K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Omg. 808 ei ole vieläkään jättänyt minua. Sanoin jo 2023 vuoden ketjussa, että jostain syystä mulla on tällainen numerosarja, joka tulee vastaan joka paikassa. Oon jo yhdistänyt sen musiikkiin. Oisko se tää biisi? Jos se julkaistaan 08.08.?
Meinaan kun äsken kun kirjoitin tuon BojanxKäärijä song ihastelun, niin oltiin sivulla (5)808! (ja ehkä
tääkin kommentti vielä mahtui sille sivulle)
T.Hullu
Omg. Huomasin vasta nyt, että tossa Kn eka nalle stoorissa "Aidan täytyy kaatua" muodostuu linjanumeroista (1) 35! Se seuraa Kärdeä joka paikkaan! 💗

vierailija
Ahhhh, nauran, kun te tyhmät kiusaajat kärsitte!
Ootte olleet koko ajan väärässä ja minä, ennustaja ja ne kaksi muuta oikeassa! Puhumattakaan muista K&B-fanittajista.
Ahhhh, nauran, kun te tyhmät kiusaajat kärsitte! 🤣🤣🤣
Ootte olleet koko ajan väärässä ja minä, ennustaja ja ne kaksi muuta oikeassa! Puhumattakaan muista K&B-fanittajista.
👍 Kyllä ja kaksi näistä tosishippaajista on homomiehiä. Vain oikea homomies näkee Bojere rakkauden.

vierailija
Ihan OFF TOPIC Mä en oo muuten missään nähny Kärden pupilleja näin pieninä nuppineuloina kuin tässä klipissä Turun torilta. (UMK23) Kun oli aiemmin puhe "luonnostaan isoista" pupilleista
Tässä niin pienet neulansilmät, että silmät hohtaa ihan vaaleansinisinä.

Yhteistyössä