vierailija
Ja nimi on?Palstan seurauslanka.
Ja nimi on?Palstan seurauslanka.
Mä mietin lukiko se paljonkin käärijäkiimailijat-kanavaa. Siellä oli asiatekstiä, kunnes kukkahattutädit kävi senkin poistattamassa.Tuli muuten mieleen, että mitä niille jodelin raukoille tapahtui, jotka saivat hupinsa reagoimalla paatin teksteihin? Heidänkin piti jotain sisältöä elämäänsä löytää
Nimi?Palstan seurauslanka.
Jodelilaiset on tuhonnu aivonsa niillä karmapisteillään jo ajat sitten. Jonkun pitäs mennä kertomaan, että muumista ne ei reikää löydä vaikka kuinka patsastelisivat.Palstan seurauslanka.
Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
Vähemmästäkin, jos nämä nuoremmat rupsauttelevat vähän väliä. Mädäntynyt kananmuna-kaasut ei tee hyvää hipiälle.Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
Jodel on järkevämpi kuin nämä muut paikat, pitää itsekin alkaa kirjoitella.Jodelilaiset on tuhonnu aivonsa niillä karmapisteillään jo ajat sitten. Jonkun pitäs mennä kertomaan, että muumista ne ei reikää löydä vaikka kuinka patsastelisivat.
Tauskin ja Loirin yhdistelmä.Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
Louski!Tauskin ja Loirin yhdistelmä.
Tappavan tylsä hauki on kala -paikkaJodel on järkevämpi kuin nämä muut paikat, pitää itsekin alkaa kirjoitella.
Minä sain porttikiellon sinne, en ymmärrä miksi. Olin kuulemma liikaa rikkonut yhteisön sääntöjä.Jodel on järkevämpi kuin nämä muut paikat, pitää itsekin alkaa kirjoitella.
Mitä olit kirjoitellut sinne?Minä sain porttikiellon sinne, en ymmärrä miksi. Olin kuulemma liikaa rikkonut yhteisön sääntöjä.
Mihin paikkaan siellä? Mutta noi kai väliaikaisia luulisi.Minä sain porttikiellon sinne, en ymmärrä miksi. Olin kuulemma liikaa rikkonut yhteisön sääntöjä.
Julkkisjuorukanava ja seksikanavat on ookoo. Käärijäkanava on puhdasta simänpalvontaaJodel on järkevämpi kuin nämä muut paikat, pitää itsekin alkaa kirjoitella.
Kirjoitin vain mielipiteitäni kuten tännekin kirjoitan.Mitä olit kirjoitellut sinne?
Minusta ei ja täällä paljon kiusaamista kuitenkin.Tappavan tylsä hauki on kala -paikka
Koko jodelista. Ensin kesti vain viikon ja sitten kokonaan. Siellä on niin herkkänahkaisia, etteivät kestä asiallista kritiikkiä.Mihin paikkaan siellä? Mutta noi kai väliaikaisia luulisi.
Moi moiii!Minusta ei ja täällä paljon kiusaamista kuitenkin.
Eli mitä mielipiteitä?Kirjoitin vain mielipiteitäni kuten tännekin kirjoitan.