vierailija
Ei homoja eikä nautoja. Ekoja sais ollakin, tokia kiitos eikai tiesit ettei täällä oli enää ketään nautoja, tyhjille laitumille huutelet
Ei homoja eikä nautoja. Ekoja sais ollakin, tokia kiitos eikai tiesit ettei täällä oli enää ketään nautoja, tyhjille laitumille huutelet
Huomenna radiogaala ja sitten pääsee kotiin lepäämään, kyllä se siitä.Väsyneeltä ja ahdistuneelta näytti reppana
Niinpä, ei oo varmaan paljoa nukkunut tällä viikolla ollenkaanVäsyneeltä ja ahdistuneelta näytti reppana
Homoilla on se oma discord.Ei homoja eikä nautoja. Ekoja sais ollakin, tokia kiitos ei
Mulle on edelleen mysteeri miten jonkun pilderö voi kostua näistä kahdesta. Tai teltta noustaLuin Aikamoista puutarhaa ja voi hiivatti minkälaista keskustelua siellä on ollut. Keski-iän ylittäneet naiset puhuu siellä miten seksielämä on parantunut K&B:n myötä.
Suoraan sieltä Saipan jatkoilta lähti töihinNiinpä, ei oo varmaan paljoa nukkunut tällä viikolla ollenkaan
Katoin tän vasta nyt, ei näyttänyt yhtään.Väsyneeltä ja ahdistuneelta näytti reppana
T. NainenJuuri näin. Gayt on jo vuoden 2025 miehissä. Vain naiset ovat jääneet jumittamaan vuoteen 2023. Miehet tietää.
Noh, samalla vähän kyyhkystelyä niin antaa voimaa.Suoraan sieltä Saipan jatkoilta lähti töihin
Eiköhän nämä ole keksittyjä juttuja niinkuin ne Joost lanka vilkuttelutkin.Homoilla on se oma discord.
Omg. Huomasin vasta nyt, että tossa Kn eka nalle stoorissa "Aidan täytyy kaatua" muodostuu linjanumeroista (1) 35! Se seuraa Kärdeä joka paikkaan!Omg. 808 ei ole vieläkään jättänyt minua. Sanoin jo 2023 vuoden ketjussa, että jostain syystä mulla on tällainen numerosarja, joka tulee vastaan joka paikassa. Oon jo yhdistänyt sen musiikkiin. Oisko se tää biisi? Jos se julkaistaan 08.08.?
Meinaan kun äsken kun kirjoitin tuon BojanxKäärijä song ihastelun, niin oltiin sivulla (5)808! (ja ehkä
tääkin kommentti vielä mahtui sille sivulle)
T.Hullu
Se on todellisuuden Matrix. Rakauden jumalat painavat heitä yhteenEi mene, ei P:n Japani liittynyt ollenkaan samaan.
No kuule katsoppa uudestaan Käärijän aikatauluja. Kyllä menee.No eihän mene, mitä selität.
Älä nyt projisoi omaa tössö-onanoinnista luopumisen tuskaasi sinne, minne se ei kuulu.K paritukset on So last season ja gayt sen jo tietää. Vain iäkkäämmän puoleiset naiset enää parittaa K:ta tai B:tä jonkun kanssa.
NiinpäVäärässä minkä suhteen? K on edelleen avoliitossa.
Toi oli pahin loukkaus ikinä.Älä nyt projisoi omaa tössö-onanoinnista luopumisen tuskaasi sinne, minne se ei kuulu.
Sil vous plait!Toi oli pahin loukkaus ikinä.
Mulla nousee teltta edelleen. Ihana katsoa näitä kahta, ovat luotuja toisilleen.Mulle on edelleen mysteeri miten jonkun pilderö voi kostua näistä kahdesta. Tai teltta nousta
Se vilkuttelu siellä takas pääsyn homomiesten discordiin. Nyt ne pitää kivaa keskenään siellä.Eiköhän nämä ole keksittyjä juttuja niinkuin ne Joost lanka vilkuttelutkin.
Gayt, turkulaiset ja Anna-Liisat samalla palvelimella.Se vilkuttelu siellä takas pääsyn homomiesten discordiin. Nyt ne pitää kivaa keskenään siellä.
Ahhhh, nauran, kun te tyhmät kiusaajat kärsitte!
Ootte olleet koko ajan väärässä ja minä, ennustaja ja ne kaksi muuta oikeassa! Puhumattakaan muista K&B-fanittajista.
Ahhhh, nauran, kun te tyhmät kiusaajat kärsitte!
Ootte olleet koko ajan väärässä ja minä, ennustaja ja ne kaksi muuta oikeassa! Puhumattakaan muista K&B-fanittajista.
Taitaa ainakin kaksi homomiestä kuumistellai ihan muuta pariaKyllä ja kaksi näistä tosishippaajista on homomiehiä. Vain oikea homomies näkee Bojere rakkauden.
Höpö höpö. Ei ole todisteita sinulla, enkä edelleenkään usko että homomiehet harrastaisivat jääkiekkoa tai katsoisivat sitä. Jos kaksi poikkeusta on joukossa, niin siinä se. Joku lesbonainen täällä eilen ärähti.Taitaa ainakin kaksi homomiestä kuumistellai ihan muuta paria