K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten joku väittää X:ssä olevansa anorektikko mitoin 157 cm ja 53 kg, itse olen painanut joskus vain 47 kg ja pituutta kuitenkin 166 cm (eikä ollut tota sairautta, toki läheiset huomasi ja kehoitti syömään)
Ei ihan kuulosta siltä painon puolesta joo, mutta jos on pakkomielle syömisestä (välttelee), niin voi kai sitä olla? Itse ollut pahimmillaan 163cm 47kg ja oli (lievästi) anorektinen syy se. Onneksi sain pääkopan järjestykseen ilman sen kummempia hoitoja ja parannuin, ja tuostakin on jo 33v.. :D

vierailija
49 kertaa soinut yhteensä, lähinnä SuomiPopilla ja YleX:llä. Muusta en tiedä. Taisi se vähän piippuun jäädä.
Mitä itse katsoin, niin YleX on soittanut sen 25 kertaa, Radio Suomipop 23, Iskelmä 17, Savon Aallot 8, Radio Nova 3, Radio Suomi 2 ja Hitmix 1, eli yhteensä 94 kertaa. Enemmänkin voisi soida, sillä onhan biisi ihan radioystävällinen. Hyvin sitä on striimattu Spotifyssa kuitenkin, joten kyllä ihmiset sitä kuuntelevat, vähästä radiosoitosta huolimatta ja YouTubessa musiikkivideolla on jo yli 418t. katselukertaa.

vierailija
Sehän ei ole varsinaisesti Kärtsän biisi vaan Bessin. Bessiä kyllä yleensä soitetaan radiossa ahkerasti ja taitaa olla niin, että Bessin albumin muita biisejä on tarjottu enemmän radioon. Kaistaa taas striimaa paremmin kuin ne muut albumibiisit + musavideolla on ihan hyvin katseluita.
Kyllä, se on Spotifyssa Bessin Suositut-listan ykkösenä ja Kärtsälläkin toisena tällä hetkellä, heti CCC:n jälkeen.

vierailija
Mitä itse katsoin, niin YleX on soittanut sen 25 kertaa, Radio Suomipop 23, Iskelmä 17, Savon Aallot 8, Radio Nova 3, Radio Suomi 2 ja Hitmix 1, eli yhteensä 94 kertaa. Enemmänkin voisi soida, sillä onhan biisi ihan radioystävällinen. Hyvin sitä on striimattu Spotifyssa kuitenkin, joten kyllä ihmiset sitä kuuntelevat, vähästä radiosoitosta huolimatta ja YouTubessa musiikkivideolla on jo yli 418t. katselukertaa.
Joo mä taisin unohtaa pistää päivämäärät kohdilleen siihen hakukenttään, niin siksi oli noin eri lukema. 😅

Yhteistyössä