V
vierailija
Vieras
Ei ole minun kirjoituksia.Aah oot siis Rouva Pölk ky.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole minun kirjoituksia.Aah oot siis Rouva Pölk ky.
Hiljaa! Mä oon Saara-fani ja organisoin invaasion kompostiin! Täällä on kuulemma ollut niin laadukasta keskustelua.
Ei ole minun kirjoituksia.
Mä tässä mietin että onko tollanen trollaus oikein kyseistä Bojanistia kohtaan, koska hänellä ei selvästikään ole kaikki muumit laaksossa.
Näinpä. Vaikka tästä huumoria syntyykin. ei nää kaikki trollaukset ihan kivalta tunnu. Toisaalta tällä palstlla ei voi tietää onko se vastapuolikaan trollia kummempi.
Ei kyllä oikein enää jaksa koko tätä kakkakasaa.
Ei noiden biisien kuulijaluvut enää toisin päin käänny, etkö ta ukki tajua? Jokereilla on päälle miljoona kertaa kuunneltuja biisejä useita, millä Saara, jota kukaan ei kuuntele, ne luvut hakkaa? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.Vertaillaan luvut sitten parin vuoden päästä kun armollisen Jumalasi urastakin alkaa olla aikaa kulunut, eikä se enää "aktiivisesti" () yritä "musiikkiuraa". Sitten ovat vertailukelpoisia. Siihen asti Saara pesee menen tullen.
Näinpä. Vaikka tästä huumoria syntyykin. ei nää kaikki trollaukset ihan kivalta tunnu. Toisaalta tällä palstlla ei voi tietää onko se vastapuolikaan trollia kummempi.
Ei noiden biisien kuulijaluvut enää toisin päin käänny, etkö ta ukki tajua? Jokereilla on päälle miljoona kertaa kuunneltuja biisejä useita, millä Saara, jota kukaan ei kuuntele, ne luvut hakkaa? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.
Paitsi kun luin lisää viestejä... huoh. Ota tuosta selvää onko kyseessä narsistikajahtanut, trollerska vai onko tosiaan päästä pipi.
Tää kys. bojanisti on trollien trolli. Muumit ei toki ole laaksossa, mut ihan hämmentämistarkoituksessa se näitä horinoitaan tänne tarinoi, vakuutan.
Höpö höpöTää kys. bojanisti on trollien trolli. Muumit ei toki ole laaksossa, mut ihan hämmentämistarkoituksessa se näitä horinoitaan tänne tarinoi, vakuutan.
Joku nolo uuno täällä vain eilen luuli, että Saara ois suositumpi kuin Jokerit! Siitä koko keskustelu
Höpö höpö
Ei noiden biisien kuulijaluvut enää toisin päin käänny, etkö ta ukki tajua? Jokereilla on päälle miljoona kertaa kuunneltuja biisejä useita, millä Saara, jota kukaan ei kuuntele, ne luvut hakkaa? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.
Ei tosin yllätä, että te ette häntäkään tajua, kuten ette sitä ficcikirjailijaakaan.
Ei mitään, on jäähyllä discortista.Mitä JM tosishippaaja tietää tänään meille kertoa.
No kysypä häneltä itseltään tämä.Mitä JM tosishippaaja tietää tänään meille kertoa.
No kysypä häneltä itseltään tämä.
Joku nolo uuno täällä vain eilen luuli, että Saara ois suositumpi kuin Jokerit! Siitä koko keskustelu
Jaa. Minusta se keskustelu vain oli aika huvittavaa. Huvitin itseäni tylsän illan sillä.Luetun ymmärtämistä jookos. Ei ollut ketään, joka "luuli" jotain, tänne kirjottelee kaikenlaiset trollit ja jotkut muuten vain vitsailee ja kirjoittelee kaikenlaista. Se ala-arvoinen Saaran haukkuminen johon syyllistyit , ei ole mitään keskustelua. Kannattaisi hankkia jokin muu harrastus kuin Bojanin puolustaminen olemattomilta uhkilta tai loukkauksilta.