K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastaan viiveellä, siis täällä on joihinkin minun kirjoituksiin huudeltu jotakin ennustaja ja mummeli? juttuja ja sitten välillä näitä huudellaan jollekin muulle, silloinkin kun taas minä en ole ollut edes itse paikalla niin on ajateltu, että minä olen riehunut täällä yöllä tai muuta vastaavaa, en ikinä ole edes tälläisiin huuteluihin täällä vastannut yhtään mitään, joskus sitten keksitty tän mummelin minun tai jonkun muun kuvitellun kontolle rasistisia kirjoituksia jne. Eli mikä tän hahmokehittelyn tarkoitus siis on sitä en ole ymmärtänyt koskaan?
Miksi luulet, että ne on juuri sinusta😂

Vastaan viiveellä, siis täällä on joihinkin minun kirjoituksiin huudeltu jotakin ennustaja ja mummeli? juttuja ja sitten välillä näitä huudellaan jollekin muulle, silloinkin kun taas minä en ole ollut edes itse paikalla niin on ajateltu, että minä olen riehunut täällä yöllä tai muuta vastaavaa, en ikinä ole edes tälläisiin huuteluihin täällä vastannut yhtään mitään, joskus sitten keksitty tän mummelin minun tai jonkun muun kuvitellun kontolle rasistisia kirjoituksia jne. Eli mikä tän hahmokehittelyn tarkoitus siis on sitä en ole ymmärtänyt koskaan?
Puhuit itsesi pussiin taas👍

Millä tavalla, täällä ketjussa minulle tälläisiä on huudeltu? Ja kyselty esim. olitko ennustaja eturivissä siellä ja siellä, en ole vastannut näihin mitään.
Kun joku sanoo jotain eikä edes monesti mainitse ennustajaa niin tulet silti vastaamaan niihin viesteihin ja valittamaan kun sinua kiusataan. Jos et oikeasti olisi tehnyt mitään ohittaisit vaan viestit.

Kun joku sanoo jotain eikä edes monesti mainitse ennustajaa niin tulet silti vastaamaan niihin viesteihin ja valittamaan kun sinua kiusataan. Jos et oikeasti olisi tehnyt mitään ohittaisit vaan viestit.
Mihin viesteihin, en kyllä ole vastaillut mihinkään tälläisiin huuteluviesteihin itseäni tälläiseksi kutsuen? Siis mihin olen muka vastannut ja valittanut, kerro joku esimerkki, kun ei tule yhtäkkiä mieleen? En myöskään itseäni kai ole kokenut kiusattavan tai sitten en nyt osaa yhdistää mistä on kyse, johonkin B ja D keksittyyn oon voinut vastata jotakin kiusaaja, itseäni koskien en osaa yhdistää mistä nyt puhutaan.

Slov. roskalehdessä tekemällä tehty Bojan-juttu, mutta toi teksti (Google käännös):
Joker Out is looking forward to an active summer, so Bojan is now gathering new strength. So many performances at once are no easy feat, and all band members need to be in top shape.
"so many performances", ei oo helppoa ei, taitaa olla peräti 8 keikkaa sovittu kesälle 3 kk ajalle. Kyllä niitä voimia pitääkin kerätä että jaksaa.
Pitää olla huippukuosissa, että yleisö saa parasta.

Tästä ketjusta tulee kyllä mieleen se muinainen narsisti sketsi, missä tyyppi oli ympäröinyt itsensä peileillä ja katseli tyytyiväisenä jokaisesta itseään, toistelle sanaa minä.

Mummot on keksittyjä hahmoja täällä. Me kaikki ollaan miehiä.💪

Metsässä tuli äsken karhu vastaan. Tappelu siitä syntyi, mut aika piakkoin karhu jäi alakynteen ja kellistin sen. Murisi kovasti ja yritti purra, mut ei päässyt tällaisen tosimiehen otteesta pois.

Mut sun viestit on aina luokkaa ”minä näen aidot tunteet”, ”minä tiedän paremmin”, ”muut ovat väärässä”, ”höpö höpö”.
Jotkut ovat olleet, en kyllä muista mitään minä tiedän paremmin juttuja, olen voinut sanoa, jos olen ollut eri mieltä niistä K parituksista joo ja irtonamu jne. ne on minun mielestä oikeasti Jereä alentavia niin en kyllä ole sitten ollut aina hiljaa siitä. En minä enää kuitenkaan ole joka juttuun kirjoittanut mitään, jos näkee ne pelleilytasoisena, alkuun varmaan teinkin niin. Olihan se ärsyttävää muille ehkäpä.

Yhteistyössä