V
vierailija
Vieras
Mahtanut olla yleisö (koululla?) biisistä ihan että watafaak is this.
No jep
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mahtanut olla yleisö (koululla?) biisistä ihan että watafaak is this.
Ystävä ja kollega niin.Tuttava indeed
Bojan ei ole sanonut mitään tällaista.Ystävä ja kollega niin.
Ei tarvitse sanokaan, on vain tän ketjun ongelma kuvitella muuta.Bojan ei ole sanonut mitään tällaista.
Sinähän nyt kuvittelet noi ystävät ja kollegat.Ei tarvitse sanokaan, on vain tän ketjun ongelma kuvitella muuta.
No jos ovat samassa kuvassa, varmaan jonkin sortin ystäviä ne on.Sinähän nyt kuvittelet noi ystävät ja kollegat.
Mitä itse katsoin, niin YleX on soittanut sen 25 kertaa, Radio Suomipop 23, Iskelmä 17, Savon Aallot 8, Radio Nova 3, Radio Suomi 2 ja Hitmix 1, eli yhteensä 94 kertaa. Enemmänkin voisi soida, sillä onhan biisi ihan radioystävällinen. Hyvin sitä on striimattu Spotifyssa kuitenkin, joten kyllä ihmiset sitä kuuntelevat, vähästä radiosoitosta huolimatta ja YouTubessa musiikkivideolla on jo yli 418t. katselukertaa.49 kertaa soinut yhteensä, lähinnä SuomiPopilla ja YleX:llä. Muusta en tiedä. Taisi se vähän piippuun jäädä.
Kyllä, se on Spotifyssa Bessin Suositut-listan ykkösenä ja Kärtsälläkin toisena tällä hetkellä, heti CCC:n jälkeen.Sehän ei ole varsinaisesti Kärtsän biisi vaan Bessin. Bessiä kyllä yleensä soitetaan radiossa ahkerasti ja taitaa olla niin, että Bessin albumin muita biisejä on tarjottu enemmän radioon. Kaistaa taas striimaa paremmin kuin ne muut albumibiisit + musavideolla on ihan hyvin katseluita.
Että nää K:n suosio lässyttäjät on ärsyttäviä.
Mitä itse katsoin, niin YleX on soittanut sen 25 kertaa, Radio Suomipop 23, Iskelmä 17, Savon Aallot 8, Radio Nova 3, Radio Suomi 2 ja Hitmix 1, eli yhteensä 94 kertaa. Enemmänkin voisi soida, sillä onhan biisi ihan radioystävällinen. Hyvin sitä on striimattu Spotifyssa kuitenkin, joten kyllä ihmiset sitä kuuntelevat, vähästä radiosoitosta huolimatta ja YouTubessa musiikkivideolla on jo yli 418t. katselukertaa.
Että nää K:n suosio lässyttäjät on ärsyttäviä.
www.instagram.com
Kuulenko oikein? Lähtikö Anna Hanski soimaan jossain?
Taitaa olla hyvä sää.Mårdisruotsia GOVÄDER (onko niinku "menosää")?
Upeita kuvia Erikasta Italian Vanity Fairissa. Nyt on kansainvälistä asennetta
No hitsi, of course. Mä alan kyllä olla huolissani abstraktista ajattelukysvystäni. Ois toi kyllä pitäny hokata. Eiku muistitestiin tms tästä sitteEi. Paistilla joku omituisesti viittasi Boitsun Dzejla-tuttavaan.
Häh ja nyt minun Spotifyssä on myös joku toinen käyttäjä, ei kai kukaan muu voi päästä minun tilille, en ymmärrä enää mitään.Mikähän Spotifyssäkin nyt on, kun ei näytä noita artisteja ja kuunteluita ollenkaan, ilmainen versio tosin, tulee vain, että jotakin meni pieleen teksti.
Häh ja nyt minun Spotifyssä on myös joku toinen käyttäjä, ei kai kukaan muu voi päästä minun tilille, en ymmärrä enää mitään.
Häh ja nyt minun Spotifyssä on myös joku toinen käyttäjä, ei kai kukaan muu voi päästä minun tilille, en ymmärrä enää mitään.
Missä Kärtsä on. Onko sillä joku kriisi?
No minähän se ihmettelijä silloin olin, mutta tämä on nyt oikeasti ongelma, ei kai kukaan toinen voi päästä tolle tilille minun lisäksi. Nyt se vielä heitti minut ulos, enkä muista edes salasanaa.Minä taas en ole vieläkään ymmärtänyt kuukausien jälkeen, että miten se yksi seksiasento toimii. Laitoin yhdelle julkisuudesta tutulle homomiehelle instassa viestin asiasta ja pyysin apua, mutta hän esti minut.
No minähän se ihmettelijä silloin olin, mutta tämä on nyt oikeasti ongelma, ei kai kukaan toinen voi päästä tolle tilille minun lisäksi. Nyt se vielä heitti minut ulos, enkä muista edes salasanaa.