vierailija
Ainakin mä kirjoittelen positiivisia juttuja, enkä aloita keidenkään haukkumisia, toisin kuin nämä kiusaajat täällä.
A
A
Nyt puhutaan tosta ällöstä kirjoituksesta edellisellä sivulla, ei todellakaan ollut tosissaan kirjoitettuJa discordin tekoshippaajien ja muiden itsensä korostajien ei ole?
Minä kirjoitan hyvin hauskoja juttuja toisin kuin nämä negistelijät täällä.Ainakin mä kirjoittelen positiivisia juttuja, enkä aloita keidenkään haukkumisia, toisin kuin nämä kiusaajat täällä.
A
Oli kyllä, teidän perseluettelot ja irtonamuttelut ällötti enemmän.Nyt puhutaan tosta ällöstä kirjoituksesta edellisellä sivulla, ei todellakaan ollut tosissaan kirjoitettu
Nousi kyllä oksennus suuhun kun tämän luki mutta se oli varmaan tarkoituskinNäin. Minulla ei ole mitään saaraa vastaan ja minusta on jotenkin tosi suloista, että hän oli siinä samassa pestissä, siis suomalainen!!! heti seuraavana vuonna, kuin missä BOJAN
Teki mieli pohtia, että hyödynsiköhän Saara tilannetta mitenkään köh köh esim. kyselemällä Bojanilta jotain tehtävään liittyviä yksityiskohtia, joita vain kokemusasiantuntija voi antaa? Mutta ai niin, Saara on lespo, joten ei sitten kokenut välttämättä tarvetta siinä mielessä olla poitsuun yhteydessä <3
Pilvi Hämäläinen varmasti ainakin olisi Saarana hyödyntänyt!
Tavallaan oli kyllä. Bojan tuottaa ainakin itselleni tosi hyvää mieltä, eikä Pilvin valinnat köh ole unohtuneet, niin miksei Saarakin..?Nyt puhutaan tosta ällöstä kirjoituksesta edellisellä sivulla, ei todellakaan ollut tosissaan kirjoitettu
Minä kirjoitan negatiivisia juttuja toisin kuin nämä ällöpositiivikiusaajat täällä.Minä kirjoitan hyvin hauskoja juttuja toisin kuin nämä negistelijät täällä.
B
Pilaavat ilmapiirin, täällä ei iloita.Minä kirjoitan negatiivisia juttuja toisin kuin nämä ällöpositiivikiusaajat täällä.
C
Ilon kautta ystäväiseni, ilon kautta.Pilaavat ilmapiirin, täällä ei iloita.
Takaisin antajapas.Kiusaaja!
Hyi!Ilon kautta ystäväiseni, ilon kautta.
Minä kirjoitan perverssejä juttuja toisin kuin nämä hienostelijamarketat täälläMinä kirjoitan negatiivisia juttuja toisin kuin nämä ällöpositiivikiusaajat täällä.
C
Mitäs sulta saisi?Takaisin antajapas.
Onko hyvä peppuli edes?Nyrkin silmään.
Tavja ja Pentti tilasivat iltapalaksi kebbia. Pentti tilasi "yksi riisikebab" ä, mitä Tarja otatkaan? Tavja huusi viisikebabbia mulle. Kjäh kjäh, toimii aina, hyrisi PenttiMinä olen itse Tarja.
Minä poistatan kaiken siveettömön riettauden. Toisi kuin nämä pervokiusaajat.Minä kirjoitan perverssejä juttuja toisin kuin nämä hienostelijamarketat täällä
D
Heppanaisen perse, eli kyllä.Onko hyvä peppuli edes?
Et osaa edes aakkosia, heh.Minä poistatan kaiken siveettömön riettauden. Toisi kuin nämä pervokiusaajat.
F
Mulla on hevomiehen p ili.Heppanaisen perse, eli kyllä.
E on salainen agenttiEt osaa edes aakkosia, heh.
Lopeta nyt jo se jankkaaminen niistä spotify-luvuista, ura on paljon laajempi juttu kuin yksittäisten biisien kuunteluluvut.Ei noiden biisien kuulijaluvut enää toisin päin käänny, etkö ta ukki tajua? Jokereilla on päälle miljoona kertaa kuunneltuja biisejä useita, millä Saara, jota kukaan ei kuuntele, ne luvut hakkaa? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.
Nyt oli kyse menestyksestä, en oikein tajua, että mitä tekemistä monillakaan noilla Saaran jutuilla on laulajana menestymisen kanssa?Lopeta nyt jo se jankkaaminen niistä spotify-luvuista, ura on paljon laajempi juttu kuin yksittäisten biisien kuunteluluvut.
Tässä on Saaran ura koostettuna wikipedia-sivulle (Joo, paljon mahdollista että on ite sen kirjoittanut...), aika mittava ura on hänellä jo koossa https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Saara_Aalto
Kuinkahan pitkän listan saat sen armaan idolisi urasta? Onhan näillä toki ikäeroakin, mutta epäilen kyllä saako B koskaan tollasta uraa kasaan.