V
vierailija
Vieras
Onko joku kääntänyt tuon kirjeen? B on kipeänä, eikä ole ollut ulkona, sanoo.Onko se Bojan nyt siis Banja Lukassa?? Vai mitä tuo kirjeenvaihto sen stoorissa on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko joku kääntänyt tuon kirjeen? B on kipeänä, eikä ole ollut ulkona, sanoo.Onko se Bojan nyt siis Banja Lukassa?? Vai mitä tuo kirjeenvaihto sen stoorissa on?
No oli niissä. Se tägäsi niihin myös sen grigorin ja kuvissa olivat mm. hotellin käytävillä.Ei ole laitettu mitään sijaintia pölkky.
Ei K mitään Peksiä ikävöi![]()
Mene nyt muualle jankkaamaan kirjeinesi!Onko joku kääntänyt tuon kirjeen? B on kipeänä, eikä ole ollut ulkona, sanoo.
käänsin ja näyttäis tältä mutta en tiedä kuinka tarkka tämä on:Onko joku kääntänyt tuon kirjeen? B on kipeänä, eikä ole ollut ulkona, sanoo.
Ja Bojanin vastaus kääntyi mulle vähän eri tavalla instassa kuin translatella. Jälkimmäinen käänsi I love you too, I'm sick, so I haven't gone out.käänsin ja näyttäis tältä mutta en tiedä kuinka tarkka tämä on:
we love you♡ we saw you from the cafe and wanted to ask for your autograph but we didn't manage to meet : ( we are big fans we wanted to get it tattooed. we hope you had a great time in Banja Luka, if you ever feel like it when you come let us know: we'll buy you a coffee <3
Jäin miettimään että miten ja mihin tuo kirje on sille toimitettu.
Osuva mainos: Kärkkäisen sika-päivät.käänsin ja näyttäis tältä mutta en tiedä kuinka tarkka tämä on:
we love you♡ we saw you from the cafe and wanted to ask for your autograph but we didn't manage to meet : ( we are big fans we wanted to get it tattooed. we hope you had a great time in Banja Luka, if you ever feel like it when you come let us know: we'll buy you a coffee <3
Tuolla palstan keskilånnessä on muuten yhä tallella mun ficci, oon aika 100%varma, että K on saanut sen silmiinsä. *Siinä viestittiin whatsuppissa pelipaidan numeroista ja saatiin kutsu pohjoisen kelomökille" Slloin oli joku julkaisutauko ja sitten se heitti stoorin jossa kaukalossa paita päällä ja musana Karitapion "ja juna kulkee taas pohjoiseen"Lipsahduksia on sattunut ihan someenkin
Mulle tulee käännökseen in the cafe, eli en tiedä tuleeko tulkintaeroja näkivätkö he boitsun kahvilassa vai kahvilasta. Mutta sit se sanookin että ei ole ollut ulkona, eli kenet ne oikein on nähneetkäänsin ja näyttäis tältä mutta en tiedä kuinka tarkka tämä on:
Mulla on vaan ifolorin mainoksia.Osuva mainos: Kärkkäisen sika-päivät.
Kipeänä? Kuinka ollakaan? Tavatonta! Eikun hengittelemään pussiin taas ja kuumaa kaakota. Voi elämän kevät, mikä nukkuneen rukous koko herraOnko joku kääntänyt tuon kirjeen? B on kipeänä, eikä ole ollut ulkona, sanoo.
Hyviä tarjouksia Sikapäivillä muuten.Mulla on vaan ifolorin mainoksia.
Ja Bojanin vastaus kääntyi mulle vähän eri tavalla instassa kuin translatella. Jälkimmäinen käänsi I love you too, I'm sick, so I haven't gone out.
Olikohan se silloin pohjoisessa käymässäTuolla palstan keskilånnessä on muuten yhä tallella mun ficci, oon aika 100%varma, että K on saanut sen silmiinsä. *Siinä viestittiin whatsuppissa pelipaidan numeroista ja saatiin kutsu pohjoisen kelomökille" Slloin oli joku julkaisutauko ja sitten se heitti stoorin jossa kaukalossa paita päällä ja musana Karitapion "ja juna kulkee taas pohjoiseen"
Puhelinnumeronko niitten ois pitäny antaa?Outoa allekirjoittaa viesti joillain sometunnareilla
Häh? Olihan hän silloin oikeasti ollut siinä kaulapattioperaatiossa, eikä todellakaan missään Rivieralla. Toisekseen et edes tiedä, mihin hän nyt viittaa sanoessaan olleensa kipeänä.Joo joo Bojan. Eipä ole tuotakaan valetta ennen kuultu. Köh * riviera* köh...
Yleensä viesteihin laitetaan oma nimi allekirjoitukseksi. Etkö tiennyt?Puhelinnumeronko niitten ois pitäny antaa?
Ei ollut. Eiks silloin tullut sen kuva, jossa oli jotain hesalaisia roskiksia.Olikohan se silloin pohjoisessa käymässä
Niin. Ne nyt kuitenkin ehdottaa että bojan vois ensi kerralla lähteä kaffelle niitten kanssa, niin yhteystieto on tietty aika olennainen juttu.Yleensä viesteihin laitetaan oma nimi allekirjoitukseksi. Etkö tiennyt?
Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten viestit allekirjoitetaan.Niin. Ne nyt kuitenkin ehdottaa että bojan vois ensi kerralla lähteä kaffelle niitten kanssa, niin yhteystieto on tietty aika olennainen juttu.
Mistä tunnistaa hesalaiset roskikset?Ei ollut. Eiks silloin tullut sen kuva, jossa oli jotain hesalaisia roskiksia.