vierailija
Mä esiinnyin kerran lappalaisena miehenä aikamoisessa puutarhassa eikä kukaan epäillyt mitään.

Siis onko sen kumppani nainen vai?Tämäkö on nyt se, jota epäiltiin Turun homo-Murren kommentiksi?
Seli seliOn muuten mun kirjoittama kommentti ja en asu lähelläkään Turkua, enkä ole sieltä kotoisin.
Häh? Turun murteen kumppani on manselainen kisu.Siis onko sen kumppani nainen vai?
Ei tietenkään, katselee Jeren kuvaa tv pöydällään.No eipä tainnut B olla Tuzlassa.
Täh, nyt olen pudonnut kärryiltä.Häh? Turun murteen kumppani on manselainen kisu.
ursa vai?Ei tietenkään, katselee Jeren kuvaa tv pöydällään.
Koiratkin on homoja.Turun Murre on koira.
Se on oikeasti mun kirjoittama kommentti, enkä taatusti käytä koira nimimerkkiä missään, enkä ole turkulainen.Seli seli
Onko tämä nyt sitten jotenkin vahvistunut vai?Koiratkin on homoja.
Niin no vaihtelet sitä nimimerkkiä joo.Se on oikeasti mun kirjoittama kommentti, enkä taatusti käytä koira nimimerkkiä missään, enkä ole turkulainen.
Eikun se turkulainen homokoira. Ehkä katselee kuvaa yhdessä Ursan kanssa.ursa vai?
Bojan tietysti, kiusaaja.ursa vai?
Olen tällä hetkellä lentävä kuu-ukko.Niin no vaihtelet sitä nimimerkkiä joo.
BOJAN!!!!ursa vai?
Ai sinäkö se olit. Ei se täydestä mennyt mutta oli tarpeeksi huvittavaa että leikittiin mukana.Mä esiinnyin kerran lappalaisena miehenä aikamoisessa puutarhassa eikä kukaan epäillyt mitään.
se ruma kuva on URSAN kotona, kaikki tietää sen. Ihan turha jankata tästä enää enempääBOJAN!!!!
Bojan on turkulainen homokoira?BOJAN!!!!
sen takia ne keikkailee enää TurussaBojan on turkulainen homokoira?
No eikä ole, tää on jo vitsinä ihan vanha.se ruma kuva on URSAN kotona, kaikki tietää sen. Ihan turha jankata tästä enää enempää
sen takia ne keikkailee enää Turussa
voi kuule, täällä ei vanhene mikään. Ja kiitos teidän saatiin turkulaiset homokoiratkin mukaanNo eikä ole, tää on jo vitsinä ihan vanha.
Hiljaa siellä tai turkulainen homokoira tulee ja syö sut. Se on Ursan koti.No eikä ole, tää on jo vitsinä ihan vanha.