vierailija
Joku epänormaali jako r4sia.No varmasti on vai sheivaatko?
Joku epänormaali jako r4sia.No varmasti on vai sheivaatko?
En sheivaa. Onko sun takapuoli sitten karvoja täynnä?No varmasti on vai sheivaatko?
Alapää haloooooEn sheivaa. Onko sun takapuoli sitten karvoja täynnä?
Ai kun on karvoja "siellä"? (dingdongdingdong)Huo ra?
Mullakin! YööörghhhHöpöhöpö yök. Laatta lensi tuon pienen pusun kohdalla.
Lopeta ääääliööö.En sheivaa. Onko sun takapuoli sitten karvoja täynnä?
Etkö osaa lukea? Mihin se H oli vastaus?Ai kun on karvoja "siellä"? (dingdongdingdong)
Eheeet. P pitää matalaa profiilia, mutta whatsupit lenteleeTiedänhän. Kaikki muut tietää ilmeisesti, paitsi sä.
Jos koko nimimerkkiä ei siellä edes ole, miten se niitä juttuja tuo?Sillä on aina vati nurin. Rasittavaa näiden discord juttujen tänne tuonti. Miksei mene sinne Joksu puolelle ja pysy siellä.
Etkö osaa lukea? Mihinköhän se sensuroitu sana oli vastaus?Ai kun on karvoja "siellä"? (dingdongdingdong)
Me uskotaankin K&P aitoon rakkauteenMiksette voi vaan poistua kiusaamasta ja jättää meitä aitoon rakkauteen uskovia rauhaan.
Niin juuri.Miksette voi vaan poistua kiusaamasta ja jättää meitä aitoon rakkauteen uskovia rauhaan.
No minä puhuin koko ajan takapuolesta ja te muut siitä toisesta.Alapää halooooo
No ette taida uskoa, jos noin herkilläNiin juuri.
Alapäästä oli puhe urpoNo minä puhuin koko ajan takapuolesta ja te muut siitä toisesta.
Ei ikinä ole haissut, ehkä sekoitat johkin Xtraan.Mun coop vessapaperi haisi ihan homeelle ja homeenestomyrkylle. Reklamoin
Kyllä sitä normi-ihmisellä on sielläkin karvoja.No minä puhuin koko ajan takapuolesta ja te muut siitä toisesta.
Se on ihsn vaan tylsä ja keinotekoinen paritus.Me uskotaankin K&P aitoon rakkauteen Älä sinä täällä uikuta.
Kyllä sitä normi-ihmisellä on sielläkin karvoja.
Mistä sä mun vessapaperin hajut tiedät? Joku viallinen erä?Ei ikinä ole haissut, ehkä sekoitat johkin Xtraan.
Niin ainakin vähän.Kyllä sitä normi-ihmisellä on sielläkin karvoja.
Hyi, eihän sellaisella voi peppua saastuttaa!Mun coop vessapaperi haisi ihan homeelle ja homeenestomyrkylle. Reklamoin