K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Murtautuihan, hänellä ei ole paikkaan mitään jakoa. Ainoastaan hän voisi pyytää tavaransa sieltä pois. Tuostahan on tehty rikosilmoitus ja murtotuomio tulee, koska ei omista kyseistä paikkaa eikä omaa sinne hallintaoikeuttakaan. Täysin toisten ihmisten kiinteistö kyseessä.

"Mikko Koivun asianajaja Juha Manner kertoo Ilta-Sanomille, että asiasta on kirjattu rikosilmoitus. Hänen mukaansa vartiointiliike sai keskiviikkoiltana hälytyksen Kakskerran kiinteistölle.
– Poliisin tultua paikalle ilmeni, että Helena oli tunkeutunut rakennukseen ja poliisi poisti Helenan, Manner viestitti torstai-iltana."
Jätetään edes se hullu akka pois tältä palstalta.

Ootte täällä taas yön ja aamun vääntäneet yksittäisestä Discordin kirjoittajasta. Tätäkö varten tämä palsta on olemassa? Ei kai nyt sentään.

Huomasitteko muuten, että Jari Saario oli eilen Bessin keikalla ja kommentoi Kärtsän esiintymistä jakamalla videon storyssaan?

Vastaan itse. Ette huomanneet. Aika meni tyhjänaikaiseen jankkaamiseen ja yksittäisen ihmisen mollaamiseen.
Totta puhut, mutta on täällä koitettu puolustaakin, aiheen vaihto oikein hyvä idea kyllä.

Eri mielipiteet ei ole mitään kitinää, aika epäkiinnostava se paikka muutoin olisi. En ymmärrä miten te pärjäätte edes normielämässä yleensä.
Mitenköhän JM pärjää, kun ei pysty lopettamaan kiusaamistaan, vaikka siitä seuraa jäähy? Ai niin, mut eihän se oikein pärjääkään. Riitautui loppujenkin irl bojere-shippikavereidensa kanssa. Kertoikohan hän siitä muuten siksi, että kuvitteli, että kaikki olisivat automaattisesti ja tietämättä asioista sen tarkemmin, jotenkin hänen puolellaan, ja ehkä vieläpä säälisivät, että "olet varmasti kokenut vääryyttä", ja olisivat ehkäpä hänen toiveissaan ymmärtäneet hänen B K haukuntojaankin paremmin? Oli jotenkin vähän outo sekin tunnustus sinne muuten. Kun hänelle oli silloin jo sanottu, että kirjoittelee loukkaavia juttuja.

Ootte täällä taas yön ja aamun vääntäneet yksittäisestä Discordin kirjoittajasta. Tätäkö varten tämä palsta on olemassa? Ei kai nyt sentään.

Huomasitteko muuten, että Jari Saario oli eilen Bessin keikalla ja kommentoi Kärtsän esiintymistä jakamalla videon storyssaan?

Vastaan itse. Ette huomanneet. Aika meni tyhjänaikaiseen jankkaamiseen ja yksittäisen ihmisen mollaamiseen.
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuin kilo p..aa

Minua ei kiinnosta Käärijä ja Bess tippaakaan. En voi sietää näiden raakkujien ääntä.

Laittakaa nyt tännekin jokunen sivallus/ankeutus jolla kyseinen nimimerki on dropannut tunnelmaa discordissa?

Tätä samaa vääntöä oli jo vauvalla. Silloinkin alkoi se valitus jostain yhdestä tai muutamasta kommentista miten ne nyt droppaa tunnelman täysin ja miksi aina pitää tulla ankeuttamaan ja koko palsta tuntui täyttyvän siitä valituksesta. Jos joku ankeutti niin ne valitukset vaikken koko sanaa haluaisi käyttää.

Eikä laiteta. Asia ei kuulu tänne ja täällä sitä ei tarvitse puida. Jollet ole discordissa, asia ei edes koske sinua. Enempää ei tätä juttua tarvitse jauhaa.

En lue edes täällä niitä murteella kirjoitettuja saati ruotsinkielisiä, jaksa tuollaisella päätään vaivata ja ne ficit ei ollut K ja B muutoinkaan.
Mä hypin kaikki noi yli kans. Joku s..tanan hurripelle kuvitteli että saa täällä aikaan keskustelua omalla äidinkielellään, jota voi mennä sönköttämään muualle! Onneksi sekin kiinnosti täällä suomea äidinkielenään puhuvia kuin kilo paskaa.

Yhteistyössä