vierailija
Oli se ainakin Editan hotellihuoneessa.No eipä tainnut B olla Tuzlassa.
Oli se ainakin Editan hotellihuoneessa.No eipä tainnut B olla Tuzlassa.
No ei ollut.Oli se ainakin Editan hotellihuoneessa.
Olihan! Samat lakanat!No ei ollut.
Höpö höpö.Olihan! Samat lakanat!
Mie oon savolainen homo.Mä oon porilainen homo.
Tauskille varmaan myös.Boitsun urasuunnitelmissa saattaa olla jatkossa tehdä biisejä oman bändin sijaan Jaylalle ja sen kavereille. Isommat markkinat?
Tauskille varmaan myös.
Bojan tulee Turussa.Mie oon savolainen homo.
Älä töki! Homoja ollaan kaikki.Onko täällä naisia?🫵
Ei kai se joka keikalla näy videoissa.Ei näkynyt ainakaan videoissa Tuzlasta. Banja Luka on kuitenkin aika kaukana sieltä niin mennyt varmaan mummon hoiviin toipumaan.
En tiedä markkinoista, mutta pääsee ite helpommalla kun on vaan siellä taustalla. Kovalla innolla ja suurilla puheilla lähti pikkubändi valloittamaan maailmaa, mutta ei kantti kestänyt. Fanit vaatii ja juoruaa ja kiusaa, ja sit vielä piti tehdä niin kauheesti töitä koko ajan ja reissata keikkojen perässä, ei ihme että pojilla tuli itku ja kiire takaisin äitin luo.Boitsun urasuunnitelmissa saattaa olla jatkossa tehdä biisejä oman bändin sijaan Jaylalle ja sen kavereille. Isommat markkinat?
Toivottavasti pian.Kun on jo valmiiksi maassa niin eiköhän ole Tuzlaan mennyt. Lyhyt matka Banja Lukasta. Jakoi vielä bosniankieliset kahvitteluterkutkin sydämineen. Kohta on suhde julkinen.
Ei se Tsiilaa enää muistakaan. Nyt on uusi nainen kierroksessa, ne on ne Editan pusuhuulet mitkä nyt kiinnostaa.Ei näkynyt ainakaan videoissa Tuzlasta. Banja Luka on kuitenkin aika kaukana sieltä niin mennyt varmaan mummon hoiviin toipumaan.
Slovenialaiselle tuo on pitkä matka. Joksutkin sanoivat jossain vanhemmassa haastattelussa että he yöpyvät yleensä niissä keikkapaikoissa joista on yli tunnin matka kotiinKun on jo valmiiksi maassa niin eiköhän ole Tuzlaan mennyt. Lyhyt matka Banja Lukasta. Jakoi vielä bosniankieliset kahvitteluterkutkin sydämineen. Kohta on suhde julkinen.
Edita on naimisissa. Bojan yrittää siis väliin?Ei se Tsiilaa enää muistakaan. Nyt on uusi nainen kierroksessa, ne on ne Editan pusuhuulet mitkä nyt kiinnostaa.
Tuolla oli kyllä niin väljää että suunnilleen jokainen näkyi joka paikalla oliEi kai se joka keikalla näy videoissa.
Se on vaan hidaste.Edita on naimisissa. Bojan yrittää siis väliin?
PurrrrrHäh? Turun murteen kumppani on manselainen kisu.
No niinpä. Ei D nyt mitään stadionkiertueita vedä vaan halpoja yökerho- ja hotellikeikkoja. Noista videoista voi saada käsityksen kaikkien naamoista, ja siellä ei ollut yhtäkään, joka olisi edes etäisesti muistuttanut B:tä.Tuolla oli kyllä niin väljää että suunnilleen jokainen näkyi joka paikalla oli
Kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta, jos biiseille on kysyntää. Olisihan tuo paljon vaivattomampaa kuin bändinä kiertää, jos vastustamatonta paloa lavoille ei ole. Enää.Boitsun urasuunnitelmissa saattaa olla jatkossa tehdä biisejä oman bändin sijaan Jaylalle ja sen kavereille. Isommat markkinat?