K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olisko vaikka sen kaiken Käärijä-matskun takia, ei ketään kiinnosta joku pikku vilahdus jostain mummontössykästä

Voisitko lopettaa sen vähättelyn kiitos. Tiedän et moni on ostanut passin Bojanin vilahduksen takia, eikä kyseessä ole ees shipparit. Toiset oikeesti tykkää Bojanista tosi paljon ja halusivat nähdä hänen suomeen tulon. Ei se passi niin paljon maksa, etteikö sitä Bojanin takia ois voinut ostaa.

Hyvin valittu kun ei ole varaa europassiin tai Joksujen levyihin
Ei ole kyse siitä, onko varaa, vaan siitä, että rahankäytölle on oltava kriteerit. Onko järkevää / eikö ole järkevää. Itse en ihan hirveästi halua kannustaa tähtiä maksattamaan ekstrasta faneiltaan. tosin EE-lipun koen hyväksi sijoitukseksi Jokereiden keikoille kyllä, nehän ovat ilman sitä jopa halpoja : D

Ei ole kyse siitä, onko varaa, vaan siitä, että rahankäytölle on oltava kriteerit. Onko järkevää / eikö ole järkevää. Itse en ihan hirveästi halua kannustaa tähtiä maksattamaan ekstrasta faneiltaan. tosin EE-lipun koen hyväksi sijoitukseksi Jokereiden keikoille kyllä, nehän ovat ilman sitä jopa halpoja : D
No onhan 15 euron Europassikin ihan taskurahoja.

Meillä laitoin just lasten tilillä seisseet rahat fyysiseen kultaan, siinä on järkevää rahankäyttöä. Esikoisella on varat kasvaneet "korkoa" jo kolmessa viikossa 70€. Toki preemio on sekä ostaessa että myydessä 1,99%.
Jos ois pitänyt vuonna 2024 1000€ kullassa eikä pankkitilillä, niin ois tienannut 350€.

Meillä laitoin just lasten tilillä seisseet rahat fyysiseen kultaan, siinä on järkevää rahankäyttöä. Esikoisella on varat kasvaneet "korkoa" jo kolmessa viikossa 70€. Toki preemio on sekä ostaessa että myydessä 1,99%.
Jos ois pitänyt vuonna 2024 1000€ kullassa eikä pankkitilillä, niin ois tienannut 350€.
Mä myin kultaharkon 3200
ostin 1800e just kovimman pyrähdyksen aikaan. Oliko vuodet nyt 2012 - 2017..

Yhteistyössä