vierailija
Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.Tuskin se siellä paikassa niitä kirjoittelisi, vaan toisi tänne tietysti.
Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.Tuskin se siellä paikassa niitä kirjoittelisi, vaan toisi tänne tietysti.
Miksi siitä pitäisi joku ilmoitus tehdäNiin kun olet niitä, jotka on ilmoittaneet, että eivät shippaa veikkaisin.
Mä pystyn kyllä vttuileen ihan nimimerkilläkin.En ole esittänyt, koska en kirjoita noihin ryhmiin. Mutta esim Vauvalla ja täällä kirjoittelen hyvin erilaisia juttuja, siis lähinnä akselilla vttuilen osalle - ihastelen bojerea - kommentoin asiajuttuja. Anonyyminä toimii hyvin.
Sulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta aidosta rakkaudesta ja rakastumisesta, jos pidät tuota rakastuneen katseena. Hiukan säälittää sun kohtalo.Höpö höpö. Kyproksella katseli paljon rakastuneemmin Bojania ja vielä useaan eri otteeseen ja useana eri päivänä. Tais olla heille ihan lemmenloma kaksistaan.
Niin no jokainen normaali toimisi noin, jos siis tarve kritisoida jotakin.Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.
Semmoinen piilovttuilu ei ole mitään.Mä pystyn kyllä vttuileen ihan nimimerkilläkin.
Jep ja siksi pitää olla täysin erilliset tunnukset, että jos tulisi heitetyksi ulos jostain ryhmästä, niin kukaan ei tajua, että oon edelleen siellä, toisilla tunnuksillani.Niin no jokainen normaali toimisi noin, jos siis tarve kritisoida jotakin.
No onhan siellä niitä kirjoiteltu niitä en shippaa, mutta sanon nyt kuitenkin päläpäläpälä juttuja eli on ihmiset sitä paljastaneet.Miksi siitä pitäisi joku ilmoitus tehdä
No onhan se harmittanut suakin, ja oikein kovasti vieläpä.Semmoinen piilovttuilu ei ole mitään.
Eli ootko K ja B paikassakin jo kahdella tunnuksella vai?Jep ja siksi pitää olla täysin erilliset tunnukset, että jos tulisi heitetyksi ulos jostain ryhmästä, niin kukaan ei tajua, että oon edelleen siellä, toisilla tunnuksillani.
Paljastit itsesi nytten.No onhan se harmittanut suakin, ja oikein kovasti vieläpä.
No, paljastapa mihin nimimerkkiin päädyit?Paljastit itsesi nytten.
Ai siis discordissa? Enpä oikein usko, että mua on siellä kenenkään vttuilu harmittanut? En edes laske vttuiluksi sellaista, mikä on näennäisvttuilua.No onhan se harmittanut suakin, ja oikein kovasti vieläpä.
Heh, tuskin on tietoa K ja B suhteen siellä.Se toivoo vaan pääsevänsä pokedexiinkin käsiksi, menee arvokasta tietoa nyt ohi.
Niin heillä ei ole mitään salattavaa.No onhan siellä niitä kirjoiteltu niitä en shippaa, mutta sanon nyt kuitenkin päläpäläpälä juttuja eli on ihmiset sitä paljastaneet.
Oon oon, totta kai.Eli ootko K ja B paikassakin jo kahdella tunnuksella vai?
Miksi tällainen pitäisi ilmoittaa, ei ketään kiinnosta.Niin kun olet niitä, jotka on ilmoittaneet, että eivät shippaa veikkaisin.
Tää koira?No, paljastapa mihin nimimerkkiin päädyit?
Älä sitten vinku asiasta. Äläkä kerro niitä tietojasi muille, jos pelko on noin suuri.No eihän ole, täysin normaalia käytöstä netissä, että et tuo itsestäsi mitään tietoja julki.
Eipä, kun tuut siitä aina vänisemään tänne.Ai siis discordissa? Enpä oikein usko, että mua on siellä kenenkään vttuilu harmittanut? En edes laske vttuiluksi sellaista, mikä on näennäisvttuilua.
En ees usko että tällainen paikka on.Se toivoo vaan pääsevänsä pokedexiinkin käsiksi, menee arvokasta tietoa nyt ohi.
Väärin meni. Arvasinkin että veikkaatte tätä.Tää koira?
eri
Luultavasti se, koska se toinen veetuilija tuskin käy niin täällä.Tää koira?
eri
Ei olekaan.En ees usko että tällainen paikka on.