V
vierailija
Vieras
Eli sellaista paikkaa ei edes ole ollenkaan, niinkö?
Ei varmaankaan ole, täällä on enää pelkkiä trolleja kiusaamassa toisiaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli sellaista paikkaa ei edes ole ollenkaan, niinkö?
Eli siis nää ei liity kyseiseen pokedex paikkaan ollenkaan, minä en tuolla itse ole K discordissa siis.
Bojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.Onnea vaan palstalta perustetuille discordeille kun ootte saaneet nämä pari maanvaivaa ikuiseksi taakaksenne. Ei käy kateeksi.
Point provenBojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.
Ei varmaankaan ole, täällä on enää pelkkiä trolleja kiusaamassa toisiaan
Ai sinulla on vai?Hyvä, sitten kyseessä ei ole ihan niin vakava mielenterveydellinen häiriö.
Näin minäkin ajattelen. Pitävät meitä vielä tyhminä, jos luulevat meidän uskovan että ulkkikset ovat liittyneet sinne.
Juuri näin.Kunhan kiusaavat, ihan niinkuin sillä Ursan kodilla ja kookossuklaalla. En usko että mitään toista discordia on olemassa, miks täällä muuten olis kaikki vielä roikkumassa
Ai sinulla on vai?
No mä muistan, että joku täällä on uskonut, että joku koittaa aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä discordissa, mutta se kommentoija en ole minä.Ok. Tiedostatteko te toisenne?
Aitoko tunnusti just sivupersoonansa
Yes.Bojania ja shippiä loukkaavat ovat häiriöksi.
Siis milleen muka? En tunnustanut mitään.Aitoko tunnusti just sivupersoonansa
Miksi joku hollantilainen vinosilmä ja espanjalainen gigolo haluaisivat suomalaiseen discordiin pøntøt.
Ei ollut mun kommentti.Sä A oot kyl yks ra.sis.ti. Häpeäisit.
Kuinkahan paljon tulee Putoukselle noottia niskaan, kun studioyleisö ei näekään K:tä ja Hoojaa livenä![]()
En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Kaikki tiet vievät lopulta K:n kuumisteluun.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Kivat vaatteet siellä Bessin keikalla, olihan se, Bojanin kanssa tietysti vielä enemmän.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Ai saatana noita kuvia eiliseltä, Bess ja K on hotteja yhdessäEn ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Mistä näkeeAi saatana noita kuvia eiliseltä, Bess ja K on hotteja yhdessä