V
vierailija
Vieras
Aika tyhmä olet, jos jollain 35 vuotta sitten tapahtuneella yrität keulia. Mikä sun gradun arvosana on?Mä kirjoitin. Muutenkin ällän paperit. Of course. En ole tyhmä niin kuin eräät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika tyhmä olet, jos jollain 35 vuotta sitten tapahtuneella yrität keulia. Mikä sun gradun arvosana on?Mä kirjoitin. Muutenkin ällän paperit. Of course. En ole tyhmä niin kuin eräät.
En oo kirjoittanut gradua, mun hommiin riitti kandin tutkinto.Aika tyhmä olet, jos jollain 35 vuotta sitten tapahtuneella yrität keulia. Mikä sun gradun arvosana on?
Mä oon valmistunut Harwardista, mulla on triplatutkinto ja ylppäreissä kirjoitin kymmenen ällää.Mä kirjoitin. Muutenkin ällän paperit. Of course. En ole tyhmä niin kuin eräät.
Sä nyt et ainakaan maisteri ole, kun osoitat kommentillasi, että et kontekstista ymmärrä ainakaan yhtään mitään!Aika tyhmä olet, jos jollain 35 vuotta sitten tapahtuneella yrität keulia. Mikä sun gradun arvosana on?
Kyllä olen, toisin kuin sinä. Lälläslää.Sä nyt et ainakaan maisteri ole, kun osoitat kommentillasi, että et kontekstista ymmärrä ainakaan yhtään mitään!
Miks joku ostaa sen vasta nyt?
Aika hyvin, on meitä älykkäitäkin täällä joukossa.Mä oon valmistunut Harwardista, mulla on triplatutkinto ja ylppäreissä kirjoitin kymmenen ällää.
Tuon tason maisteri, teitä näkee kolmetoista tusinassa. Shape up!Kyllä olen, toisin kuin sinä. Lälläslää.
Näöin tuon otoksen vasta nyt : )miksi sä hekumoit laittomasti jaetuista mummontössykän vilahduksista vasta nyt?
Ihanaa, miten mustasukkaisesti jotkut tosi-shipparit täällä suojelee tota Miken kuvaamaa pätkää jossain 15 egeä maksaneessa useamman tunnin passissa, kuvitellen sen olevan universumin keskipiste kaikessa bojere-matskussa!
Vielä hälyttävämpää, jos tota matskua suojelee joku muumiks kuvittelet niiden olevan tosishippareita?
Erikoista. Tuohon aikaan ihan KAIKKI teki maisterintutkinnon. Sinun koulutus taitaa tosiaan olla Muumiopistosta.En oo kirjoittanut gradua, mun hommiin riitti kandin tutkinto.
Onko Aito terveysaseman aspa?
Minä uskon, että pitää, se kuinka tänne kirjoittaa ei sitä kerro.Ja kun ei edes pidä paikkaansa, kukaan noin huonoa kielioppia kirjoittava ei mitään älliä kirjoita.
Vielä hälyttävämpää, jos tota matskua suojelee joku muu
Eilen paljasti, että käy vaan silloin tällöin töissä ja silloinkin sukulaisellaan.Aito (ja sivupersoonansa ennustaja) on sukulaisen tukityöllistämä normaalista yhteiskunnasta pudonnut ressukka
Niin, eivät tosiaan ole, K faneja selkeästi, ajattelen myös, ettei tässä vaiheessa ole jaolla merkitystä, itsekään en maksaisi Of kuvista, kun niitä ilmaiseksikin näkee.miks kuvittelet niiden olevan tosishippareita?
Se oli ennustaja, ei aito. Mutta yhtä reppanoita molemmat.Eilen paljasti, että käy vaan silloin tällöin töissä ja silloinkin sukulaisellaan.
Selittää paljonEilen paljasti, että käy vaan silloin tällöin töissä ja silloinkin sukulaisellaan.
Eiköhän me osa-aikaa tekevät olla se ihan itse valittu.Aito (ja sivupersoonansa ennustaja) on sukulaisen tukityöllistämä normaalista yhteiskunnasta pudonnut ressukka
Höpö höpöSe oli ennustaja, ei aito. Mutta yhtä reppanoita molemmat.
Se oli ennustaja, ei aito. Mutta yhtä reppanoita molemmat.