.9% näistä on todishippareiden kynästä. Ette taida edes ymmärtää mitä on ihmisyys tai inhimillisyys.
no on on, ja Kuumaan Johanneskin on kirjoittanut kaikki niiden biisit Boitsusta ja KstaKyllä mä uskon, että se on Jerestä. Varattuna olemisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Siinä nähtiin sun misogyniasi!Sä voit pitää sitä vaikka p**lyn kaiveluna näsäviisastelija.
Arvaan kyllä kuka tää kirjoittaja on. Kuulostaa täsmälleen siltä turvamiesjankkaajalta.Hauska tää "poliiseja kiinnostaa" -kiihottuja. Ketään poliisia kiinnosta, mutta nämä ihmiset oikeasti tuntevia tai heitä itseään voi jo vähän kiinnostaakin...