vierailija
Höpö höpöSe oli huvittavaa seurattavaa, kun parilla mammalla nousi paniikki pystyyn ja terrorisoi koko palstan
Höpö höpöSe oli huvittavaa seurattavaa, kun parilla mammalla nousi paniikki pystyyn ja terrorisoi koko palstan
Pitää kyllä.Ei muuten pidä paikkaansa.
Haluutko Maire nähdä mun ison?Et ole mies. Teitä Peksi pakottajia on tasan kaksi ja molemmat teistä on naisia.
Ämppärin urheiluselostajapoika ainakin oli aikalailla sulaa laavaa postauksessaan. Ja tasaisesti änäripostauksissa löytyy miesten liekkejä. Voihan ne tietty olla naamioituja pervoja annaliisoja.toinen on tunnettu Jenkeissä ja toinen jossain pikkumaassa
No eikä ole. Ikinä ei ole mitään ikävää sanonut kenellekään. Se joka on ylimielinen on just tää iloleivonnainen. Käytöstapoja pitäisi olla aikuisella ihmisellä.On kohtuu ylimielinen henkilö, etten sanoisi.
Ei ilmeisesti, lue viestejä taaksepäin näin asiaa on jo avattu täällä, mutta samaa mieltä, että shippiä häirinneet olisi tullut saada pois, kohtelu on eriarvoista eri nimimerkeille.Onko tämä vitsi? Eikö ankeuttajat ja mitkä lie olleetkaan ulkopuolisia? Avatkaa nyt vähän tätä asiaa lisää.
Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että tämän palstan tosishippari ja JM on sama henkilö, ehkä eri persoona. Liikaa yhteensattumia ja samoja juttuja tullut.
Ylimielinen voi olla, vaikkei ”sano mitään ikävää kellekään”.No eikä ole. Ikinä ei ole mitään ikävää sanonut kenellekään. Se joka on ylimielinen on just tää iloleivonnainen. Käytöstapoja pitäisi olla aikuisella ihmisellä.
Siellä ei ole kukaan mitään shippiä häirinnyt.Ei ilmeisesti, lue viestejä taaksepäin näin asiaa on jo avattu täällä, mutta samaa mieltä, että shippiä häirinneet olisi tullut saada pois, kohtelu on eriarvoista eri nimimerkeille.
Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä, jälkimmäinen vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä, on vain ymmärretty taas väärin.No eikä ole. Ikinä ei ole mitään ikävää sanonut kenellekään. Se joka on ylimielinen on just tää iloleivonnainen. Käytöstapoja pitäisi olla aikuisella ihmisellä.
Ylimielinen voi olla, vaikkei ”sano mitään ikävää kellekään”.
Oisko aika sitten joko avata suu tai poistua sieltä, jos ei paikka miellytä. Tämä selän takana läyhääminen on ala-arvoista.Ei ilmeisesti, lue viestejä taaksepäin näin asiaa on jo avattu täällä, mutta samaa mieltä, että shippiä häirinneet olisi tullut saada pois, kohtelu on eriarvoista eri nimimerkeille.
Onhan, useammankin kerran, niistä olisi kanssa pitänyt tulla varoitus sitten eli pelataan kaksilla säännöillä näköjään.Siellä ei ole kukaan mitään shippiä häirinnyt.
Luinkin viestejä mutta en varsinaista syytä bongannut. Jokin haastattelu ja väitös että siinä olisi valehdeltu mutta ei sen tarkemmin avattu syytä. Eikös kyseinen ollut myös modena siellä? Mulla ei siis ole mitään häntä eikä ketään vastaan.Ei ilmeisesti, lue viestejä taaksepäin näin asiaa on jo avattu täällä, mutta samaa mieltä, että shippiä häirinneet olisi tullut saada pois, kohtelu on eriarvoista eri nimimerkeille.
Ja tästä katosi lainaus mutta siis siihen päätelmään, että JM=kompostin tosishippari.Tähän päätelmään mäkin olen tullut jo hyvän aikaa sitten.
No tuo siis ollut se ainoa syy eli suuttuminen mielipiteestä ja joo on yksi kolmesta modesta.Luinkin viestejä mutta en varsinaista syytä bongannut. Jokin haastattelu ja väitös että siinä olisi valehdeltu mutta ei sen tarkemmin avattu syytä. Eikös kyseinen ollut myös modena siellä? Mulla ei siis ole mitään häntä eikä ketään vastaan.
Et edes tiedä, mistä haastattelusta kyseLuinkin viestejä mutta en varsinaista syytä bongannut. Jokin haastattelu ja väitös että siinä olisi valehdeltu mutta ei sen tarkemmin avattu syytä. Eikös kyseinen ollut myös modena siellä? Mulla ei siis ole mitään häntä eikä ketään vastaan.
Moi iloleivonnainen. Kiva että pidät itsesi puolta.Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä, jälkimmäinen vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä, on vain ymmärretty taas väärin.
Ai kuka meistä muka, ei vaikuta yhtään hänen tuottamiltaan teksteiltä nämä, on sentään kirjailija, sen että saattaa lukea voin paremmin uskoa.Ja tästä katosi lainaus mutta siis siihen päätelmään, että JM=kompostin tosishippari.
Ei ole, selitys löytyy ihan sieltä discordista moden avaamana.No tuo siis ollut se ainoa syy eli suuttuminen mielipiteestä ja joo on yksi kolmesta modesta.
En ole hän pöljä.Moi iloleivonnainen. Kiva että pidät itsesi puolta.
Mä haluan kanssa kuulla!Kertokaa nyt hyvän tähden miten siellä muka joku on teidän kallisarvoista shippiä loukannut?
Tämän kaltaiset vastaukset on tosi ylimielisiä. Typerää olettaa, että olisi henkilö itse kyseessä.Moi iloleivonnainen. Kiva että pidät itsesi puolta.