vierailija
Ok, täytyisi itsekin tehdä niitä lisää.Oon oon, totta kai.
Ok, täytyisi itsekin tehdä niitä lisää.Oon oon, totta kai.
Häärijäkin kuuluu pokedex palvelimeen. Häneltä saa kivasti tietoa.Heh, tuskin on tietoa K ja B suhteen siellä.
No eihän kuulu, jaa Tomi yksityishenkilönä muka?Häärijäkin kuuluu pokedex palvelimeen. Häneltä saa kivasti tietoa.
Höpö höpö. Ei ole tällaista paikkaa.Häärijäkin kuuluu pokedex palvelimeen. Häneltä saa kivasti tietoa.
Miten niin vttuilusta siellä? Oliko se muah-termin käyttö siis ihan vttuilua, kuten väitinkin? Mun mielestä oon lähinnä valittanut tahattomasta tyhmyydestä kirjoittajilla siellä (täällä).Eipä, kun tuut siitä aina vänisemään tänne.
No niin. Eli jos koet siellä hurjasti ”vttuilevasi”, niin taitaa mennä ohi korkealta ja kovaa. Kun ei oikeasti ole edes sitä.Väärin meni. Arvasinkin että veikkaatte tätä.
Mummit ei vaan tsennaaNo niin. Eli jos koet siellä hurjasti ”vttuilevasi”, niin taitaa mennä ohi korkealta ja kovaa. Kun ei oikeasti ole edes sitä.
Hahaa, oon ovelampi kuin te. Kävin äsken katsomassa Joost langassa et onko siellä joku oikeasti käynyt vilkuttelemassa. Nimimerkit purple ja bara bada bastu ovat tehneet niin.
En oikeasti usko valittaneeni täällä kenenkään sellaisista viesteistä, joissa hän kuvittelee vttuilevansa palstalla.Mummit ei vaan tsennaa
Höpö höpö. Toinen on Hollantilainen nainen ja toinen espanjalainen mies.Hahaa, oon ovelampi kuin te. Kävin äsken katsomassa Joost langassa et onko siellä joku oikeasti käynyt vilkuttelemassa. Nimimerkit purple ja bara bada bastu ovat tehneet niin.
Höpö höpö. Purple on hollantilainen nainen ja bastu espanjalainen mies. Luuletko u.r.p.o etten osaa tarkistaa asioita.Purple siellä on on mutta tota bastua ei huolittu mukaan
No miksei olisi huolittu muka?Purple siellä on on mutta tota bastua ei huolittu mukaan
Monesti olet vänissyt kuuleEn oikeasti usko valittaneeni täällä kenenkään sellaisista viesteistä, joissa hän kuvittelee vttuilevansa palstalla.
Ai ulkkikset tän paikan kautta olis mennyt, kuulostaa oudolta.Höpö höpö. Purple on hollantilainen nainen ja bastu espanjalainen mies. Luuletko u.r.p.o etten osaa tarkistaa asioita.
Minä se valittaja olen varmaankin ollut, ei hän.Monesti olet vänissyt kuule
Älä huijaa. Nimerkkien kohdalla lukee nämä maat ja sukupuolet. Purplen kohdalla lukee jotakin myös Koreasta.Ai ulkkikset tän paikan kautta olis mennyt, kuulostaa oudolta.
Mistä tiedät, että minä? En varmana ole. En muutenkaan tajua miksi vttuilusta valittaisin, ei se mua yleisesti ottaen häiritse.Monesti olet vänissyt kuule
Niin.Minä se valittaja olen varmaankin ollut, ei hän.
Eli siis nää ei liity kyseiseen pokedex paikkaan ollenkaan, minä en tuolla itse ole K discordissa siis.Älä huijaa. Nimerkkien kohdalla lukee nämä maat ja sukupuolet. Purplen kohdalla lukee jotakin myös Koreasta.
Ok. Tiedostatteko te toisenne?Niin.
No ei tietenkään liity, sua vaan trollataan nytEli siis nää ei liity kyseiseen pokedex paikkaan ollenkaan, minä en tuolla itse ole K discordissa siis.