vierailija
OkKoira on turkulainen.
OkKoira on turkulainen.
ai tää vai?Koira on turkulainen.
onko se Jakobin koira turkulainen vai mistä turkulaisesta koirasta täällä nyt puhutaan?Nythän Jakob puhui taas avopuolisostaan ja koirastaan.
Tiedät hyvin kenestä toi puhuu, älä esitä.onko se Jakobin koira turkulainen vai mistä turkulaisesta koirasta täällä nyt puhutaan?
kivat äänet ja söpöt naamatHoojan pojilla on kivat puheäänét!
en voi tietää, älä sä esitä tyhmääTiedät hyvin kenestä toi puhuu, älä esitä.
Etkö ole discordissa sitten vai?en voi tietää, älä sä esitä tyhmää
Kyl mar Turu murre on kaikkist rumin Pohjos-Europa koiraroruistSimmottos mää viel et olik sen koiran nimi Murre?
Ei ainakaan tossa tullut esiin, aika töksösti ne englantia puhuivat.Hoojan pojilla on kivat puheäänét!
Siellä taitaa olla ainakin pari niitä turkulaista, rumaa käytöstä aika ajoin, toihan selittää.Kyl mar Turu murre on kaikkist rumin Pohjos-Europa koiraroruist
kyylä mikä kyylä ja metsään taitaa mennä tunnistelutkin taas niin kuin ainaEtkö ole discordissa sitten vai?
Miten niin, ton toi tänne joku muu?kyylä mikä kyylä ja metsään taitaa mennä tunnistelutkin taas niin kuin aina
kannattasiko jo lopettaa kun olet niin huono tässä kyyläämisessä
Kaikista tulee keväisin homoja.Kaikki nimimerkit on turkulaisia homoja jos ei muuta todisteta
kevät tulee ekana aina TurkuunKaikista tulee keväisin homoja.
Eihän siinä mitään huumoria ollut. Sehän vaan ilmaisi olleensa mukana sanoittamassa.Mua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissa
sä voisit vaikka muuttaa sinne Joksun seuraksi ja jättää Suomen meille turkulaisille koirahomoilleKiva, kun minunkin tumppuun alkanut tulla nyt jotain homokuvia (en ymmärrä miksi) ja Slovenian maisemakuvia ja asuntoja sieltä.
Mää mikää muijja o, homo mää oon.Hei kyylä, mää oon Mansem muija. Pas arvatem minkä rotune.
Hämeenlinnassa vielä odotellaan kahden vuoden takaista kevättä.kevät tulee ekana aina Turkuun