vierailija
Minä ja moni muu esiintyy siellä miehenä. Sillä tavalla saa parhaiten tietoa, ei mene mitään arvokasta ohi.

Minä ja moni muu esiintyy siellä miehenä. Sillä tavalla saa parhaiten tietoa, ei mene mitään arvokasta ohi.
Ai, kyllä minä ainakin saan tietoa muutenkin ja näen ainakin suurimman osan kuvista. Ja Of kuvat.Minä ja moni muu esiintyy siellä miehenä. Sillä tavalla saa parhaiten tietoa, ei mene mitään arvokasta ohi.
Homoilu on elämän tarkoitus.Ok, no sellaiset ei kyllä välttämättä kiinnosta nähdä vaivaa tollasen takia.
Kerro siellä oleva julkkis, niin mä kerron strategiset mitat ja kaarevuuden.Ai, kyllä minä ainakin saan tietoa muutenkin ja näen ainakin suurimman osan kuvista. Ja Of kuvat.
Miten niin trollaus? Kyllä mua ainakin kiinnostaa, että onko alle vai yli 17 cm ja minnepäin sojottaa.repesin. Tän täytyy olla trollaus. Onhan?
Enhän minä sinne itse mitään tuota, luen vain, ei kai sinne nimimerkitön voi kirjoitella yhtään mitään.Kerro siellä oleva julkkis, niin mä kerron strategiset mitat ja kaarevuuden.
Muistan ne vauvan homojen korrektit vastaukset; ööö joo on se Bojan ihan söpö, mut ööööääää joo.Jep homot oli kyllä ihan pelkästä Käärijästä kiimaisina.
Sit sulta menee tosi arvokasta ja tärkeää tietoa ohi. Se on sit voi voi.Enhän minä sinne itse mitään tuota, luen vain, ei kai sinne nimimerkitön voi kirjoitella yhtään mitään.
No sille ei sitten voi mitään, mutta jotenkin en usko sen liittyvän shippiin kyllä, vaan tää on vedätys. Ja koska en ole instassa, enkä kaikissa discordeissa niin taitaa joka tapauksessa mennä.Sit sulta menee tosi arvokasta ja tärkeää tietoa ohi. Se on sit voi voi.
Tissit ei ole mikään vedätys.No sille ei sitten voi mitään, mutta jotenkin en usko sen liittyvän shippiin kyllä, vaan tää on vedätys. Ja koska en ole instassa, enkä kaikissa discordeissa niin taitaa joka tapauksessa mennä.
Tahtoo sanoa mitä?Tissit ei ole mikään vedätys.
Tissit kertoo ihan omaa tarinaansa…Tahtoo sanoa mitä?
En ymmärrä.Tissit kertoo ihan omaa tarinaansa…
Kannattaa olla tarkempiEn ymmärrä.
No toi on salakieltä, jota normaali ei tajua.Kannattaa olla tarkempi
Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.Vaihda homotutkan patterit. Jakob noista on eniten ilopoika.
Niin tässä on totuus pöntöt.Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.
Se on kolmenkympin kriisi ja Kärtsän tissit. Ne saa miehen kuin miehen heivaamaan naiset pois elämästään.Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.
Höpö höpö.Niin tässä on totuus pöntöt.
Cruising map on täynnä tollasia miehiä etsimässä miestä itselleen.Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.
NimenomaanMuistan ne vauvan homojen korrektit vastaukset; ööö joo on se Bojan ihan söpö, mut ööööääää joo.
Juuri näin. Kolkytjarisat on suurta herkkyysaikaa muutosten suhteen.Se on kolmenkympin kriisi ja Kärtsän tissit. Ne saa miehen kuin miehen heivaamaan naiset pois elämästään.
Höpsis, aidosti pitivät Bojanista.Nimenomaan
Aa, jos jostain kuvasta puhut niin eihän siinä ole mitään salaista.No toi on salakieltä, jota normaali ei tajua.