vierailija
Ei hyvää päivääIhmetytti se, että miksi radiosta tulee videoitu konsertti. Mietin, että onko niitä jotenkin erilaisia.

Ei hyvää päivääIhmetytti se, että miksi radiosta tulee videoitu konsertti. Mietin, että onko niitä jotenkin erilaisia.
🫶 Höristin oikein korviani (päädyin kanavalle just kesken VDG:n), että nyt kuulostaa kivalta! Sit seuraava, Gola, myös oli musta tosi hyvin vedetty.VDG oli ihana!
Mitä? En edelleenkään tajua, miksi toi tuli radiosta. Onhan RTVSlo:lla tv-kanavatkin.Ei hyvää päivää
No tää tyyppi: https://youtu.be/GCqJq5eSfJAMitäs ne on?
Mä en ymmärrä radion konseptia ollenkaan, mutta kun se nyt kuitenkin on olemassa, musta on ihan luontevaa että siellä soitetaan esim konserttitaltiointejaMitä? En edelleenkään tajua, miksi toi tuli radiosta. Onhan RTVSlo:lla tv-kanavatkin.
Ai jaa, mulla meni täysin ohi, että oli Mihan biisi. Fiilistelin vain sen jälkeen tullutta vanhaa Nenaa...Oi tykkäsin tästä!
Ja joksujen konsertin jälkeenhän tuli Mihan biisi, siinä lauloi se nainen mut unohdin nimen jo. Sekin oli kiva.
Et ymmärrä radion konseptiaMä en ymmärrä radion konseptia ollenkaan, mutta kun se nyt kuitenkin on olemassa, musta on ihan luontevaa että siellä soitetaan esim konserttitaltiointeja
??? Häh. Mä kyllä ymmärrän. Puhekanava, joka soittaa musiikkia. Ja miksei kuvattujakin taltiointeja, mutta voisi sanoa sitten, että " tämän kuvatun konsertin musiikki tulee lähetyksessä". Siis tietenkään se kuva ei tule, mutta ettei tule joku muu soittokertakaan.Mä en ymmärrä radion konseptia ollenkaan, mutta kun se nyt kuitenkin on olemassa, musta on ihan luontevaa että siellä soitetaan esim konserttitaltiointeja
Mä yllätyin jo sen verran että ne olikin jo ihan vanhoja äijiäJuu, meni mullakin soittolistalle. Kiinnostaisi selvittää pikkuisen lisää, että mikäs bändi tämä on ja onko enää lainkaan kasassa Täytyy paneutua chrome-selaimen kanssa asiaan, kun siinä on se kätevä sivujen kääntäjätoiminto, kunhan ehtii.
NäköjäänMä yllätyin jo sen verran että ne olikin jo ihan vanhoja äijiä Jotenkin on tuntunut että sieltä tulee koko ajan nuorisojaostoa (kiitos jumalille Jet black diamondsista) mutta nää oli ihan setäikäisiä!
Oli oikeasti Hooja vierailemassa. Näkyy ig:ssä.Vähän ohi aiheen, mutta on täällä joku muukin maininnut Kaj:n. Eli kertokaapa (henkiselle) buumerille, että oliko siellä Kaj:n Vaasan keikalla oikeasti vierailemassa Hooja, vai olivatko tyyliin vaan poikien kaverit pukeutuneina Hoojan tyypeiksi?
Ok, kiitos!Oli oikeasti Hooja vierailemassa. Näkyy ig:ssä.
En. Mä en voi sietää taustahälinää eli en ikinä tajua niitä jotka pitää radiota auki ihan noin vaan, sen kummemmin kuuntelematta. Toisaalta on kuunnellut radiota tarkoituksella ihan älyttömän harvoin, en edes muista mitä olisin halunnut kuulla (no just äsken noi joksut kuuntelin). Musiikkia kuuntelen kyllä muuten paljon, samoin joitakin podcasteja. Kumppanini on sit just sellanen jolla on autossakin koko ajan radio päällä mutta ei edes niin kovalla että se saisi siitä oikeasti mitään selvää. Mua se vaan häiritsee.Et ymmärrä radion konseptia![]()
Sovittuja voi olla vaikka kuinka, ilmoitettuja vähemmän. Mutta tartteehan sitä toki niitä vähiäkin varten olla kunnossa. En tosin tiedä miten tuo roskajulkaisu sen tuosta grillikuvasta päätteli.Slov. roskalehdessä tekemällä tehty Bojan-juttu, mutta toi teksti (Google käännös):
Joker Out is looking forward to an active summer, so Bojan is now gathering new strength. So many performances at once are no easy feat, and all band members need to be in top shape.
"so many performances", ei oo helppoa ei, taitaa olla peräti 8 keikkaa sovittu kesälle 3 kk ajalle. Kyllä niitä voimia pitääkin kerätä että jaksaa.![]()
Bojan Cvjetićanin brez koncertov je v takšnem stanju | TočnoTo
Bojan Cvjetićanin svoj prosti čas rad preživi tudi v miru. Vokalist skupine Joker Out Bojan Cvjetićanin je z nami delil utrinek svojega večera, v miru siwww.tocnoto.si
Mistä sais tähän aikaan vuodesta hyviä mansikoita?En. Mä en voi sietää taustahälinää eli en ikinä tajua niitä jotka pitää radiota auki ihan noin vaan, sen kummemmin kuuntelematta. Toisaalta on kuunnellut radiota tarkoituksella ihan älyttömän harvoin, en edes muista mitä olisin halunnut kuulla (no just äsken noi joksut kuuntelin). Musiikkia kuuntelen kyllä muuten paljon, samoin joitakin podcasteja. Kumppanini on sit just sellanen jolla on autossakin koko ajan radio päällä mutta ei edes niin kovalla että se saisi siitä oikeasti mitään selvää. Mua se vaan häiritsee.
Voi, jaksuja hälle.Slov. roskalehdessä tekemällä tehty Bojan-juttu, mutta toi teksti (Google käännös):
Joker Out is looking forward to an active summer, so Bojan is now gathering new strength. So many performances at once are no easy feat, and all band members need to be in top shape.
"so many performances", ei oo helppoa ei, taitaa olla peräti 8 keikkaa sovittu kesälle 3 kk ajalle. Kyllä niitä voimia pitääkin kerätä että jaksaa.![]()
Bojan Cvjetićanin brez koncertov je v takšnem stanju | TočnoTo
Bojan Cvjetićanin svoj prosti čas rad preživi tudi v miru. Vokalist skupine Joker Out Bojan Cvjetićanin je z nami delil utrinek svojega večera, v miru siwww.tocnoto.si
Sun täytyy mennä esim alanya markettiin, siellä on loistava heviosastoMistä sais tähän aikaan vuodesta hyviä mansikoita?
Mistä löytyy?Sun täytyy mennä esim alanya markettiin, siellä on loistava heviosasto
Hyi yök phyi!Sun täytyy mennä esim alanya markettiin, siellä on loistava heviosasto
Ei voisOotteko miettineet, että jos Härtsä levyttäis lisää biisejä se vois vetää ihan omankin kiertueen
Levyttäisipä, niin pysyisi poissa K:n kiertueilta.Ootteko miettineet, että jos Härtsä levyttäis lisää biisejä se vois vetää ihan omankin kiertueen