V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö Madrid ollut se paikka missä Bojan ja Conor suutelivat?
Kärtsää jännittää Tommy, mutta tositilanteessa Tommy ois tässä kombossa se bottom. Todennäköisesti Tommy on ristiinpukeutuja ja tässä tilanteessa hän ois tehnyt itsestään upean daamin.
Mulla oli 96p. T.AnnliisaL on. Harva saa 92p äikän aineesta.
Se on esitystä tajuatko, Bojanin kanssa on aidosti läheinen.Kärtsää jännittää Tommy, mutta tositilanteessa Tommy ois tässä kombossa se bottom. Todennäköisesti Tommy on ristiinpukeutuja ja tässä tilanteessa hän ois tehnyt itsestään upean daamin.
No en tajua.Se on esitystä tajuatko, Bojanin kanssa on aidosti läheinen.
Se on esitystä tajuatko, Bojanin kanssa on aidosti läheinen.
Mä uskon kans näin. Tommyssa on monta puoltaKärtsää jännittää Tommy, mutta tositilanteessa Tommy ois tässä kombossa se bottom. Todennäköisesti Tommy on ristiinpukeutuja ja tässä tilanteessa hän ois tehnyt itsestään upean daamin.
Mä uskon kans näin. Tommyssa on monta puolta
Toisaalta se ilme voi olla myös jotenkin "nolostumista" siitä, että K jatkaa noita vitsejään, jos he ovatkin vain kavereita. Siis mä sekoaisin ekana, jos noiden välillä ois muutakin ja todellakin oon sen toiveen kannattaja, mutta ihan realistisesti arvioiden se on se toinen selitys sille ilmeelle.No eihän se tossa tietenkään ole täysin sama kuin videolla, kun pienemmät kuvat ja ilman ääniä, eikä muuten näytä kaveriklipiltä minusta, toi B:n ilme front guy jutusta oli kans aika jännä, ja loma oli perfect.
Juu, varmasti on joukossamme monia osaavia sanankäyttäjiä ja kirjoittajia!Mulla oli 96p. T.Annliisa
100/100 pistettä ja Laudatur P&K klipistä. T. toinen homomies
No eivät ole edes olleet, toisin kuin J ja B.Ei sen aidommin voi päästä toista lähelle kuin K ja T hotellihuoneen sängyssä.
Mitä nolostumista? K sanoi front guy kun Mikke ohjaa Bn etupenkille, eihän siinä mitään ihmeellistä ole.Toisaalta se ilme voi olla myös jotenkin "nolostumista" siitä, että K jatkaa noita vitsejään, jos he ovatkin vain kavereita. Siis mä sekoaisin ekana, jos noiden välillä ois muutakin ja todellakin oon sen toiveen kannattaja, mutta ihan realistisesti arvioiden se on se toinen selitys sille ilmeelle.
Ei halua kuitenkaan (tai jaksa) dissata tai ampua alas Jerpan vitsailuja aiheesta.
Mitä nolostumista? K sanoi front guy kun Mikke ohjaa Bn etupenkille, eihän siinä mitään ihmeellistä ole.
No eivät ole edes olleet, toisin kuin J ja B.
Ei todellakaan ole kiusaantunut. Varmaan ylpeä ja hyvillään, että ikuistetaan miten hän tulee poikaystävänsä kanssa ihanalta lomalta ja vielä Suomeen.Joo, eihän se nyt tuosta nolostu. Jos jotakin, niin ehkä on vaan yleisesti kiusaantunut kun kuvataan.
Jere Pöyhönen ja Bojan CvjeticaninJohannes ja Bojan. No nyt.
Tai Jonttu, mutta sehän haluaa vaan pussailla K:n pebaa.Johannes ja Bojan. No nyt.
❤Ei todellakaan ole kiusaantunut. Varmaan ylpeä ja hyvillään, että ikuistetaan miten hän tulee poikaystävänsä kanssa ihanalta lomalta ja vielä Suomeen.