V
vierailija
Vieras
Uskon vauvalla kirjoittaneen pääasiassa vain noin 20 henkilöä ja samat kirjoittaa KB discordissa. Siksi on helppo tehdä johtopäätöksiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro asia, ei nimimerkkejä tarvitse mainita.Niin, koska en halua tuoda nimimerkkejä esiin.
Olen puhunut täällä.
Linkkaa ne viestit!Olen puhunut täällä.
Niin, kumonnut niitä S juttuja mitä oli esimerkiksi.
Kaikki tietäisi heti ketä/keitä tarkoitetaan, olen ottanut nyt sellaisen eri linjan, että en halua tästä puhua enää. Se olisi huonoksi muille ja minulle.Kerro asia, ei nimimerkkejä tarvitse mainita.
Voisit sanoa, mitä on sanottu. No names.Niin, koska en halua tuoda nimimerkkejä esiin.
Kummasti nyt et yhtäkkiä haluakaan, hmm, eli mitään ei ole ollut. Olet vaan halunnut päästä täällä selän takana haukkumaan.Kaikki tietäisi heti ketä/keitä tarkoitetaan, olen ottanut nyt sellaisen eri linjan, että en halua tästä puhua enää. Se olisi huonoksi muille ja minulle.
Vauvalla kirjoitti taatusti enemmän ihmisiä, kun nimimerkit ei sitä rajoittaneet.Uskon vauvalla kirjoittaneen pääasiassa vain noin 20 henkilöä ja samat kirjoittaa KB discordissa. Siksi on helppo tehdä johtopäätöksiä.
Joo en mäkään. Pääsääntöisesti ihan kiva fiilis kaikista mullakin.Enkä muutoinkaan halua olla vihainen kellekään enää, sellaisesta on hyvä päästä ylitse.
Jep. Muutenkin aktiiveja oli kelkassa paljon useampia, kun enää nyt.Vauvalla kirjoitti taatusti enemmän ihmisiä, kun nimimerkit ei sitä rajoittaneet.
Tulit vihjailemaan, mutta et sitten halua antaa perusteita, aika ristiriitaista.Kaikki tietäisi heti ketä/keitä tarkoitetaan, olen ottanut nyt sellaisen eri linjan, että en halua tästä puhua enää. Se olisi huonoksi muille ja minulle.
Et puhu asiasta enää mutta juuri mainitsit asian taas kerranKaikki tietäisi heti ketä/keitä tarkoitetaan, olen ottanut nyt sellaisen eri linjan, että en halua tästä puhua enää. Se olisi huonoksi muille ja minulle.
No minulle ei aina ole ollut, siinä olen nyt itseä kehittämässä.Joo en mäkään. Pääsääntöisesti ihan kiva fiilis kaikista mullakin.
T. tosishippari
Pakkohan minun on kysyjälle vastata jotain.Et puhu asiasta enää mutta juuri mainitsit asian taas kerran
Hyvä jos yrität parantaa tapojasi ja toivottavasti ajattelumallejasiNo minulle ei aina ole ollut, siinä olen nyt itseä kehittämässä.
Toit ihan itse asian esille, ei kukaan muuten mitään kyselisi.Pakkohan minun on kysyjälle vastata jotain.
Kummasti se mieli muuttuu, kun pitäisi valheet näyttää todeksi.Eli tossa pari sivua sitten oli ok haukkua ihmista ylimieliseksi mutta nyt teittekin jonkun ihmeellisen moraaliparannuksen? Ok, ok…
Niin sen Bojanin ja shipin loukkaamisen, en luvannut edes avata sitä enempää.Toit ihan itse asian esille, ei kukaan muuten mitään kyselisi.
Niin se on valhetta, ettei shippiä olisi koskaan häiritty siihen kuulumattomilla jutuilla.Kummasti se mieli muuttuu, kun pitäisi valheet näyttää todeksi.
Niin sen Bojanin ja shipin loukkaamisen, en luvannut edes avata sitä enempää.
Kerrotko millä?Niin se on valhetta, ettei shippiä olisi koskaan häiritty siihen kuulumattomilla jutuilla.