K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luetun ymmärtämistä jookos. Ei ollut ketään, joka "luuli" jotain, tänne kirjottelee kaikenlaiset trollit ja jotkut muuten vain vitsailee ja kirjoittelee kaikenlaista. Se ala-arvoinen Saaran haukkuminen johon syyllistyit , ei ole mitään keskustelua. Kannattaisi hankkia jokin muu harrastus kuin Bojanin puolustaminen olemattomilta uhkilta tai loukkauksilta.
Ei vee mikä tulkinta, tuskin on S. Aalto mikään uhka hänelle tai kelleen muullekaan.

Hyvin ymmärsin, faktojen esittäminenkään ei ollut Saaran tai naisvihaa.
Näin. Minulla ei ole mitään saaraa vastaan ja minusta on jotenkin tosi suloista, että hän oli siinä samassa pestissä, siis suomalainen!!! heti seuraavana vuonna, kuin missä BOJAN 💗💗💗
Teki mieli pohtia, että hyödynsiköhän Saara tilannetta mitenkään köh köh esim. kyselemällä Bojanilta jotain tehtävään liittyviä yksityiskohtia, joita vain kokemusasiantuntija voi antaa? ;) Mutta ai niin, Saara on lespo, joten ei sitten kokenut välttämättä tarvetta siinä mielessä olla poitsuun yhteydessä <3
Pilvi Hämäläinen varmasti ainakin olisi Saarana hyödyntänyt! 😆

Näin. Minulla ei ole mitään saaraa vastaan ja minusta on jotenkin tosi suloista, että hän oli siinä samassa pestissä, siis suomalainen!!! heti seuraavana vuonna, kuin missä BOJAN
Teki mieli pohtia, että hyödynsiköhän Saara tilannetta mitenkään köh köh esim. kyselemällä Bojanilta jotain tehtävään liittyviä yksityiskohtia, joita vain kokemusasiantuntija voi antaa? Mutta ai niin, Saara on lespo, joten ei sitten kokenut välttämättä tarvetta siinä mielessä olla poitsuun yhteydessä <3
Pilvi Hämäläinen varmasti ainakin olisi Saarana hyödyntänyt!

Trollollooooo, kukaan ei voi oikeasti olla niin d aiju että kirjoittaa tällaista soopaa

Näin. Minulla ei ole mitään saaraa vastaan ja minusta on jotenkin tosi suloista, että hän oli siinä samassa pestissä, siis suomalainen!!! heti seuraavana vuonna, kuin missä BOJAN
Teki mieli pohtia, että hyödynsiköhän Saara tilannetta mitenkään köh köh esim. kyselemällä Bojanilta jotain tehtävään liittyviä yksityiskohtia, joita vain kokemusasiantuntija voi antaa? Mutta ai niin, Saara on lespo, joten ei sitten kokenut välttämättä tarvetta siinä mielessä olla poitsuun yhteydessä <3
Aku Hirviniemi ois saanut yksityisopetusta😉

Tämä Bojan-ihkuttelija on kyllä pahin trolli täällä, tietää tasan tarkkaan että nämä ärsyttää monia 😂

Yhteistyössä