vierailija
Höpsis, ei ole yhtäkään lasta tällä artistilla.Jere Pöyhönen on yksityishenkilö ja kolmen lapsen isä. Lakkaa tuomasta häntä ketjuun.
Höpsis, ei ole yhtäkään lasta tällä artistilla.Jere Pöyhönen on yksityishenkilö ja kolmen lapsen isä. Lakkaa tuomasta häntä ketjuun.
Ei ole. Lakkaan fanittamasta jos on.Oisko Kärppä kuitenkin tänä vuonna Vain Elämäässä.
Jere ei ole tuonut ketään esiin ja on sanonut ettei tiedä onko, eli asiasta ei ole tietoa, B enemmän miehistä kiinnostunut, paritetaan vain jos näkyy naisia kuvissa.Jeren puoliso on yksityishenkilö, hän ei kuulu ketjuun. Bojanin tyttöystävästä ei ole varmuutta.
Eli toivotaan sitten, että onEi ole. Lakkaan fanittamasta jos on.
Toivottavasti ei.Oisko Kärppä kuitenkin tänä vuonna Vain Elämäässä.
Siihen sitten on. Muutenkin aika jo edetä muuhun.Eli toivotaan sitten, että on
Hyvä, päästään sinustakin vihdoin eroonSiihen sitten on. Muutenkin aika jo edetä muuhun.
Ei taida olla erillistä ketjua, vain vauvan viisuketju.Hei tietääkö kukaan, onko KAJlle jotain keskustelua täällä tai Vauvalla? En olis ikinä uskonut että innostun heistä, mutta niin vain he valloittivat. Pelastivat tämän vuoden viisut
Kvg, tää on P&K ketju.Hei tietääkö kukaan, onko KAJlle jotain keskustelua täällä tai Vauvalla? En olis ikinä uskonut että innostun heistä, mutta niin vain he valloittivat. Pelastivat tämän vuoden viisut
Ei ole, tämä on Jeren ja Bojanin ihailuun suhteen pohdintaan.Kvg, tää on P&K ketju.
Mitä hittoa sä selität, täällä puhutaan K:sta ja P:stä, ei mistään random urheilijoista!Nää on artisteja, eri asiasta nyt puhutaan tässä ketjussa.
Kuka sun kanssasi täällä sitten trollaa?Hyvä, päästään sinustakin vihdoin eroon
Kyllä on. Tällä artisti muusikolla on kolme lasta. Ei ole kivaa jos hän löytää nimensä täältä.Höpsis, ei ole yhtäkään lasta tällä artistilla.
Se luulee ressukka että täällä sikiäisi sitten joku Joksu keskustelu.Kuka sun kanssasi täällä sitten trollaa?
No mikä nottei. Se onkin norokausi kuumimmillaan.Käviskö välillä jo ripulinalle?
Neitseellinen sikiäminenSe luulee ressukka että täällä sikiäisi sitten joku Joksu keskustelu.
Hyvä. Perustakaa KAJ ketju ja kadotkaa sinne.Mäkin oon lämmenny KAJlle. Ekana vaikutti ihan hilipatihippaneilta
En usko niiden voittoon, oon ihan kyllästynyt tohon ja viisuketjun pakotukseen, Ruotsia noi kuitenkin edustaa se pääsee välillä unohtumaan joiltakin, viisukuppilassa sentään monipuolisempaa keskustelua.Mäkin oon lämmenny KAJlle. Ekana vaikutti ihan hilipatihippaneilta
Muakin jo kyllästyttää.En usko niiden voittoon, oon ihan kyllästynyt tohon ja viisuketjun pakotukseen, Ruotsia noi kuitenkin edustaa se pääsee välillä unohtumaan joiltakin, viisukuppilassa sentään monipuolisempaa keskustelua.
Mitä roikut siellä urpo!En usko niiden voittoon, oon ihan kyllästynyt tohon ja viisuketjun pakotukseen, Ruotsia noi kuitenkin edustaa se pääsee välillä unohtumaan joiltakin, viisukuppilassa sentään monipuolisempaa keskustelua.