vierailija
Hjallis Harkimo, Matti Vanhanen, ainakin.Ketäs julkkis -skorppareita K:lla on vielä läpi käymättä?
Hjallis Harkimo, Matti Vanhanen, ainakin.Ketäs julkkis -skorppareita K:lla on vielä läpi käymättä?
Itse olen tehnyt tuon saman ilmiantolomakkeella sekä kahteen eri sähköpostiin, josko nyt menisi viesti perille.Minä olen jo vinkannut että tänne tuodaan jatkuvasti yksityishenkilöiden nimiä ja että heistä levitetään täällä valheita. Pyysin ketjun poistoa.
Lisätään Mikki Hiiri. Syntymäpäiväksi määritellään 18.11.1928.Hjallis Harkimo, Matti Vanhanen, ainakin.
Matti V on pitkä ja yhtä tylsän näköinen kuin P. Siitä Käärijälle uusi poikaystäväHjallis Harkimo, Matti Vanhanen, ainakin.
Minä olen laittanut palautetta ilmiantolomakkeen avulla. Pyysin ketjun poistoa, mutta kun katsoo millaista saas.aa muissa ketjuissa kirjoitetaan, niin voi olla ettei löydy perusteita tämän ketjun poistolle.Itse olen tehnyt tuon saman ilmiantolomakkeella sekä kahteen eri sähköpostiin, josko nyt menisi viesti perille.
Älä levitä täällä kenenkään nimiä. Oma vikasi jos teet niin.Sinä voit jättää, vinkkaan ketjusta hänelle kohta, että tuot valheita.
Jos hän valehtelee jotain lapsijuttuja, on velvollisuus kertoa eteenpäin asian osaiselle.Älä levitä täällä kenenkään nimiä. Oma vikasi jos teet niin.
Älä tuo tänne perheellisten ihmisten nimiä kiitos. Puhu K:sta, B:stä jne. niin kuin me muutkin. Näitä nimi kaimoja on useita ja he tuskin haluavat löytää itsensä täältä.Jos hän valehtelee jotain lapsijuttuja, on velvollisuus kertoa eteenpäin asian osaiselle.
Mutta kun mainitsit täällä sellaisen henkilön nimen, jolla on kolme lasta. Häpeäisit.Jos hän valehtelee jotain lapsijuttuja, on velvollisuus kertoa eteenpäin asian osaiselle.
Mistä perheellisistä kummallakaan ei ole lapsia K tai B, täällä puhutaan julkisuuden henkilöistä?Älä tuo tänne perheellisten ihmisten nimiä kiitos. Puhu K:sta, B:stä jne. niin kuin me muutkin. Näitä nimi kaimoja on useita ja he tuskin haluavat löytää itsensä täältä.
En ole maininnut, pölhö, artisti J. Pöyhösellä ei ole lapsia.Mutta kun mainitsit täällä sellaisen henkilön nimen, jolla on kolme lasta. Häpeäisit.
Minä tein tästä ketjusta ilmiannon, koska puhutte jatkuvasta tällä p.skaa nimelläni.En ole maininnut, pölhö, artisti J. Pöyhösellä ei ole lapsia.
YökMatti V on pitkä ja yhtä tylsän näköinen kuin P. Siitä Käärijälle uusi poikaystävä
Höpö höpöMinulla ei ole suhdetta kenenkään Bojanin kanssa, eikä tule ikinä olemaan.
T. Jere P.
Miltä sinusta tuntuisi, jos joku puhuisi jatkuvasti sinusta nimellä tässä ketjussa vai oletko virallisesti Höpö Höpö?Höpö höpö
Täällä on puhuttu alusta asti myös ihan koko nimillä ajoittain (julkkiksia ovat)Miltä sinusta tuntuisi, jos joku puhuisi jatkuvasti sinusta nimellä tässä ketjussa vai oletko virallisesti Höpö Höpö?
Tässä ketjussa puhutaan vantaalaisen räppärin Jere Pöyhösen ja Joker Out yhtyeen Bojan Cvjeticaninin something more ihmissuhteesta.
Lisätään Mikki Hiiri. Syntymäpäiväksi määritellään 18.11.1928.
Jeren puoliso on yksityishenkilö, hän ei kuulu ketjuun. Bojanin tyttöystävästä ei ole varmuutta.Tässä ketjussa puhutaan vantaalaisen räppärin Jere Pöyhösen ja Joker Out yhtyeen Bojan Cvjeticaninin something more ihmissuhteesta.
Jere Pöyhönen on yksityishenkilö ja kolmen lapsen isä. Lakkaa tuomasta häntä ketjuun.Tässä ketjussa puhutaan vantaalaisen räppärin Jere Pöyhösen ja Joker Out yhtyeen Bojan Cvjeticaninin something more ihmissuhteesta.
Toimit väärin kun puhut yksityishenkilöistä koko nimillä ja väität heidän olevan parisuhteessa keskenään. Kyseinen jalkapalloilija on kahden pienen lapsen isä ja toinen jääkiekkoilija. Häpeäisit.Täällä on puhuttu alusta asti myös ihan koko nimillä ajoittain (julkkiksia ovat)