K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärtsää jännittää Tommy, mutta tositilanteessa Tommy ois tässä kombossa se bottom. Todennäköisesti Tommy on ristiinpukeutuja ja tässä tilanteessa hän ois tehnyt itsestään upean daamin.

No eihän se tossa tietenkään ole täysin sama kuin videolla, kun pienemmät kuvat ja ilman ääniä, eikä muuten näytä kaveriklipiltä minusta, toi B:n ilme front guy jutusta oli kans aika jännä, ja loma oli perfect.
Toisaalta se ilme voi olla myös jotenkin "nolostumista" siitä, että K jatkaa noita vitsejään, jos he ovatkin vain kavereita. Siis mä sekoaisin ekana, jos noiden välillä ois muutakin ja todellakin oon sen toiveen kannattaja, mutta ihan realistisesti arvioiden se on se toinen selitys sille ilmeelle.
Ei halua kuitenkaan (tai jaksa) dissata tai ampua alas Jerpan vitsailuja aiheesta.

Toisaalta se ilme voi olla myös jotenkin "nolostumista" siitä, että K jatkaa noita vitsejään, jos he ovatkin vain kavereita. Siis mä sekoaisin ekana, jos noiden välillä ois muutakin ja todellakin oon sen toiveen kannattaja, mutta ihan realistisesti arvioiden se on se toinen selitys sille ilmeelle.
Ei halua kuitenkaan (tai jaksa) dissata tai ampua alas Jerpan vitsailuja aiheesta.
Mitä nolostumista? K sanoi front guy kun Mikke ohjaa Bn etupenkille, eihän siinä mitään ihmeellistä ole.

Yhteistyössä