K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei loukkaa Bojere jutut, ne on yhdentekeviä mulle. Se mikä mua loukkaa on se, kun Kärtsä esitetään niissä jonain vanhana mummona.

Nuo hellallettas ja sössötisössöti söpöstelyt on kyllä järkyttäviä. Niissä tehdään aikuisesta miehestä joku onneton pikkupoika tai muu mamman mukelo. En sanois, että mummoa tehdään, mutta mummokuvitelmiin sopiva tösserö.

K istuu keskipaikalla ja katsoo kännykästään väliin jääneitä Salkkarijaksoja. Nainen vieressä hivuttautuu lähemmäs ja puhelin kourassa valmiina ottamaan salakuvan. K:ta alkaa ahdistaa, hän kääntyy toiselle puolelle, jos B puolustaisi häntä pahoilta naisilta. Mutta näkeekin vaan Häärijän perseen!
Boitsun nassukka ja Härtsän peppuli on kyllä helppo sekoittaa toisiinsa.

Nuo hellallettas ja sössötisössöti söpöstelyt on kyllä järkyttäviä. Niissä tehdään aikuisesta miehestä joku onneton pikkupoika tai muu mamman mukelo. En sanois, että mummoa tehdään, mutta mummokuvitelmiin sopiva tösserö.

Ei mulla ole mitään mummoja vastaan. Mun oma mummo on best.💐 Olen vaan tullut allergiseksi sille, että Kärtsästä tehdään mummoiköinen tai se onneton pikkupoika näissä tietyissä shippikommenteissa.

Yhteistyössä