V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi! Ei kannata mitään puuroa syödä.Mä taas söin pitkästä aikaa puuroa ja nyt mahassa kiertää ja pääsee niin pahanhajuisia paukkuja, ettei voi mennä nukkumaan.
Onpas typerät sanat.
Upotetaanko tää Aurajokeen vai Ruissalon edustalle?Tämän ketjun historia päättyy, kun turkulaiset antavat luvan.
Se on tyhmä terveysriski.No eihän käy, isolle osalle suomalaista tulee siitä vatsakipuja, tämä on tutkittu, mutta taas pastöroimaton maito voikin joillekin sopia.
No eikä ole. Miksi muuallakin myydään tuoretta maitoa ihan samanlaisin valikoimin kuin täälläkin?Joo, Suomi taitaa olla maailmassa outo poikkeus siinä, että aikuiset juo maitoa.
Terveellistä se on, ei ihminen pelkällä proteiinillakaan elä ja päälle voit laittaa, vaikka raejuustoa, jolloin sen protskunkin osuus täyttyy.
C’est vrai.B taitaa olla Belgradissa kun Joksujen paku bongattu siellä tänään
C’est vrai.
C’est vrai.
Raejuustoa? Kuka hullu sitä mautonta muumien peräpään tuotospapanaa vapaaehtoisesti syö?
No eikä ole. Miksi muuallakin myydään tuoretta maitoa ihan samanlaisin valikoimin kuin täälläkin?
vessapaperilta?Jotain kolmikielistä juttua tulossa Jokereilta, jotain isoa, joka löytyy myös paperilla??
Ok, no luinkin tosta eli se soijamaito sitten edelleen ja vesi (tai vishy)Se on tyhmä terveysriski.
vessapaperilta?
Bojan&Zoran menossa naimisiin, häävalmistelut ja häät kuvataan ja näytetään Serbian televisiossa.Jotain kolmikielistä juttua tulossa Jokereilta, jotain isoa, joka löytyy myös paperilla??
Ootko niin sivistymätön, ettet tiennyt sitä alunperinkin jo? Kunnon jenkki.Ok, no luinkin tosta eli se soijamaito sitten edelleen ja vesi (tai vishy)
Ai tää ois ihana. Ostaisin sitä wc-paperia heti!Heidän lyriikoita käyttämillään kolmella kielellä painettuna sontapaperiin. Yhteistyössä Coopin kanssa. Very big news.
Shipata voi myös täysin keinotekoisia pareja. Tämä on siitä hyvä esimerkki.BoKris
En sitä käyttänyt ole siis, olin vain lukenut jostain, että se sopisi paremmin niille, joille niitä vaivoja tulee, muistin minä sen, että siinä on riskejä joillekin. En ajatellutkaan aiemmin, että kaikille.Ootko niin sivistymätön, ettet tiennyt sitä alunperinkin jo? Kunnon jenkki.
Näkee, että saat tietosi epäsivistyneistä lähteistä. Ehkä Tiktok news?En sitä käyttänyt ole siis, olin vain lukenut jostain, että se sopisi paremmin niille, joille niitä vaivoja tulee, muistin minä sen, että siinä on riskejä joillekin. En ajatellutkaan aiemmin, että kaikille.