vierailija
En juo kaljaa, mistä oot tälläisen keksinyt.Paljon kuluu kaljaa päivässä? Tajuatko minkä kalorimäärän saat päivittäin?
En juo kaljaa, mistä oot tälläisen keksinyt.Paljon kuluu kaljaa päivässä? Tajuatko minkä kalorimäärän saat päivittäin?
Vastasit, että kaljan lisäksi syöt puuroakin. On siinä sulla terveellinen ruokavalio.En juo kaljaa, mistä oot tälläisen keksinyt.
Enhän vastannut, opettele lukemaan/tulkitsemaan tekstejä.Vastasit, että kaljan lisäksi syöt puuroakin. On siinä sulla terveellinen ruokavalio.
Älä selitä, jäit nalkkiin.Enhän vastannut, opettele lukemaan/tulkitsemaan tekstejä.
En pidä kaljasta, täällä on enemmän kuin yksi tai kaksi keskustelussa nytten.Älä selitä, jäit nalkkiin.
Soijamaidosta ja puurosta kirjoitin minä.En pidä kaljasta, täällä on enemmän kuin yksi tai kaksi keskustelussa nytten.
Ja se kaljasta kirjoittanut on ihan joku muu.Soijamaidosta ja puurosta kirjoitin minä.
Kalja on parempi kuin puuroJa se kaljasta kirjoittanut on ihan joku muu.
Höpö höpö Urpo. Näin kuin joit kaksin käsin kaljaa.En pidä kaljasta, täällä on enemmän kuin yksi tai kaksi keskustelussa nytten.
Voisit edes joskus pestä pippelisi.Voi juma, kompostissa ei oo påivät kyllä veljeksiä keskenään. Hieman vaeltaa teemat
Turkulainenkin olet vielä nähtävästi.En pidä kaljasta, täällä on enemmän kuin yksi tai kaksi keskustelussa nytten.
Oot varmaan yks rööki-rituista myös.Soijamaidosta ja puurosta kirjoitin minä.
En ole edelleenkään.Turkulainenkin olet vielä nähtävästi.
No en tod. ole.Oot varmaan yks rööki-rituista myös.
kaikki sen näkee et oot Rööki-ritu Turusta ja kiskot kaljaa niin et kihti vaivaa.En ole edelleenkään.
Mikään noista ei pidä paikkaansa, kiusaaja.kaikki sen näkee et oot Rööki-ritu Turusta ja kiskot kaljaa niin et kihti vaivaa.
Onpas typerät sanat.Carpe diemin eka säkeistö Turun murteella, olkaa hyvä.
Tanssitaan koko yän. Ne rakastelivat ja leikkivät totanoi. Ihan ku olisimme pois huamenna Yhä vähemmän sanoi Ohut jää palaa jalkoitten mahtaks sitä sanokka kehrata al Pakenemme luannost Sun tarvitsee tehrä töitä vain simmottos sit vaa810 000 vuat Jot sielu voi henkittää vähän Metsästät, jos selviät. (Otan sult kaiken) et saa mitään (Ah-ah-ah) haluatko torel tämän? ei mar Vihapeli o sunt varten totanoi. Kiitos paljon, älä luata meihin. meirän päällemme vai kummottos Tanssimme koko yän (ah-ah) vai kummottos Ne kui mun nysse tarttis sano rakastelivat ja leikkivät (ah-ah) Ikään ku huamist ei olis (ikään ku huamist ei olis) Emme laske tuntei aamunkoittossen asti (ah-ah) Hyppäämme vuarten yli (ah-ah) Taivaan syleilyssen simmottos sit vaa
Carpe diemin eka säkeistö Turun murteella, olkaa hyvä.
Tanssitaan koko yän. Ne rakastelivat ja leikkivät totanoi. Ihan ku olisimme pois huamenna Yhä vähemmän sanoi Ohut jää palaa jalkoitten mahtaks sitä sanokka kehrata al Pakenemme luannost Sun tarvitsee tehrä töitä vain simmottos sit vaa810 000 vuat Jot sielu voi henkittää vähän Metsästät, jos selviät. (Otan sult kaiken) et saa mitään (Ah-ah-ah) haluatko torel tämän? ei mar Vihapeli o sunt varten totanoi. Kiitos paljon, älä luata meihin. meirän päällemme vai kummottos Tanssimme koko yän (ah-ah) vai kummottos Ne kui mun nysse tarttis sano rakastelivat ja leikkivät (ah-ah) Ikään ku huamist ei olis (ikään ku huamist ei olis) Emme laske tuntei aamunkoittossen asti (ah-ah) Hyppäämme vuarten yli (ah-ah) Taivaan syleilyssen simmottos sit vaa
Sunka simmottis eres Turun murre pelastasOnpas typerät sanat.