V
vierailija
Vieras
Saksassa itseäni on hämmästyttänyt se iskukuumennetun maidon suuri määrä, mitä siellä kaupoissa on myytävänä.No ihan samanlaiset maitohyllyt on muualla maailmassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saksassa itseäni on hämmästyttänyt se iskukuumennetun maidon suuri määrä, mitä siellä kaupoissa on myytävänä.No ihan samanlaiset maitohyllyt on muualla maailmassa.
Olen kyllä, ja jos suomalaisilla on pakkomielle johonkin maitoon niin joisivat sitten jotain tilamaitoa, joka sopii ilmeisesti myös niille, joille se laktoosi ei käy.Onpas, et ole tainnut paljon matkustella juntti.
Yök, sehän on huonon makuista.Saksassa itseäni on hämmästyttänyt se iskukuumennetun maidon suuri määrä, mitä siellä kaupoissa on myytävänä.
Tätä minäkin olen kummastellutJeren kämppä oo loftia nähnytkään. Peruskerrostalokämppä, mutta huonekorkeus vaan isompi.
On siellä ihan ehtaa maitoakin ja kyllä juodaan Saksassa ihan ruokajuomanakin.Saksassa itseäni on hämmästyttänyt se iskukuumennetun maidon suuri määrä, mitä siellä kaupoissa on myytävänä.
Laktoosi käy monelle, laktoosittomat on täyttä kuraa.Olen kyllä, ja jos suomalaisilla on pakkomielle johonkin maitoon niin joisivat sitten jotain tilamaitoa, joka sopii ilmeisesti myös niille, joille se laktoosi ei käy.
Junttikansa joka tarvitsee lohturuokaaUlkomaalaisten suurimmat ihmetyksen aiheet suomalaisessa ruokakaupassa, pitkä hyllyt maitotuotteita ja valtavat karkkivalikoimat.
No eihän nämä täällä usko mitään.Yritin linkata tänne tutkimuksia maidon juomisesta maailmalla. Suomi on niitä harvoja maita, joissa se on ruokajuoma ja varsinkin aikuisilla.
No eihän käy, isolle osalle suomalaista tulee siitä vatsakipuja, tämä on tutkittu, mutta taas pastöroimaton maito voikin joillekin sopia.Laktoosi käy monelle, laktoosittomat on täyttä kuraa.
Tätä olen sanonut koko ajan.Yritin linkata tänne tutkimuksia maidon juomisesta maailmalla. Suomi on niitä harvoja maita, joissa se on ruokajuoma ja varsinkin aikuisilla.
www.instagram.com
Sinulla mitään tutkimuksia ole uuno.Yritin linkata tänne tutkimuksia maidon juomisesta maailmalla. Suomi on niitä harvoja maita, joissa se on ruokajuoma ja varsinkin aikuisilla.
Ei tule. Puhut taas vääriä tietoja muka ”tutkimusten” perusteella.No eihän käy, isolle osalle suomalaista tulee siitä vatsakipuja, tämä on tutkittu, mutta taas pastöroimaton maito voikin joillekin sopia.
Oliskos kunnon MAITOsuklaa mitään tässä välissä? Fazerin Sininen nimittäin.
Yhdessä levyllisessä 5.5 dl kookosrasvaa.
Kyllä sopii, kiitos!Oliskos kunnon MAITOsuklaa mitään tässä välissä? Fazerin Sininen nimittäin.
Joo, Suomi taitaa olla maailmassa outo poikkeus siinä, että aikuiset juo maitoa.Sinulla mitään tutkimuksia ole uuno.
Miten mun kommentin ajatus oikein menee. Siis tarkoitin sanoa, että maailmalla on harvinaista, että aikuiset juo maitoa.Joo, Suomi taitaa olla maailmassa outo poikkeus siinä, että aikuiset juo maitoa.
Nope. Todettu monesti jo, ettei sisällä kookosrasvaa ollenkaan. Voisit työntää sen kookosrasvan vaikka ahteriisi jo.