K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaaha. Jokereiden kattokeikka on tubessa 40 minuuttia, mutta Val202 päätti esittää siitäkin vain noin puolet näemmä?
Mutta en ollutkaan tähän tutustunut aiemmin, varsinkin Vem da gres ja Gola kuulostivat hyviltä, pitääkin tsekata nääkin versiot tarkemmin, jos ottaisi tubeen soittolistalle.
Millä hakusanalla tää löytyy youtubessa, toi radiojuttu meni ohi?

vierailija
Mä tykkään niistä livenä kovasti, mutta tää oli kyllä mun makuun tasapaksua 😄Tuntui että kaikki vedettiin samalla tempolla ja kiihkolla, ilman mitään nousuja ja laskuja, mutta laitan nuoruuden piikkiin. Soitto on viidessä vuodessa kehittynyt valtavasti! Janin kitarointi oli kyllä ihan tutun kuuloista, mutta rumpalin - ja basistinkin - vaihto on tehnyt kyllä todella hyvää. Bojanin laulu soljui yllättävän vaivattomasti, pelkäsin etukäteen että se olisi tehnyt jotain kikkailuja tai ylipäänsä sortunut jotenkin teennäiseen laulutapaan, mutta ei ollut ollenkaan sellaista.
Rumpalin vaihto oli ilman muuta hyväksi, mutta vähemmälle huomiolle on jäänyt tuo basistiasia. Tietty tilanteet oli erilaiset kun entisestä rumpalista haluttiin eroon, mutta martin halusi itse lähteä. Nace on kuitenkin ihan eri tason muusikko, kuten Jurekin.

vierailija
Miksi sitten kaikki noi valitusviestit?
Vastaan viiveellä, siis täällä on joihinkin minun kirjoituksiin huudeltu jotakin ennustaja ja mummeli? juttuja ja sitten välillä näitä huudellaan jollekin muulle, silloinkin kun taas minä en ole ollut edes itse paikalla niin on ajateltu, että minä olen riehunut täällä yöllä tai muuta vastaavaa, en ikinä ole edes tälläisiin huuteluihin täällä vastannut yhtään mitään, joskus sitten keksitty tän mummelin minun tai jonkun muun kuvitellun kontolle rasistisia kirjoituksia jne. Eli mikä tän hahmokehittelyn tarkoitus siis on sitä en ole ymmärtänyt koskaan?

vierailija
Vastaan viiveellä, siis täällä on joihinkin minun kirjoituksiin huudeltu jotakin ennustaja ja mummeli? juttuja ja sitten välillä näitä huudellaan jollekin muulle, silloinkin kun taas minä en ole ollut edes itse paikalla niin on ajateltu, että minä olen riehunut täällä yöllä tai muuta vastaavaa, en ikinä ole edes tälläisiin huuteluihin täällä vastannut yhtään mitään, joskus sitten keksitty tän mummelin minun tai jonkun muun kuvitellun kontolle rasistisia kirjoituksia jne. Eli mikä tän hahmokehittelyn tarkoitus siis on sitä en ole ymmärtänyt koskaan?
Miksi luulet, että ne on juuri sinusta😂

vierailija
Puhuit itsesi pussiin taas👍

vierailija
Millä tavalla, täällä ketjussa minulle tälläisiä on huudeltu? Ja kyselty esim. olitko ennustaja eturivissä siellä ja siellä, en ole vastannut näihin mitään.
Kun joku sanoo jotain eikä edes monesti mainitse ennustajaa niin tulet silti vastaamaan niihin viesteihin ja valittamaan kun sinua kiusataan. Jos et oikeasti olisi tehnyt mitään ohittaisit vaan viestit.

vierailija
Kun joku sanoo jotain eikä edes monesti mainitse ennustajaa niin tulet silti vastaamaan niihin viesteihin ja valittamaan kun sinua kiusataan. Jos et oikeasti olisi tehnyt mitään ohittaisit vaan viestit.
Mihin viesteihin, en kyllä ole vastaillut mihinkään tälläisiin huuteluviesteihin itseäni tälläiseksi kutsuen? Siis mihin olen muka vastannut ja valittanut, kerro joku esimerkki, kun ei tule yhtäkkiä mieleen? En myöskään itseäni kai ole kokenut kiusattavan tai sitten en nyt osaa yhdistää mistä on kyse, johonkin B ja D keksittyyn oon voinut vastata jotakin kiusaaja, itseäni koskien en osaa yhdistää mistä nyt puhutaan.

vierailija
Slov. roskalehdessä tekemällä tehty Bojan-juttu, mutta toi teksti (Google käännös):
Joker Out is looking forward to an active summer, so Bojan is now gathering new strength. So many performances at once are no easy feat, and all band members need to be in top shape.
"so many performances", ei oo helppoa ei, taitaa olla peräti 8 keikkaa sovittu kesälle 3 kk ajalle. Kyllä niitä voimia pitääkin kerätä että jaksaa.
Pitää olla huippukuosissa, että yleisö saa parasta.

vierailija
Tästä ketjusta tulee kyllä mieleen se muinainen narsisti sketsi, missä tyyppi oli ympäröinyt itsensä peileillä ja katseli tyytyiväisenä jokaisesta itseään, toistelle sanaa minä.

vierailija
Mummot on keksittyjä hahmoja täällä. Me kaikki ollaan miehiä.💪

vierailija
Metsässä tuli äsken karhu vastaan. Tappelu siitä syntyi, mut aika piakkoin karhu jäi alakynteen ja kellistin sen. Murisi kovasti ja yritti purra, mut ei päässyt tällaisen tosimiehen otteesta pois.

Yhteistyössä