K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, tälläisestä en ollut kuullutkaan ja I phone on kyllä.
Se oli ehkä aavistuksen monimutkainen ottaa käyttöön ja ennen kaikkea täysin ymmärtää, mitä he siitä ohjeita antoivat, mutta itsellä oli eräästä syystä suuri tarve juuri tällaiselle palvelulle ja siksi iso motivaatio ottaa se käyttöön ja ihan hyvin on onnistunut ja toiminut

vierailija
Mutta jos epäilee toisella palstalla, että onko tää myös toisella palstalla, niin tostahan sä näet, että on sama henkilö kyseessä. Not good.
Mitä väliä? Mä olen todella monella palvelimella ja mua ei haittaa pätkääkään, jos joku tietää siitä. Mulla on eri palvelimilla eri nimimerkit vain sen takia, etten mene sekaisin palvelimista.😆 Onko sulla jotakin salattavaa?

vierailija
Mitä väliä? Mä olen todella monella palvelimella ja mua ei haittaa pätkääkään, jos joku tietää siitä. Mulla on eri palvelimilla eri nimimerkit vain sen takia, etten mene sekaisin palvelimista. Onko sulla jotakin salattavaa?
On, esim jos kirjoittelisin inhottavasti KB discordissa siitä läskipäästä, joka käyttää muahia, en haluaisi, että muualla bongataan, kuka mä oon.

vierailija
Etkö nyt tajua urpo, jos on sama tunnus ja kertoo itsestään tiettyjä asioita toisaalla, niin sitten joku voi katsoa ne muualla, että ahaa, toi on tää sama tyyppi. Not good.
Meinaatko että joku K/B discordissa paljastaa että noi ja noi nimimerkit kirjoittaa myös kompostissa ja ne on sellaisia ja tällaisia. Ainoastaan sinä ja joku toinen teette sitä täällä, muita ei voisi vähempää kiinnostaa.

vierailija
Miksi sä sinne sitten olet menossa jos se on noloa? Ja ne jotka näkee että olet kompostissa on siellä itsekin.
No se oli vaan esimerkki, eikä sinne nyt enää muutoinkaan oteta väkeä niin olisi outoa liittyä tässä vaiheessa, juuri kun mietitään sitten kuka se liittyjä on, ainoa vain jos jää jotain tietoa saamatta. Mutta luulisi, ettei ne pelkästään sinne paikkaan tule.

vierailija
Meinaatko että joku K/B discordissa paljastaa että noi ja noi nimimerkit kirjoittaa myös kompostissa ja ne on sellaisia ja tällaisia. Ainoastaan sinä ja joku toinen teette sitä täällä, muita ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kyllä mua ainakin kiinnostais, Jos JM tai koira esittäisivät muualla ihan eri ihmisiä. En toki tällaista pengo, mutta miksi mä luottaisin siihen, ettei joku muu pengo???

vierailija
Eli sinä siis esität eri ihmisiä eri paikassa? Mielenkiintoista.
Mä veikkaan että kyseinen tyyppi on vain harhainen ja pelkää kaikkea. Todennäköisesti on se sama henkilö, joka epäili että vauvalla joku yksi ja sama tyyppi veti kymmentä eri nimimerkkiä. Discordin myötä ehkä tajusi, että kirjoittajia on oikeasti ollut vauvalla ainakin sata.

Yhteistyössä