No on se persekin alapäässä, vai missä se sulla sijaitsee?Alapäästä oli puhe urpo
Niinpä. Pussaakohan Jere sitä Bojania vielä kun seuraavia kertoja näkevät?Miksette voi vaan poistua kiusaamasta ja jättää meitä aitoon rakkauteen uskovia rauhaan.
Vuosikymmeniä ostin Luonnonystävää. Nyt menen oma mukavuus edellä..tun no-lot köy-hät ni-hi-lis-tit, pyyhkimään puonne nyt edes kotimaiseen.
Niissä iän ikuisissa ficeissä korkeintaan pussaa.Niinpä. Pussaakohan Jere sitä Bojania vielä kun seuraavia kertoja näkevät? Ois kyllä niin huippua!
Onko Embo kotimainen? Ainakin se on huonompi kuin toi coopin pehmeä...tun no-lot köy-hät ni-hi-lis-tit, pyyhkimään puonne nyt edes kotimaiseen.
No mä olen sitten varmaan humanoidi.Kyllä sitä normi-ihmisellä on sielläkin karvoja.
Mun pitää ostaa ens viikolla vessapaperia. Eli Coopin super mikä se oli?Onko Embo kotimainen? Ainakin se on huonompi kuin toi coopin pehmeä.
Lollol, tolloollllooNiinpä. Pussaakohan Jere sitä Bojania vielä kun seuraavia kertoja näkevät? Ois kyllä niin huippua!
Soft embo on hellävaraisen takalistolle.Mun pitää ostaa ens viikolla vessapaperia. Eli Coopin super mikä se oli?
Näytti olevan coop nice & soft toi nimi, on siellä sitten kai vielä tästäkin pehmeämpi coop ainakin ennen oli, mutta kalliimpaa.Mun pitää ostaa ens viikolla vessapaperia. Eli Coopin super mikä se oli?
Niin se Coopkin. Soft siinä lukee. Violettia painatusta, jotain kukkien näköisiä (istun just pytyllä fyi)Soft embo on hellävaraisen takalistolle.
Liian löllöä höttöä.Soft embo on hellävaraisen takalistolle.
Mä en mitään Cooppia osta, tuen suomalaista metsätuotantoa.Niin se Coopkin. Soft siinä lukee. Violettia painatusta, jotain kukkien näköisiä (istun just pytyllä fyi)
TänksNäytti olevan coop nice & soft toi nimi, on siellä sitten kai vielä tästäkin pehmeämpi coop ainakin ennen oli, mutta kalliimpaa.
Se on paras, jossa on 4 siivua päällekkäin, suurimmassa osassa papereita on 3 ja sen eron huomaa! Ohuempaa saa Kääriä hiki hatussa monta metriä. Tätä kuluu vähemmän.Näytti olevan coop nice & soft toi nimi, on siellä sitten kai vielä tästäkin pehmeämpi coop ainakin ennen oli, mutta kalliimpaa.
Teillä on väärät lähtökohdat. Kaiken A ja O on ihana Emmanuelle-Herkkutissi-Hekumahuuli- Räpsyripsi-Isojen miesten unelma. Sen energiattoman balkanin vinkulelun parsiminen mukaan joka juonenkäänteeseen vaan on niiin väsynyttä. Mut on se varmasti ihan ok siellä mumminsa keittiöapulaisena.Miksette voi vaan poistua kiusaamasta ja jättää meitä aitoon rakkauteen uskovia rauhaan.
Jotenkin sitä ajattelis, että suomalaisuuden muistaminen ois tärkeämpää jossain muissa kohteissa…? Vai teetkö aina niin?Mä en mitään Cooppia osta, tuen suomalaista metsätuotantoa.
K ja kyka tahansa muu kuin Bojan on ihan tylsä ja keinotekoinen paritus vaan.Teillä on väärät lähtökohdat. Kaiken A ja O on ihana Emmanuelle-Herkkutissi-Hekumahuuli- Räpsyripsi-Isojen miesten unelma. Sen energiattoman balkanin vinkulelun parsiminen mukaan joka juonenkäänteeseen vaan on niiin väsynyttä. Mut on se varmasti ihan ok siellä mumminsa keittiöapulaisena.
Kaaaikkea muutaSe on ihsn vaan tylsä ja keinotekoinen paritus.
Onko sulla niin tulinen k akka, että paperikin sulaa?Liian löllöä höttöä.
Tässä vaal.punaisessa coopissa taisi olla kolme, mutta on ihan kelvannut meille, joskus harvoin tota liilaakin ostettu, mutta raha ratkaisee tässä.Se on paras, jossa on 4 siivua päällekkäin, suurimmassa osassa papereita on 3 ja sen eron huomaa! Ohuempaa saa Kääriä hiki hatussa monta metriä. Tätä kuluu vähemmän.
Ei sitä tarvitse kasakaupalla kääriä vain kuinka likainen pylly sulla onSe on paras, jossa on 4 siivua päällekkäin, suurimmassa osassa papereita on 3 ja sen eron huomaa! Ohuempaa saa Kääriä hiki hatussa monta metriä. Tätä kuluu vähemmän.