vierailija
Eli sellaista paikkaa ei edes ole ollenkaan, niinkö?No ei tietenkään liity, sua vaan trollataan nyt
Eli sellaista paikkaa ei edes ole ollenkaan, niinkö?No ei tietenkään liity, sua vaan trollataan nyt
Olemassaolon tiedostamme.Ok. Tiedostatteko te toisenne?
Hyvä, sitten kyseessä ei ole ihan niin vakava mielenterveydellinen häiriö.Olemassaolon tiedostamme.
Ei varmaankaan ole, täällä on enää pelkkiä trolleja kiusaamassa toisiaanEli sellaista paikkaa ei edes ole ollenkaan, niinkö?
Joku huijaa. On ihan sattumaa että vilkuttavat siellä. Tuskin liittyvät asiaan mitenkään.Eli siis nää ei liity kyseiseen pokedex paikkaan ollenkaan, minä en tuolla itse ole K discordissa siis.
Bojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.Onnea vaan palstalta perustetuille discordeille kun ootte saaneet nämä pari maanvaivaa ikuiseksi taakaksenne. Ei käy kateeksi.
Point provenBojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.
Ei varmaankaan ole, täällä on enää pelkkiä trolleja kiusaamassa toisiaan
Ai sinulla on vai?Hyvä, sitten kyseessä ei ole ihan niin vakava mielenterveydellinen häiriö.
Kunhan kiusaavat, ihan niinkuin sillä Ursan kodilla ja kookossuklaalla. En usko että mitään toista discordia on olemassa, miks täällä muuten olis kaikki vielä roikkumassaNäin minäkin ajattelen. Pitävät meitä vielä tyhminä, jos luulevat meidän uskovan että ulkkikset ovat liittyneet sinne.
Juuri näin.Kunhan kiusaavat, ihan niinkuin sillä Ursan kodilla ja kookossuklaalla. En usko että mitään toista discordia on olemassa, miks täällä muuten olis kaikki vielä roikkumassa
Olipa nokkela vastaveto. En osannutkaan odottaa.Ai sinulla on vai?
No mä muistan, että joku täällä on uskonut, että joku koittaa aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä discordissa, mutta se kommentoija en ole minä.Ok. Tiedostatteko te toisenne?
Näin pääsi käymäänAitoko tunnusti just sivupersoonansa
Yes.Bojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.
Siis milleen muka? En tunnustanut mitään.Aitoko tunnusti just sivupersoonansa
Sä A oot kyl yks ra.sis.ti. Häpeäisit.Miksi joku hollantilainen vinosilmä ja espanjalainen gigolo haluaisivat suomalaiseen discordiin pøntøt.
Ei ollut mun kommentti.Sä A oot kyl yks ra.sis.ti. Häpeäisit.
Jonkin verran varmastiKuinkahan paljon tulee Putoukselle noottia niskaan, kun studioyleisö ei näekään K:tä ja Hoojaa livenä![]()
Pysyttele sä vaan siinä piimässä, sopii sulle paremminEn ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Kaikki tiet vievät lopulta K:n kuumisteluun.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.