V
vierailija
Vieras
sitten on varmaan pakko olla sen ylimielisen turkulaisen homokoiran kirjoittama vastaus, ei oo muuta vaihtoehtoa
Hahhahah. Väärin arvattu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sitten on varmaan pakko olla sen ylimielisen turkulaisen homokoiran kirjoittama vastaus, ei oo muuta vaihtoehtoa
Tämän kaltaiset vastaukset on tosi ylimielisiä. Typerää olettaa, että olisi henkilö itse kyseessä.
On itseasiassa joskus huomautettukin ja joutuikin viestinsä poistamaan, kun kehtasi joksufaninkin B:hen yhdistää.
Tauno, nyt hiljaa, yrität itse esittää naista, mutta kyllä me tiedetään
No eikä ooOnhan, useammankin kerran, niistä olisi kanssa pitänyt tulla varoitus sitten eli pelataan kaksilla säännöillä näköjään.
Minä olen nainen. En ole koskaan täällä väittänyt olevani mies, enkä ole sellaista esittänyt. Sen verran olen perillä asioista ja selvittänyt niitä että tiedän kaikkien tunnettujen gaymiesten ihastelleen BoJere rakkautta vauvalla ja puutarhassa.
No, jos olet discordissa ollut niin tiedät kyllä tämänkin jutun. Ja se yksi toinen mikä lie feikkifani on kuuluu kanssa loukkaajiin, mistä nyt aiemmissa viesteissä kirjoiteltu (en halua kirjoitella nimimerkkejä)Tässä kirjoituksessa ei ole mitään järkeä
Minä olen nainen. En ole koskaan täällä väittänyt olevani mies, enkä ole sellaista esittänyt. Sen verran olen perillä asioista ja selvittänyt niitä että tiedän kaikkien tunnettujen gaymiesten ihastelleen BoJere rakkautta vauvalla ja puutarhassa.
Trollolllllooooo.
Et varmaan ole tosissasi, kukkis on ihana ihminen älä yhdistä tuohon kiitos.Kovin on identtisiä Joymuffinin ja listagayn tyyli. Samoin Immun ja viisugayn. Se koira on taatusti Kukkis.
No tähän tyyliin kommentoi podcastin haastista: Kärtsältä ei saada rehellistä puhetta, vaan sopivaan muottiin kehitettyjä tarinoita. Ei usko, että sellaista tullaan kuulemaan. Ehkä koska se ”ei kuulu suurelle yleisölle”.Luinkin viestejä mutta en varsinaista syytä bongannut. Jokin haastattelu ja väitös että siinä olisi valehdeltu mutta ei sen tarkemmin avattu syytä. Eikös kyseinen ollut myös modena siellä? Mulla ei siis ole mitään häntä eikä ketään vastaan.
Aivan, kun oli minun kirjoittama.Hahhahah. Väärin arvattu.
No, jos olet discordissa ollut niin tiedät kyllä tämänkin jutun. Ja se yksi toinen mikä lie feikkifani on kuuluu kanssa loukkaajiin, mistä nyt aiemmissa viesteissä kirjoiteltu (en halua kirjoitella nimimerkkejä)
KUN.....Ne aIhmiset villiintyy K/B parista, kun jotain tapahtuu, se nyt vaan on fakta.
JOS. JOS Petteri Orpon ja Jancin välillä tapahtus jotain, niin uuh!Ei oo millään tavalla ajanut. Ihmiset sekoais edelleen ihan täysin jos siinä tapahtuis jotain Kuumin shippi ever.
Kovin on identtisiä Joymuffinin ja listagayn tyyli. Samoin Immun ja viisugayn. Se koira on taatusti Kukkis.
Kovin on identtisiä Joymuffinin ja listagayn tyyli. Samoin Immun ja viisugayn. Se koira on taatusti Kukkis.
Mä en ole tosishipparina nähnyt mitään shipin mollausta siellä. Eri mieltä on ihan sallittua olla.Stana nyt sentään. Kukaan ei ole siellä shippiä häirinnyt. Ensinnäkään ei siellä taida suurinkaan osa niin pakkomielteisesti koko shippiin suhtautua kuin sinä. Jos jotain häirintää olisi muiltakin, varmasti huomautettaisiin.
Voisitko lopettaa kiitos. Listagayta en ole koskaan tavannut, mutta Kukkis ja Viisu ovat ihan oikeita miehiä. Immu ja Joymuffin taas naisia.
Siis kun. Kun siinä tapahtuu, ihmiset sekoavat taas ihan täysin. Paras shippiKUN.....Ne a
JOS. JOS Petteri Orpon ja Jancin välillä tapahtus jotain, niin uuh!
Juttu vaan on niin, että Bojere on sammunut. Kummastakin on tullut miehiä. Jerestä entistä karismaattisempi, Bojanista ...ok, tylsä nöösi.
Et ole tosissasi tai sitten sokea.Mä en ole tosishipparina nähnyt mitään shipin mollausta siellä. Eri mieltä on ihan sallittua olla.
Mä en ole tosishipparina nähnyt mitään shipin mollausta siellä. Eri mieltä on ihan sallittua olla.
No ei ole yhtään kukkiksen tyyliä mainitsemassasi itseään korostavassa nimimerkissä.En minä niin ole väittänyt. Kerroin vain että näiden kyseisten nimimerkkien tyylit ovat samankaltaiset.
Et ole tosissasi tai sitten sokea.
No ei ole yhtään kukkiksen tyyliä mainitsemassasi itseään korostavassa nimimerkissä.