V
vierailija
Vieras
No varmasti on joku muu, feikkishippaajille varmaan kamala asia tämä vuoto.Vielä hälyttävämpää, jos tota matskua suojelee joku muu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No varmasti on joku muu, feikkishippaajille varmaan kamala asia tämä vuoto.Vielä hälyttävämpää, jos tota matskua suojelee joku muu
Tai sitten ei vaan muuten oteta töihin.Eiköhän me osa-aikaa tekevät olla se ihan itse valittu.
Hyvin valittu kun ei ole varaa europassiin tai Joksujen levyihinEiköhän me osa-aikaa tekevät olla se ihan itse valittu.
Ihan itse olen ainakin minä valinnut,Tai sitten ei vaan muuten oteta töihin.
On europass ja levyjäkin, vaikka ton yhden ajattelikin myydä, jollen sitten mökille tee jotakin paikkaa niille, toi Damon joksupaita nyt ainakin en tarvitse.Hyvin valittu kun ei ole varaa europassiin tai Joksujen levyihin
Miten niin tuohon aikaan? Mistä sulla on hajuakaan, milloin oon opiskellut?Erikoista. Tuohon aikaan ihan KAIKKI teki maisterintutkinnon. Sinun koulutus taitaa tosiaan olla Muumiopistosta.
Eilen sanoit että on rahapula ja siksi myyt.Ihan itse olen ainakin minä valinnut,
On europass ja levyjäkin, vaikka ton yhden ajattelikin myydä, jollen sitten mökille tee jotakin paikkaa niille, toi Damon joksupaita nyt ainakin en tarvitse.
Juu ei todellakaan. Kertoo vain tyhmästä päästä kaikki nuo älyttömät väittämät.Minä uskon, että pitää, se kuinka tänne kirjoittaa ei sitä kerro.
Eilen sanoit että on rahapula ja siksi myyt.
No olisko vaikka sen kaiken Käärijä-matskun takia, ei ketään kiinnosta joku pikku vilahdus jostain mummontössykästä
No emme ole. Mä oon töissä vieraalla, mutta ilahduin kuullessani, että meitä samistaa sekin, että saadaan molemmat tehdä osa-aikaa. Elämä on helpompaa siten.eilinen vahvisti mulle sen että Aito ja Ennustaja on sama tyyppi. Ennustajan paskalla suomella kirjoittamaa viestiä siitä tukityöpaikasta sännättiin heti puolustamaan Aidon kirjoitustyylillä
Voisitko lopettaa sen vähättelyn kiitos. Tiedän et moni on ostanut passin Bojanin vilahduksen takia, eikä kyseessä ole ees shipparit. Toiset oikeesti tykkää Bojanista tosi paljon ja halusivat nähdä hänen suomeen tulon. Ei se passi niin paljon maksa, etteikö sitä Bojanin takia ois voinut ostaa.
Mikä viesti muka, taas olet kuvitellut asiaa. en ottanut siihen keskusteluun osaa.eilinen vahvisti mulle sen että Aito ja Ennustaja on sama tyyppi. Ennustajan paskalla suomella kirjoittamaa viestiä siitä tukityöpaikasta sännättiin heti puolustamaan Aidon kirjoitustyylillä
No niin onkin, ei minun tarvi selittää sitä sen enempää niitä syitä.Eilen sanoit että on rahapula ja siksi myyt.
Ei ole kyse siitä, onko varaa, vaan siitä, että rahankäytölle on oltava kriteerit. Onko järkevää / eikö ole järkevää. Itse en ihan hirveästi halua kannustaa tähtiä maksattamaan ekstrasta faneiltaan. tosin EE-lipun koen hyväksi sijoitukseksi Jokereiden keikoille kyllä, nehän ovat ilman sitä jopa halpoja : DHyvin valittu kun ei ole varaa europassiin tai Joksujen levyihin
No onhan 15 euron Europassikin ihan taskurahoja.Ei ole kyse siitä, onko varaa, vaan siitä, että rahankäytölle on oltava kriteerit. Onko järkevää / eikö ole järkevää. Itse en ihan hirveästi halua kannustaa tähtiä maksattamaan ekstrasta faneiltaan. tosin EE-lipun koen hyväksi sijoitukseksi Jokereiden keikoille kyllä, nehän ovat ilman sitä jopa halpoja : D
Seli seli, ei tarvisi myydä jos menisit oikeisiin töihin. Kunnon töillä elää osa-aikaisestikin hyvin.No niin onkin, ei minun tarvi selittää sitä sen enempää niitä syitä.
Mutta turha kulu ja en halua antaa staroille sitä viestiä, että haluaisin maksaa jos oon vaan marginaalisesti kiinnostunut (vaikkei he siis saakaan tietää, miksi kukakin passin ostaa), eli tosta Boitsu-klipistä.No onhan 15 euron Europassikin ihan taskurahoja.
Mä myin kultaharkon 3200Meillä laitoin just lasten tilillä seisseet rahat fyysiseen kultaan, siinä on järkevää rahankäyttöä. Esikoisella on varat kasvaneet "korkoa" jo kolmessa viikossa 70€. Toki preemio on sekä ostaessa että myydessä 1,99%.
Jos ois pitänyt vuonna 2024 1000€ kullassa eikä pankkitilillä, niin ois tienannut 350€.
Oijoi. Ei ois ehkä kantsinut myydä. Tai siis tarkoitan, että itse hiffasin kullan 2019 ja siitä lähtien oon koittanut kahmia sitä sen varalle, että rahajärjestelmä vaihtuu.Mä myin kultaharkon 3200
ostin 1800e just kovimman pyrähdyksen aikaan. Oliko vuodet nyt 2012 - 2017..
Ällän paperit kirjoittanut kandi, joo.Mä en ole niin vakkarikävijä täällä, niin kertokaa on A tämä Muumiopiston käynyt?