V
vierailija
Vieras
Niin no jokainen normaali toimisi noin, jos siis tarve kritisoida jotakin.Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin no jokainen normaali toimisi noin, jos siis tarve kritisoida jotakin.Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.
Semmoinen piilovttuilu ei ole mitään.Mä pystyn kyllä vttuileen ihan nimimerkilläkin.
Jep ja siksi pitää olla täysin erilliset tunnukset, että jos tulisi heitetyksi ulos jostain ryhmästä, niin kukaan ei tajua, että oon edelleen siellä, toisilla tunnuksillani.Niin no jokainen normaali toimisi noin, jos siis tarve kritisoida jotakin.
No onhan siellä niitä kirjoiteltu niitä en shippaa, mutta sanon nyt kuitenkin päläpäläpälä juttuja eli on ihmiset sitä paljastaneet.Miksi siitä pitäisi joku ilmoitus tehdä
Semmoinen piilovttuilu ei ole mitään.
Eli ootko K ja B paikassakin jo kahdella tunnuksella vai?Jep ja siksi pitää olla täysin erilliset tunnukset, että jos tulisi heitetyksi ulos jostain ryhmästä, niin kukaan ei tajua, että oon edelleen siellä, toisilla tunnuksillani.
Paljastit itsesi nytten.No onhan se harmittanut suakin, ja oikein kovasti vieläpä.
Paljastit itsesi nytten.
Ai siis discordissa? Enpä oikein usko, että mua on siellä kenenkään vttuilu harmittanut? En edes laske vttuiluksi sellaista, mikä on näennäisvttuilua.No onhan se harmittanut suakin, ja oikein kovasti vieläpä.
Heh, tuskin on tietoa K ja B suhteen siellä.Se toivoo vaan pääsevänsä pokedexiinkin käsiksi, menee arvokasta tietoa nyt ohi.
Niin heillä ei ole mitään salattavaa.No onhan siellä niitä kirjoiteltu niitä en shippaa, mutta sanon nyt kuitenkin päläpäläpälä juttuja eli on ihmiset sitä paljastaneet.
Oon oon, totta kai.Eli ootko K ja B paikassakin jo kahdella tunnuksella vai?
Niin kun olet niitä, jotka on ilmoittaneet, että eivät shippaa veikkaisin.
Tää koira?No, paljastapa mihin nimimerkkiin päädyit?
No eihän ole, täysin normaalia käytöstä netissä, että et tuo itsestäsi mitään tietoja julki.
Ai siis discordissa? Enpä oikein usko, että mua on siellä kenenkään vttuilu harmittanut? En edes laske vttuiluksi sellaista, mikä on näennäisvttuilua.
Se toivoo vaan pääsevänsä pokedexiinkin käsiksi, menee arvokasta tietoa nyt ohi.
Tää koira?
eri
Luultavasti se, koska se toinen veetuilija tuskin käy niin täällä.Tää koira?
eri
En ees usko että tällainen paikka on.
Ok, täytyisi itsekin tehdä niitä lisää.Oon oon, totta kai.
Heh, tuskin on tietoa K ja B suhteen siellä.
No eihän kuulu, jaa Tomi yksityishenkilönä muka?Häärijäkin kuuluu pokedex palvelimeen. Häneltä saa kivasti tietoa.
Häärijäkin kuuluu pokedex palvelimeen. Häneltä saa kivasti tietoa.