K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seli seli, ei tarvisi myydä jos menisit oikeisiin töihin. Kunnon töillä elää osa-aikaisestikin hyvin.
Höh no se paita ei sopinut minulle, kun on lyhyt selkä niin se malli ei oikein istunut ja sitten siinä konserttilevyssä kuuluu ne yleisön äänet niin en tiedä tulisiko kuunneltua niin paljon. Noista K jutuista mietin myös onko ne kaikki tarpeellisia, vaikka osan varmaan pidänkin.

vierailija
Mutta kullan ostovoima on suht vakio, eli sen hinnan heilahtelut kertovat lähinnä siinä mitattavan valuutan arvon katoamisesta. Toki keskuspankitkin ostavat sitä (suunta niillä kääntyi finanssikriisin jälkeen myyjistä ostajiksi), paitsi tietenkin pässeistä pässein Suomen pankki, joka möi kultaa viime joulukuussa..! 😫😖
Nekin ostot ajavat sen hintaa ylös. Kuten myös sodat ym. ikävä..

vierailija
Mikä tässä oli niin hassua.Itse ostanut europassin ja katselen sitä vieläkin silloin tällöin ja AINA joka kerta juuri tuon lentokenttävideon useampaan kertaan.On niin ihana!
Aaaawww.. Ihana 💗
Minusta siinä on ihanaa se, kun harvoin näkee Boitsua tavallaan kulissien takaa. Mun mielestä toi on vähän sellainen klippi tai sitten Bojan vain ON erilainen Jeren seurassa.

Yhteistyössä