V
vierailija
Vieras
Eli uskiksia.En tue uskiksia, vaan kirkon sakramentteja ja rakennuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli uskiksia.En tue uskiksia, vaan kirkon sakramentteja ja rakennuksia.
Miksi ostivat sen vasta nyt? Tuskin ton videon takia?
Sakramentteja käyttää todella paljon ei-uskikset. Samoin kauniita rakennuksia ihailevat ohi kulkevat.Eli uskiksia.
No ei kun ev.lut.
Kiinnostais tietää, että miksi joku ostaa sen vasta nyt?Se on todella hyvä kokonaisuus kiertueen BTS-matskua, todella paljon mielenkiintoista ja hauskaa videomatskua ja todella paljon valokuvia. Mitä ihmeellistä siinä on jos Kärtsää fanittaa. Bojaniln 20 sekunnin takia tuskin kukaan vaivautuu. Ei ole tärkeä.
Nekin rahat voisi käyttää järkevämmin.Sakramentteja käyttää todella paljon ei-uskikset. Samoin kauniita rakennuksia ihailevat ohi kulkevat.
Ihanaa että tumppulainen laittoi videon mä ajattelinkin, että tietyn suoja-ajan jälkeen näin voi todellakin tehdä!
No mitä sä mulle sitä kerrot, vai onko väärinlainaaja taas kerran noussut joukkoomme? Etkö nyt vaan saa.. na osaa kommentoida ihan vaan lainaamatta ketään, v ... n juntti.Paavi on muinaisjäänne niinkuin Trumpin kolonialistiset haaveet.
Paavi on maailman merkittävin henkilö.Paavi on muinaisjäänne niinkuin Trumpin kolonialistiset haaveet.
Kiinnostais tietää, että miksi joku ostaa sen vasta nyt?
Mulle noi on hyviä arvoja. Mt-palvelut on ok rahoittaa muualta.Nekin rahat voisi käyttää järkevämmin.
Höpö höpö.Paavi on maailman merkittävin henkilö.
Se oli Kärtsältä hyvä servaus, toisen seksuaalisuudesta utelevat ansaitsi sen.
Hyi yök uskis.Mulle noi on hyviä arvoja. Mt-palvelut on ok rahoittaa muualta.
Okke.Ehkä ei ole ollut rahaa silloin tai ei tajunnut, että matskua tulee niin paljon.
Eipäs rähistä paavin kuolinpäivänäNo mitä sä mulle sitä kerrot, vai onko väärinlainaaja taas kerran noussut joukkoomme? Etkö nyt vaan saa.. na osaa kommentoida ihan vaan lainaamatta ketään, v ... n juntti.
Niin en tosiaan oo. Kirkkoon voi kuulua vaikkei ole mikään uskis.Seli seli
Mietin, milleen noi kaksi on olleet hetkeä aikaisemmin siellä lennolla kaksistaan... Tosi söpöjä tietenkin, mutta onkohan Bojan ollut erityisen onnellinen ollessaan kultansa kanssa tulossa kerrankin ihan lomalle tämän kotimaahan, Suomeen.
Uskislaitokseen kuulut, hyi.Niin en tosiaan oo. Kirkkoon voi kuulua vaikkei ole mikään uskis.
No mitä sä mulle sitä kerrot, vai onko väärinlainaaja taas kerran noussut joukkoomme? Etkö nyt vaan saa.. na osaa kommentoida ihan vaan lainaamatta ketään, v ... n juntti.
Jere piereskelyt ja Bojan hyperventiloinut happimaskiin, koska luullut että lentokone räjähtää kohta.